Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town (facebook)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 17:59   #181
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farm town (facebook)

Majsa: Har sendt deg venneforespørsel.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 18:00   #182
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg har fått mine første jobber, men spillet detter ut etter at jeg har fått pløyd EN gang.

Gammel 13-04-09, 18:07   #183
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg begynte med dette for noen dager siden og vist. Er litt hekta ja. Men har få naboer

Tok en jobb i går og tjente 7000!!

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 18:09   #184
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Hadde man bare kunne jobbe uten å falle ut.

Gammel 13-04-09, 18:10   #185
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg falt ut på ene jobben. Siden det var hos en nabo gikk jeg bare inn og ble ansatt igjen. Men irriterende.

Isolde er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 18:18   #186
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Er vissr hektet jeg også ja. Takket være denne tråden.

Sorry, men det er moro.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Majsa: Har sendt deg venneforespørsel.

Jeg også.

Gammel 13-04-09, 18:21   #187
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Juhu, har fått jobb, og har hittil 10.000. Ikke ferdig enda.

Gammel 13-04-09, 18:28   #188
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har registrert meg, men skjønner ikke stort ennå.
Blakk er jeg visst også.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 18:52   #189
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg tjente 12 000 på en jobb i dag.
Tar gjerne i mot flere naboer.

Gammel 13-04-09, 18:54   #190
Kneazle
Passiv

Standard

12 000!!!

Gammel 13-04-09, 18:56   #191
Kneazle
Passiv

Standard

Jeg vil gjerne ha både venner og naboer.

Gammel 13-04-09, 18:56   #192
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde sikkert tjent 20.000 på EN jobb i dag om jeg ikke hadde ramlet ut!
Rakk å tjene 5000,- og hadde langt over dobbelt så mye arbeid igjen. Så ramlet jeg ut. Kommer aldri til å komme over det!

Gammel 13-04-09, 19:00   #193
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Men må man altså helt sikkert være FB-venner? Jeg er Saltpastiller der inne dersom det er mulig å legge meg til uten å legge til som venn. Hvis det ikke går, så tar jeg gjerne i mot flere FB-venner også.

Rug er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 19:04   #194
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Iset, du kan få komme å jobbe hos meg når potetene mine er ferdige.

Gammel 13-04-09, 19:04   #195
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Majsa: Nå har jeg sendt deg naboforespørsel.

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 19:04   #196
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Men må man altså helt sikkert være FB-venner? Jeg er Saltpastiller der inne dersom det er mulig å legge meg til uten å legge til som venn. Hvis det ikke går, så tar jeg gjerne i mot flere FB-venner også.

Man kan bli buddys og, men man blir ikke naboer for det. Jeg tar og gjerne i mot flere FBvenner/naboer.

Gammel 13-04-09, 19:05   #197
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Honda: Tomatene dine er klare for høsting. Stiller meg til disposisjon. :generøs:

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 13-04-09, 19:08   #198
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva er fordelen med å få andre til å høste da?

Gammel 13-04-09, 19:11   #199
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er Hee der inne.

Gammel 13-04-09, 19:11   #200
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Hm, hva hjelper det å være buddy egentlig?
Trenger flere naboer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.