Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 20:54   #181
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Jeg bør sparkes jeg da.
Ikke at jeg går uten bh eller har store pupper, men jeg har ålreit kropp, går i inntilsittende klær og korte skjørt selv om jeg jobber på ungdomsskole.

Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:01   #182
eka
Grubler.

eka sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fint dikt, Teflona!

Gammel 25-10-09, 21:07   #183
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Herlig tråd.

Gammel 25-10-09, 21:24   #184
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er arbeidsantrekket mitt, inkludert Miss Piggy-masken:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:26   #185
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH altså?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:26   #186
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hva er galt med det antrekket der? Du har da helt åpenbart BH på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:27   #187
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Se der ja, med BH!

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:27   #188
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenkte på denne tråden i dag da jeg tok meg selv i å se på den flotte instruktøren min. Fy søren, jeg falt helt i staver der ett øyeblikk. Jeg driter i hva han har på seg, han er snasen uansett. (skulle vert et sikklesmil)

Gammel 25-10-09, 21:27   #189
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teflona!

Gammel 25-10-09, 23:05   #190
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En lærer har vel ingen annen grense enn andre "vanlige" yrkesgrupper?

Ikke som jeg vet.

Gammel 25-10-09, 23:06   #191
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får kle meg så slutty jeg vil.

:ikke lærer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-09, 09:43   #192
Trampe
Har en bolle i ovnen

Trampe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Trampe er litt kul
Standard

Er dette tull??

Gammel 27-10-09, 08:19   #193
katj
Nybegynner

katj sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
katj har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Jeg bør sparkes jeg da.
Ikke at jeg går uten bh eller har store pupper, men jeg har ålreit kropp, går i inntilsittende klær og korte skjørt selv om jeg jobber på ungdomsskole.

Mente jo aldri at hun skulle sparkes! Det er en snill og grei lærerinne. Selvsagt kan hun ikke lastes for å ha veldig store bryster. Synes bare at det er litt rart at hun går rundt med brystene hoppende i alle retninger, noe ganger i collage gensere, bluser veldig tydelig. Synes det er litt rart. Kan ikke alle her inne på forumet spør en bekjent uten å fortelle hva de mener om saken, om hva de synes. Det blir lett at man følger trenden i en slik tråd. Blir morsomt å se om det finnes noen som har et annet syn.

katj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 08:25   #194
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av katj, her.

Mente jo aldri at hun skulle sparkes! Det er en snill og grei lærerinne. Selvsagt kan hun ikke lastes for å ha veldig store bryster. Synes bare at det er litt rart at hun går rundt med brystene hoppende i alle retninger, noe ganger i collage gensere, bluser veldig tydelig. Synes det er litt rart. Kan ikke alle her inne på forumet spør en bekjent uten å fortelle hva de mener om saken, om hva de synes. Det blir lett at man følger trenden i en slik tråd. Blir morsomt å se om det finnes noen som har et annet syn.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 08:30   #195
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror alle her, er enige i at det er lite pent å gå kledd sånn men ikke forstyrrende på noen måte. Det er ikke kriminelt å ha dårlig smak.

Gammel 27-10-09, 08:37   #196
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av katj, her.

Mente jo aldri at hun skulle sparkes! Det er en snill og grei lærerinne. Selvsagt kan hun ikke lastes for å ha veldig store bryster. Synes bare at det er litt rart at hun går rundt med brystene hoppende i alle retninger, noe ganger i collage gensere, bluser veldig tydelig. Synes det er litt rart.

Men du, nå spør jeg deg rett ut: Hvordan vet du at hun går kledd slik? Er det en kollega? Følger du sønnen din på tolv år til skolen og inn i klasserommet hver dag? Har du satt opp spionkamera i klasserommet?

Sitat:

Kan ikke alle her inne på forumet spør en bekjent uten å fortelle hva de mener om saken, om hva de synes. Det blir lett at man følger trenden i en slik tråd. Blir morsomt å se om det finnes noen som har et annet syn.

Jeg trenger ikke sjekke med andre folk for å vite hva jeg skal mene, og min mening er at undertøy er 100 % en privatsak, i alle fall så lenge det ikke er undertøy som vises – hvis man faktisk går rundt kun i undertøyet eller det vises i svært stor grad, beveger man seg vekk fra det rent private, men så lenge det er snakk om undertøy under klær, er dette en del av privatsfæren.

Jeg synes folk flest tar seg bedre ut med BH enn uten, men jeg synes det er en menneskerett å velge komfort (eller protest eller økonomi eller hva har du) fremfor utseende. Du har rett og slett ikke noe med hva andre folk har under genseren. Du kan selvsagt "tenke ditt", men utover det synes jeg du er totalt på bærtur i denne saken.

Sist redigert av Teofelia : 27-10-09 kl 08:53.
Gammel 27-10-09, 08:46   #197
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Og hvis det du spør om er om ikke vi andre også synes det er rart at noen velger å gå uten BH, så er mitt svar at jeg ikke synes det. Hvis denne damen velger å gå uten BH, så antar jeg at hun enten synes det er mer komfortabelt uten eller at hun synes hun tar seg bedre ut uten. Det første er jo 100 % individuelt og ikke noe som andre kan (eller bør) ha formening om. Det andre kan jo godt være feil i dine øyne, men hvis det værste man kan si om sønnen din sin lærer er at hun har dårlig smak, så synes jeg man godt kan se gjennom fingrene med det. Det er uansett ikke noe det er et poeng å gjøre en sak av.

Og jeg synes absolutt ikke det er verken umoralsk eller upassende å gå uten BH.

Sist redigert av Teofelia : 27-10-09 kl 08:54.
Gammel 27-10-09, 08:53   #198
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men STYGT er det. (Altså, med pupper av en viss størrelse og med en viss duve-faktor)

Og personlig syns jeg også at det blir voldomt mye pupper av det, veldig "in my face", og ville blitt veldig glad om den personen jeg har i hodet mitt akkurat nå hadde tatt seg en tur på en god bh-butikk og fått de duvende greiene litt under kontroll.

Men det er jo snakk om at jeg plages av deres dårlige smak, og definitivt ikke noe jeg ville laget regler for, hverken på skoler eller andre arbeidsplasser.

(Sko, derimot, følte jeg sterkt for å påby den gang jeg hadde en kollega som likte å labbe rundt barfot. )

Gammel 27-10-09, 08:58   #199
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og jeg synes absolutt ikke det er verken umoralsk eller upassende å gå uten BH.

Enig. Det er der jeg stusser i denne tråden - at noen i det hele tatt ser ut til å tenke at det skulle være umoralsk å gå uten bh. Ikke alltid like kledelig, det er jeg enig i. Men hva har det med moral å gjøre?

Men nå begynner jeg også å lure mer og mer på om dette er en oppkonstruert problemstilling med formål å skape en diskusjon.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-09, 08:59   #200
katj
Nybegynner

katj sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
katj har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men det er jo snakk om at jeg plages av deres dårlige smak, og definitivt ikke noe jeg ville laget regler for, hverken på skoler eller andre arbeidsplasser.
)

Jo, ser den forskjellen.

katj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fine tråden!, tjenerstab

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.