Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sushi for nybegynnere

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-09, 11:30   #181
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sushi for nybegynnere

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Gikk jeg glipp av små dyr på pinne?

Du gikk glipp av en kitch-hage i miniatyr! Bonsai-kitch, kanskje..?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:32   #182
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Du gikk glipp av en kitch-hage i miniatyr! Bonsai-kitch, kanskje..?

åååå...

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 11:41   #183
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En giraff i en salatskog og en ...and? stork? et eller annet med nebb, i hvertfall, som fikk kose seg i et vadeområde lagd av ingefær, og med noe garnityr Missa kom med som ga fin skygge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 13:24   #184
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Gikk jeg altså glipp av nok en mulighet for å hilse på torsk?

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 15:04   #185
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Gikk jeg altså glipp av nok en mulighet for å hilse på torsk?

Det samme sier jeg.

Dumme, tomme lommebok og dumme dyrlegetime.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 15:53   #186
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg traff torsk, og hilste faktisk på ham på bussen i morges også.

Dumme meg som trodde at han la ut ordentlige bilder av seg selv på nett. Han synes jeg var domm som faktisk trodde at bildet var av ham. ......... Han hadde forsåvidt helt rett; så stygge bilder legger man bare ikke ut av seg selv.

Gammel 06-02-09, 17:12   #187
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dumme meg som trodde at han la ut ordentlige bilder av seg selv på nett. Han synes jeg var domm som faktisk trodde at bildet var av ham. ......... Han hadde forsåvidt helt rett; så stygge bilder legger man bare ikke ut av seg selv.

Hvilke bilder snakker du om?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 19:30   #188
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvilke bilder snakker du om?

En gang for ganske lenge siden la torsk ut et bilde av en gutt/mann i bare underbuksa. Bildet var ikke særlig vakkert, men på ingen måte støtende. Jeg trodde det var torsk himself, men det var altså feil.

Gammel 06-02-09, 20:15   #189
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for hyggelig treff, dere som var der. Det var en egentlig en veldig fin avslutning på en lang dag å få se Missa røyke iPhonen sin.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Han synes jeg var domm som faktisk trodde at bildet var av ham. ......... Han hadde forsåvidt helt rett; så stygge bilder legger man bare ikke ut av seg selv.

Fnis, nå fikk sikkert alle de som ikke var der kjempelyst til å møte hyggelige torsk. Jeg syns ikke du var dum, altså, men jeg syns det er morsomt når folk tror ganske drøye tullebilder er ekte. Og det kan hvemsomhelst gå på iblant. Har jeg hørt.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 20:30   #190
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Jeg er ganske godtroende, torsk (23!) Jeg tror faktisk ikke at folk juger. Så jeg går litt oftere på slike spøker enn gjennomsnittet.

Gammel 06-02-09, 22:29   #191
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Missa røyka iPhonen. Det var en litt surrealistisk setning.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 23:09   #192
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må innrømme at jeg både ble litt nysgjerrig nå, og at jeg angrer på at jeg ikke la på mer penger på parkometeret.

Gammel 06-02-09, 23:53   #193
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nesten det beste med hele kvelden var å høre settningen; "Hei, det er jeg som er Edvard!"

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 23:54   #194
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og takk for sist ja, det var riktig så hyggelig.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 23:56   #195
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og så er du så fin på håret, Heiko.

Gammel 06-02-09, 23:57   #196
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Hver gang jeg spiser sushi får jeg helt dilla, og jeg kunne spist det hver dag nå fremover. Jeg må virkelig lære å lage det hjemme.

Gammel 07-02-09, 00:42   #197
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Var Edvard der? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:38   #198
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Missa røyka iPhonen. Det var en litt surrealistisk setning.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 14:43   #199
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Edvard var nok dessverre ikke der, det var bare jeg som gjorde et forsøk på å gjøre meg litt interessant når jeg presenterte meg. Jeg tror Heiko, aC og Skilpadda nesten lot seg lure.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 15:12   #200
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Og etter dette treffet har jeg også fått lyst på iPhone.

Ikke nødvendigvis fordi jeg har så lyst til å røyke den, men fordi den så så kul ut. Mannen har også lyst på, men vi har blitt enige om at kostnaden overstiger nytten. Jeg tror vi får ta kulhetsfaktoren inn i bildet, og så får vi ta det opp til en ny vurdering. Kanskje vi får mengderabatt hvis vi kjøper to på en gang.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:15.