|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Passiv
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!
|
![]() |
![]() |
#182 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Fint dikt, Teflona!
![]() |
#183 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#184 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
#188 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg tenkte på denne tråden i dag da jeg tok meg selv i å se på den flotte instruktøren min. Fy søren, jeg falt helt i staver der ett øyeblikk. Jeg driter i hva han har på seg, han er snasen uansett.
![]() |
![]() |
#190 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke som jeg vet.
![]() |
#192 |
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Er dette tull??
![]() |
#193 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Mente jo aldri at hun skulle sparkes! Det er en snill og grei lærerinne. Selvsagt kan hun ikke lastes for å ha veldig store bryster. Synes bare at det er litt rart at hun går rundt med brystene hoppende i alle retninger, noe ganger i collage gensere, bluser veldig tydelig. Synes det er litt rart. Kan ikke alle her inne på forumet spør en bekjent uten å fortelle hva de mener om saken, om hva de synes. Det blir lett at man følger trenden i en slik tråd. Blir morsomt å se om det finnes noen som har et annet syn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Fartsfantom
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
superbruker
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Jeg tror alle her, er enige i at det er lite pent å gå kledd sånn men ikke forstyrrende på noen måte. Det er ikke kriminelt å ha dårlig smak.
![]() |
#196 |
Bedreviter
|
Men du, nå spør jeg deg rett ut: Hvordan vet du at hun går kledd slik? Er det en kollega? Følger du sønnen din på tolv år til skolen og inn i klasserommet hver dag? Har du satt opp spionkamera i klasserommet?
Jeg trenger ikke sjekke med andre folk for å vite hva jeg skal mene, og min mening er at undertøy er 100 % en privatsak, i alle fall så lenge det ikke er undertøy som vises – hvis man faktisk går rundt kun i undertøyet eller det vises i svært stor grad, beveger man seg vekk fra det rent private, men så lenge det er snakk om undertøy under klær, er dette en del av privatsfæren. Sist redigert av Teofelia : 27-10-09 kl 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Og hvis det du spør om er om ikke vi andre også synes det er rart at noen velger å gå uten BH, så er mitt svar at jeg ikke synes det. Hvis denne damen velger å gå uten BH, så antar jeg at hun enten synes det er mer komfortabelt uten eller at hun synes hun tar seg bedre ut uten. Det første er jo 100 % individuelt og ikke noe som andre kan (eller bør) ha formening om. Det andre kan jo godt være feil i dine øyne, men hvis det værste man kan si om sønnen din sin lærer er at hun har dårlig smak, så synes jeg man godt kan se gjennom fingrene med det. Det er uansett ikke noe det er et poeng å gjøre en sak av. Sist redigert av Teofelia : 27-10-09 kl 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!Men STYGT er det.
![]() |
#199 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Enig. Det er der jeg stusser i denne tråden - at noen i det hele tatt ser ut til å tenke at det skulle være umoralsk å gå uten bh. Ikke alltid like kledelig, det er jeg enig i. Men hva har det med moral å gjøre?
![]() |
#200 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Jo, ser den forskjellen. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
fine tråden!, tjenerstab |
|
|