Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Prikker her inne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-06, 17:13   #181
Ferskna
Fullverdig medlem

Ferskna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på landet, nær byen..
Ferskna har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Prikker her inne.

Jeg er visst for usynlig eller mild.. for jeg er bare grønnprikket..
Både her og på NM. men så er jeg ikke så flink til å prikke selv heller da..

Gammel 01-10-06, 17:19   #182
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Hvor: Oslo
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Bare fryd og gammen her inne, foreløpig

Mica er ikke aktiv  
Gammel 02-10-06, 09:16   #183
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en rød prikk på nm for noen dager siden hvis det teller

Jeg vurderer selvsagt å gå til krig mot denne jyplingen av ei mor. Men tror jeg lar det vær
Jeg gir mye heftigere rødprikker enn henne, så det vil være som å slippe ei bombe på noen som hevn for at de har sagt fyfy til deg...

Gammel 02-10-06, 10:05   #184
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror aldri jeg har lest et innlegg som har irritert meg så mye at det fortjener en rødprikk. Kanskje er jeg litt for eller tolerant? Hvis jeg er uenig så skriver jeg det i et sitert innlegg.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv  
Gammel 02-10-06, 10:23   #185
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har aldri fått rød prikk hverken her eller på NM.

Nå får jeg ta med at jeg hadde utrolig tung for det med prikkene, så det er kort tid siden jeg fant ut hvor jeg fant de
Og man ser jo bare de nyeste, så det er ikke umulig at jeg har fått en rød prikk uten at jeg har fått det med meg.
Er det forresten noen mulighet til å se annet en de siste prikkene man har fått?
Har også opplevd at innlegg jeg har trodd noen ville reagere på har ført til grønne prikker. Det var ikke derfor jeg skrev dem da, får ta med det også.

Gammel 02-10-06, 23:36   #186
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg tror aldri jeg har lest et innlegg som har irritert meg så mye at det fortjener en rødprikk. Kanskje er jeg litt for eller tolerant? Hvis jeg er uenig så skriver jeg det i et sitert innlegg.

Jeg har heller aldri rødprikket noen. I allefall ikke enda...

Gammel 02-10-06, 23:37   #187
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Prikker her inne

Jeg gir så mange røde prikker som jeg klarer.

Chanett er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 00:03   #188
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått to røde i historien, begge av samme nek. På NM. "Hevnprikket" begge med en grønn en. For å irritere litt ekstra liksom. Tror jeg må bli litt mer bitchy og skarp i kantene.

Irma er ikke aktiv  
Gammel 03-10-06, 00:11   #189
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Må bare signere denne.
Jeg synes det er feigt å rødprikke dersom man sier noe sammen med den prikken som man ikke "tør" si i det åpne forum

Gammel 03-10-06, 22:18   #190
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

"Hevnprikket" begge med en grønn en.

Ja, det er ganske morsomt det..

Ingrid-lille er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 00:03   #191
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Jeg har fått to røde i historien, begge av samme nek. På NM. "Hevnprikket" begge med en grønn en. For å irritere litt ekstra liksom. Tror jeg må bli litt mer bitchy og skarp i kantene.

Gir dem dårlig samvittighet ja??

Gammel 04-10-06, 00:11   #192
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke fått eller gitt hverken røde eller grønne prikker.
har selv prikket grønt, men de blir vel grå og de teller vel ikke siden jeg ikke har nok innlegg eller noen poeng å gi.

På nm fikk jeg mange grønne, og en rød, ga mange grønne og ingen røde.

Gammel 04-10-06, 00:27   #193
mammami
Så stor, den lille lykken

mammami sin avatar

Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av juzzy, her.

sofistikert hersketeknikk

Gammel 04-10-06, 00:47   #194
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg har aldri rødprikket. Ikke vært fristet en gang.

Gammel 04-10-06, 00:51   #195
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Ingen røde så langt. Men hadde jeg diskutert på NM som vi gjør her hadde de nok kommet.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 00:53   #196
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så søte dere er. Uskyldige.

Gammel 04-10-06, 01:05   #197
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av juzzy, her.

Jeg har flere ganger fått grønne hevnprikker, men det har ikke gitt meg et snev av dårlig samvittighet. :avstumpet: Tenker bare at vedkommende har blitt så fra seg av min røde at de har glemt å forandre farge.

Gammel 04-10-06, 01:30   #198
Justme
Passiv

Standard

Jeg har ikke gitt røde på NM , men jammen har det vært noen ganger det har fristet .

Gammel 04-10-06, 01:36   #199
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hvis man gir en rød prikk før man har har skrevet nok innlegg, blir den røde prikken blå da?

amo er ikke aktiv  
Gammel 04-10-06, 01:39   #200
Heidi
Vaffel

Heidi sin avatar

Heidi er litt kulHeidi er litt kulHeidi er litt kul
Standard

Jeg husker hvor fargerikt det var hos meg rundt juletider i fjor. Julestemning på nm. Og tradisjoner er tradisjoner. Jeg gleder meg sånn til jul!

Heidi er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.