Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-09, 21:38   #181
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Har vært borti et par rånere ja. :bygdetulling: De fleste er svin.

Helt klart at de fleste er svin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:55   #182
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bursdag i dag.

Gammel 05-11-09, 21:56   #183
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg har bursdag i dag.

Gammel 05-11-09, 21:56   #184
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter jeg så Zombieland i dag så har jeg skikkelig lyst på Twinkies. Og har lyst på mat fra Taco Bell og. Jeg har ikke spesielt lyst til å reise til USA. Kan ikke noen sende med Twinkies?

Gammel 05-11-09, 21:57   #185
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lyst på favorittgodteriet.

Gammel 05-11-09, 21:57   #186
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bursdag i dag.

Gratulerer med dagen! Koselig å få kake på døra!

Gammel 05-11-09, 21:57   #187
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bursdag i dag.

♪♫♪ Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulerer ♪♫♪

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 21:58   #188
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lyst på favorittgodteriet.

... og det er ?

Jeg har lyst på godteri! Drit i om det er noen favoritt. I dag føles det som at alt som har stort sukkerinnhold kan kalles favoritt.

Gammel 05-11-09, 22:01   #189
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

... og det er ?

Sånne Toffe-beans. Fikk bare 1,5 kg. av mannen forrige torsdag. De har forsvunnet på mystisk vis.

Gammel 05-11-09, 22:02   #190
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Toffe-beans er farlige!

Gammel 05-11-09, 22:02   #191
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bursdag i dag.

Gratulerer med dagen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:07   #192
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånne Toffe-beans. Fikk bare 1,5 kg. av mannen forrige torsdag. De har forsvunnet på mystisk vis.

Sånne godsaker har det med å forsvinne, ikke etteralter de spor heller ...

Gammel 05-11-09, 22:09   #193
Libra

Libra sin avatar

Standard

De har sikkert blitt spist av det store toffe-beans monsteret. Stakkars deg, fikk du smakt på noen få før de forsvant?

Gammel 05-11-09, 22:24   #194
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med dagen, Maimor!

Selv har jeg nettopp, akkurat nå, opplevd at navelen min poppet ut. Sprøtt! Det skjedde ikke sist jeg var gravid.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-09, 22:35   #195
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

A lion and a pig argue. the lion said. 'my roar can shake the whole jungle'. The pig said' all I have to do is sneeze, and the whole world panics!'

Gratulerer med dagen Maimor!

Gammel 05-11-09, 22:41   #196
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj

Selv har jeg nettopp, akkurat nå, opplevd at navelen min poppet ut. Sprøtt! Det skjedde ikke sist jeg var gravid.

Grattis med nypoppet navle! Merkelig følelse det der.

Gammel 05-11-09, 22:48   #197
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med dagen Maimor.
Jeg har handlet laminat og overmalingstapet i dag.
Ungene er vaksinert mot svinerie i dag og jeg er trøtt.

Gammel 05-11-09, 22:52   #198
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.

Sånne godsaker har det med å forsvinne, ikke etteralter de spor heller ...

Ja, merkelige greier.

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

De har sikkert blitt spist av det store toffe-beans monsteret. Stakkars deg, fikk du smakt på noen få før de forsvant?

Nei.

Gammel 05-11-09, 22:52   #199
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Gratulerer med dagen, Maimor!

Jøss. Nypoppet ... eller poppet navel har jeg aldri opplevd. Hørtes spennende ut!

Gammel 05-11-09, 22:53   #200
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har marsipanpølser liggende og har hatt de helt siden i går. Pakka er ikke åpnet engang.
Har krøpet til korset og kjøpt selv om det ikke er desember.
(og samtidig nektet å kjøpe julebrus til ungene fordi det ikke er desember. )

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:25.