|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#183 |
|
|
Sv: Sushi for nybegynnereEn giraff i en salatskog og en ...and? stork? et eller annet med nebb, i hvertfall, som fikk kose seg i et vadeområde lagd av ingefær, og med noe garnityr Missa kom med som ga fin skygge. |
|
|
|
|
|
#184 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Sushi for nybegynnereGikk jeg altså glipp av nok en mulighet for å hilse på torsk?
|
|
|
#185 |
|
Textrovert
|
Sv: Sushi for nybegynnere
Det samme sier jeg.
|
|
|
#186 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg traff torsk, og hilste faktisk på ham på bussen i morges også.
|
|
|
|
#187 |
|
Textrovert
|
Hvilke bilder snakker du om?
|
|
|
#188 |
|
ej ikke møjkets heije
|
En gang for ganske lenge siden la torsk ut et bilde av en gutt/mann i bare underbuksa. Bildet var ikke særlig vakkert, men på ingen måte støtende. Jeg trodde det var torsk himself, men det var altså feil.
|
|
|
|
#189 |
|
<*(((<
|
Sv: Sushi for nybegynnereTakk for hyggelig treff, dere som var der. Det var en egentlig en veldig fin avslutning på en lang dag å få se Missa røyke iPhonen sin.
Fnis, nå fikk sikkert alle de som ikke var der kjempelyst til å møte hyggelige torsk. Jeg syns ikke du var dum, altså, men jeg syns det er morsomt når folk tror ganske drøye tullebilder er ekte. Og det kan hvemsomhelst gå på iblant. Har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg er ganske godtroende, torsk (23!)
|
|
|
|
#192 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Sushi for nybegynnereJeg må innrømme at jeg både ble litt nysgjerrig nå, og at jeg angrer på at jeg ikke la på mer penger på parkometeret.
|
|
|
#196 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Sushi for nybegynnereHver gang jeg spiser sushi får jeg helt dilla, og jeg kunne spist det hver dag nå fremover. Jeg må virkelig lære å lage det hjemme.
|
|
|
#199 |
|
<*(((<
|
Sv: Sushi for nybegynnereEdvard var nok dessverre ikke der, det var bare jeg som gjorde et forsøk på å gjøre meg litt interessant når jeg presenterte meg. Jeg tror Heiko, aC og Skilpadda nesten lot seg lure. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Sushi for nybegynnereOg etter dette treffet har jeg også fått lyst på iPhone.
|
|
![]() |
|
|