|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg har hett Dragen siden jeg og Temmer'n møttes for andre gang, lenge før vi ble sammen. Min daværende veddet om at Temmer'n ikke turte å kalle meg det så jeg hørte det. Temmer'n vant veddemålet og fikk Dragen på kjøpet.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?
Gøy med old school-filosofi. Skal prøve å kortfatte det så godt det lar seg gjøre.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. Sist redigert av to hen : 26-11-06 kl 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Wow!!!
![]() |
#184 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg husket historien om Niobe fra gresk mytologi da jeg så Matrix-filmene. Jeg likte Jada Pinkett Smiths rollefigur der, så derfor er jeg Niobe.
![]() |
![]() |
#185 |
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg ble kalt lil' c av familien min i australia når jeg var liten, det har liksom hengt ved da. Navnet mitt begynner på C og er vanskelig å uttale på engelsk, så da ble det sånn. (lil' for little) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
***al-logisk
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Jeg liker i alle fall å tro at jeg kan, selv om det begynner å bli et par år siden jeg syslet med antikkens filosofi. Må bare få lire litt av meg i ny og ne.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Midt-norge
![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Mitt nick er tatt fra ei ungpikebok serie som jeg leste da jeg var i tenårene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Gjett!
- 06 og 07 - Sist redigert av jolie : 28-11-06 kl 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Nicket mitt er fra en av personene i Sagaen om isfolket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg er en av de mindre oppfinnsomme, laget en verson av navnet mitt når jeg registrerte meg på NM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg har brukt nicket mitt siden jeg skulle registrere meg på SM. Jeg var da i uke 10, og hadde nettopp oppdaget at jeg var gravid for andre gang. (Måtte til gyn.spesialist for å finne ut hvor langt jeg hadde kommet - jeg hadde ikke peiling). FarOutFishing er man er når man klarer å gå gravid så lenge uten å ha den ringeste mistanke. Dessuten er jeg et notorisk surrehode. |
![]() |
![]() |
#192 |
Tusenkunstner
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Samme som jeg har hatt på SG, SM og NM. Solen = Solveig som jeg heter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Har kalt meg Tilde her, det samme som jeg kaller meg på NM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Jeg er litt tustete av meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Heter syllan overalt hvor jeg er registrert
![]() |
#196 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?På et annet forum for flere år siden, hadde jeg en greie gående med ei annen jente - vi kosemoste veldig, med klissj klassj og klemzzzzzz, så da passa det i grunnen veldig godt med sjuggerpløm. |
![]() |
![]() |
#197 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
hehe syns sjuggerpløm er konge nick
![]() |
#198 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er historien bak nick'et ditt?Første gangen jeg får forklare dette med dette nicket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Mitt nick og avatar henger sammen. Avataren er nebbiolo-druer (min favortittdrue på vinfronten). Nebbiolo kommer av det italienske ordet nebbia som betyr tåke, ettersom det det er mye tåke i Nord-Italia under vinhøsten. |
![]() |
![]() |
#200 |
Originala
|
![]() Sv: Hva er historien bak nicket ditt?Jeg skulle komme opp med et nick inne på et annet forum, og på en så_der-dag føltes Fadeses om et passende nick. Skiftet til Fadese da jeg ville være litt mer anonym inne på NM, og brakte det med over hit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|