|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!I badeskapet? Eller i kopphånddukskap/skuff? |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg har ikke sjekket badet, det skal jeg tilstå.
![]() |
#183 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Skittentøyskurven? Vaskemaskina? |
![]() |
![]() |
#184 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Blir spennende å se i morgen, når jeg går gjennom skittentøyskurven.
![]() |
#185 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!
Nuvel, si ikke det.
![]() |
![]() |
#187 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg tror smøret er sammen med diamantringen min jeg. Det siste jeg husker er at jeg tenkte at jeg legger den her for da blir den ikke borte for meg. Det var den ringen. |
![]() |
![]() |
#192 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Tsk, tsk. Man må jo google før man spør, dust. Didjeridust, altså. |
![]() |
![]() |
#193 |
Forelska
|
Hehe, sjølvsagt...
![]() |
![]() |
#195 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg antar overhodet ingenting om dine sosiale ferdigheter, altså! Men Dr. Sheldon Cooper er altså fysiker, og uhyre smart: (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Big Bang Theory er genial |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Forelska
|
Hehe - snurrig skrue - veeeel, kanskje nokon andre skal uttala seg om mine "sosiale ferdigheter", men eg vonar no inderleg at...jaja - men "uhyre smart", det føler eg kanskje høver...
![]() |
![]() |
#200 |
Passiv
|
![]() Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg kan gå god for at Didjeridust både er sosial, smart og aldri så lite snurrig. |
![]() |
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|