|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Troll jobber ofte litt assosiativt, de lar seg inspirere ganske direkte av andres fortellinger, evt lever seg så inn i andres historier at plutselig har det skjedd med dem også. Evt har de lyst på den samme oppmerksomheten eller sympatien. Men jeg tror det er temmelig ubevisst, altså, eller litt som en rus.
|
|
|
#3 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Assosiere gjør vel de fleste av oss. Og erfaringsutveksling er heller ikke ukjent, men jeg skjønner jo at det er graden av det man sikter til. Så hvor trekker man grensen? Noen er kanskje mer selvsentrert enn andre, noen baler kanskje med noe som gjør det vanskelig å ikke komme inn på egne greier i tråder om temaet og andre mener kanskje bare å dele egne erfaringer og løsninger. Troll har i alle fall ikke vært det jeg har tenkt når jeg har startet en tråd og noen har "kuppet" den med egne erfaringer. Jeg vet ikke om jeg har lyst til å begynne å tenke sånn heller.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Det er forsskjell å komme med egne erfaringer og å plutselig ha opplevd nøyaktig de samme dramatiske tingene som en annen bruker ganske nøyaktig samtidig.
|
|
|
#5 |
|
weird
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Det er det, ja. Jeg kan ikke huske å ha sett det skje her, da.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Alt dette trollesnakket får til og med meg til å se troll på høylys dag! Kommer heretter til å være
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Det skjer sikkert i en blogg jeg ikke har tilgang til. Alt Spennende(TM) gjør jo det.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Spennende og spennende. Det er vel en grunn til at alle som stiller kritiske spørsmål lempes ut av slike blogger, så det er vel ikke verdt å være der heller.
|
|
|
#9 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Altså, nå må dere gi dere. Dere har begge to tilgang til den mest spennende bloggen av alle blogger, så nå synes jeg dere skal rulle inn. Sitron: Du kan få stille så kritiske spølrsmål som du bare vil, jeg skal ikke lempe deg ut. :raus: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
weird
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Og der glemte jeg visst helt at det er en hel verden på FP som jeg bare har tilgang til en bitteliten flik av.
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jojo, men du er jo ikke noe troll. Det vet jeg jo. Jo.
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Alle vet jo at du har den besteste bloggen, Agenten. Det er jo implisert, så jeg trenger ikke ta høyde for det når jeg uttaler meg her. Så det så.
|
|
|
#13 |
|
© All rights reserved
|
Ja, det vet du jo. Jo.
Den besteste bloggen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er kanskje blond, men jeg er himla god til å legge sammen
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Jeg er ikke blond, men så er jeg ikke særlig god til å legge sammen heller. Men jeg er god til å ligge sammen, om det teller. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg vet jo til og med hva du gjør med, eh, katta di.
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er sjikkli bra på å ligge. Ref; signatur.
|
|
|
#20 |
|
weird
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg bare ligger, jeg. *dvask*
|
|
|
![]() |
|
|