Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hverdagskjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-10, 07:16   #181
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hverdagskjoler

ltb: Boob ammekjoler!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:39   #182
ltb
Superaktiv

ltb sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: ved Tyrifjorden
ltb er litt kulltb er litt kul
Standard

Takk for tipset Necesario! Jeg bare må til Lindex og prøve!

Kanina: Jeg har tenkt på ammekjoler, men jeg synes klærne til Boob er dyre, når jeg ikke trenger dem så lenge.

Gammel 02-05-10, 22:45   #183
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ltb, her.

Kanina: Jeg har tenkt på ammekjoler, men jeg synes klærne til Boob er dyre, når jeg ikke trenger dem så lenge.

Da vet jeg om et sted med markedsplass, der det er mange villige kjøpere!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 22:52   #184
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ltb, her.

Takk for tipset Necesario! Jeg bare må til Lindex og prøve!

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Da vet jeg om et sted med markedsplass, der det er mange villige kjøpere!

Jeg fikk igjen en god del av det jeg brukte på ammeklær, ved å selge dem brukt, bl.a. på finn. Av og til finner man dem på tilbud også. Eller man kjøper dem brukt selv.

Jeg hadde en ammekjole sist jeg ammet, som jeg var veldig glad i. Jeg blir helt nostalgisk når jeg ser bilder av meg i den. Kanskje jeg egentlig skulle ha sydd sammen amme-"luken" og fortsatt å bruke den?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 17:06   #185
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prøvde denne i dag. Var flatterende og fin, eneste at jeg er noen cm for lang i ryggen...
Den skrådde litt mer ut i virkeligheten enn på bildet.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 17:11   #186
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Den var veldig fin Necesario!

Gammel 03-05-10, 17:14   #187
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, fin OG grønn.

Gammel 03-05-10, 18:06   #188
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin, men ballongfasong?

Ellers fikk jeg prøvd den svarte kjolen "din" på Lindex i ettermiddag. Fin, men for lang i ryggen til meg - livet kom litt ned på hoftene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-10, 18:34   #189
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Den var fin, men ballongfasong?

Ellers fikk jeg prøvd den svarte kjolen "din" på Lindex i ettermiddag. Fin, men for lang i ryggen til meg - livet kom litt ned på hoftene.

Ballongfasongen fungerte overraskende bra!

Gammel 03-05-10, 23:11   #190
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor?

Gammel 04-05-10, 08:35   #191
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kjolen ?
Den er fra Noa Noa.

Gammel 05-05-10, 13:37   #192
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har funnet to nye kjoler jeg har lyst på:

Fra Bric-a-brac begge to.

Gammel 05-05-10, 13:45   #193
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dæven, de var fine! Jeg tror jeg kler 50-talls ganske godt.

Gammel 05-05-10, 14:25   #194
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Dæven, de var fine! Jeg tror jeg kler 50-talls ganske godt.

Ja, jeg også. Jeg ha en av dem, tror jeg. Men hvilken er den fineste?

Gammel 05-05-10, 14:34   #195
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg likte den til venstre best.
Men det er fordi jeg liker den fasongen egentlig.

Gammel 05-05-10, 14:36   #196
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg likte den til venstre best.
Men det er fordi jeg liker den fasongen egentlig.

Ja, jeg tror det er den jeg liker best jeg også. Litt usikker på fargen bare, for det er en denimkjole.

Gammel 05-05-10, 14:36   #197
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Venstre.

Jeg prøvde den Lindexkjolen som Nessie la ut bilde av i går. Den passet meg lite kan man fint si. Men det ble en annen kjole, men med utpreget sommerpreg. I råsa!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:38   #198
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Venstre.

Jeg prøvde den Lindexkjolen som Nessie la ut bilde av i går. Den passet meg lite kan man fint si. Men det ble en annen kjole, men med utpreget sommerpreg. I råsa!

Jeg så en på Noa Noa som kunne ha funka på deg

Gammel 05-05-10, 14:41   #199
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den til venstre er så fin at jeg får lyst på den selv, til tross for at jeg vet veldig godt at jeg ville sett fæl ut i den. Kroppsfasongen min kler ikke sånne folder.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:50   #200
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det Noe Noe på Stjørdal?

Jeg kjøpte en kjole i går. Den kan gå til bryllup kanskje? Den råsa med svart belte og kortermet. http://www.lindex.com/no/StartPage/S...fpreloader.swf

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.