Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-10, 00:15   #181
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!

I badeskapet? Eller i kopphånddukskap/skuff?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 00:17   #182
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke sjekket badet, det skal jeg tilstå.

Men jeg kan for mitt bare liv ikke huske at jeg var på badet underveis mens jeg drev og bakte.

Gammel 24-01-10, 00:18   #183
Frantzen
Passiv

Standard

Skittentøyskurven? Vaskemaskina?

Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 00:19   #184
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir spennende å se i morgen, når jeg går gjennom skittentøyskurven.

Jeg kan teorietisk sett ha vært sløv nok til å gå opp og skifte til ei anna bukse eller noe slikt, tatt med meg smøret, og kastet det sammen med det skitne tøyet.

Men jeg tror ikke jeg har gjort det.

Gammel 24-01-10, 00:28   #185
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Blir spennende å se i morgen, når jeg går gjennom skittentøyskurven.

Jeg kan teorietisk sett ha vært sløv nok til å gå opp og skifte til ei anna bukse eller noe slikt, tatt med meg smøret, og kastet det sammen med det skitne tøyet.

Men jeg tror ikke jeg har gjort det.

Nuvel, si ikke det.
Vi har en avtale med mannens arbeidsplass - vaskeriet - at vi vasker klærne våre der.
Det foregår sånn at jeg sender en sekk med skittentøy til vaskeriet og får tilbake en sekk md renet, ferdig brettet og klar til å legge i skapet.
Dårlig husmr som jeg er, hender det dessverre rett som det er at klærne liksom ikke havner i skapet, men tas rett fra sekken til den er tom og klar for skittentøy.
Hursomhelst, en morgen kunne jeg ikke for mitt bare liv finne telefonen min.
Jeg lette overalt, men det endte med at jeg tuslt ned i kjellerleiligheten, bankt på hos min søstr husverten og lånte hennes telfon for å ringe til min (mannen var på jobb).
Jg ringte, lyttet og hørte telefonen en plass i trappeoppgangen til andre etasje.
Der, midt i trappa, sto en åpnet sekk med rent tøy.
Laaangt nedi den sekken var det noe som lyste og vibrert noe voldsmt ...
Jadda.
Jeg hadde tøflet ned i trappa da jeg våknet, røsket med meg rent tøy og lagt tlefonen min i skken ...

Gammel 24-01-10, 00:37   #186
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Enhjørning -

Kunne aldri ha skjedd her i huset.

Gammel 24-01-10, 09:29   #187
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg tror smøret er sammen med diamantringen min jeg. Det siste jeg husker er at jeg tenkte at jeg legger den her for da blir den ikke borte for meg. Det var den ringen.

Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 09:34   #188
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men du: Er det ikke litt ekkelt å skrive innlegg med en smørpakke i hånda?

Gammel 24-01-10, 10:05   #189
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men du: Er det ikke litt ekkelt å skrive innlegg med en smørpakke i hånda?

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:28   #190
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Didjeridust - FPs Sheldon Cooper.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:41   #191
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Didjeridust - FPs Sheldon Cooper.

Kjenner meg brått litt kunnskapslaus her: Kven er Sheldon Cooper?

Gammel 24-01-10, 10:43   #192
Albertine
Passiv

Standard

Tsk, tsk. Man må jo google før man spør, dust. Didjeridust, altså.

Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:45   #193
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Tsk, tsk. Man må jo google før man spør, dust. Didjeridust, altså.

Hehe, sjølvsagt...
Køyrer i pose og sekk, eg: Spør og Googler.

Gammel 24-01-10, 10:51   #194
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

Big Bang Theory - har du ikke sett det? Tror det må være en SitCom for deg!

Gammel 24-01-10, 10:55   #195
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg antar overhodet ingenting om dine sosiale ferdigheter, altså! Men Dr. Sheldon Cooper er altså fysiker, og uhyre smart:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 24-01-10, 10:56   #196
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Didjeridust, her.

:måper:

Du vil elske BBT! Se med en gang!

Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 10:56   #197
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Standard

Big Bang Theory - har du ikke sett det? Tror det må være en SitCom for deg!

Ser slik ut, ja.

Gammel 24-01-10, 10:57   #198
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Big Bang Theory er genial

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-10, 11:21   #199
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Standard

Jeg antar overhodet ingenting om dine sosiale ferdigheter, altså! Men Dr. Sheldon Cooper er altså fysiker, og uhyre smart:

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Hehe - snurrig skrue - veeeel, kanskje nokon andre skal uttala seg om mine "sosiale ferdigheter", men eg vonar no inderleg at...jaja - men "uhyre smart", det føler eg kanskje høver...

Gammel 24-01-10, 11:58   #200
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg kan gå god for at Didjeridust både er sosial, smart og aldri så lite snurrig.

Svar med sitat
Svar

Emneord
skyll-brett-stapp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.