|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?
Har noen sagt det? Det folk har sagt er at det er hensynsløst å ville overkjøre den andre partens ønsker.
Hæ!? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Nå drar dette ut i langdrag, og plutselig har jeg blitt en som tvang mannen min til å få barn og som er både hensynsløs og diverse. Sist redigert av Dronningen : 19-12-08 kl 16:41. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
This is normal!
|
Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne... Jeg har en partner som har lik tankegang som meg. Han er glad i barn, har enorm glede av de to barna vi har fått og hans ønske om barn var i utgangspunktet like stort som mitt, men samtidig så han at for han så var det mer krevende å bli far enn han hadde tenkt seg. Det er ikke noe ønske om "mindre forpliktelser og mas". For noe tull!
|
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har aldri, aldri oppfattet at noen har vært i nærheten av å tenke dette i diskusjoner som omfatter temaet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Har dette blitt en barnetråd?
|
|
|
#11 |
|
This is normal!
|
Jo, i følge Electronica gjør man visst det.
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg har to unger, og drømmeprinsen har ikke noen egne. |
|
|
|
#13 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Jeg synes det er stor forskjell på å mene at det finnes sosiale grupper her (folk som kjenner hverandre mer privat for eksempel), og det å mene at man innenfor disse gruppene støtter hverandre i tykt og tynt. Også i diskusjoner. Jeg er enig i det første, men ikke i det siste.
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Klart det finnes grupperinger her inne. Det er helt tydelig, men slik er det vel alle steder? Etter min oppfatning finnes den harde kjerne mye i bloggorama og i Mayflowergruppen. Mennesker som kjenner hverandre gir kanskje mer slækk til hverandre?
|
|
|
#15 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Hva er Mayflowergruppen?
|
|
|
#16 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?De 50-60 første medlemmene som startet FP. Tror de bruker mayflower om seg selv?
|
|
|
#17 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Vi som har medlemsnummer under 60 er alltid enig med hverandre.
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvem tenker du veldig ulikt fra på FP?Bah, humbug.
|
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
|
![]() |
| Emneord |
| grupper, konservativ, rødstrømper |
|
|