Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-10, 22:59   #1
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Sv: Hva er den skumleste grøsseren dere har sett?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, drit nå i grøsserne! Her skjer det forumkriminalitet på høyt nivå!

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Har vært "min" avatar på et anna forum lenge... men jeg skal finne en anna...

Gammel 10-05-10, 08:33   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det står da vitterligen i innleggene over det du quotet?

Nei, ikke på min side i allefall, bare flere laange blå streker.... Men samma det, - er ikke så nøye likevel.

Enilennah

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 09:01   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er jo spoiler-greier, du må dobbeltklikke eller merke dem.

Gammel 10-05-10, 18:21   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det er jo spoiler-greier, du må dobbeltklikke eller merke dem.

ser man det ja, endelig et fornuftig svar på fenomenet blå streker!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 09:58   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det aller, aller skumleste jeg har sett er en av episodene i en serie som het "Hitccocks utvalgte" eller noe, om en innsatt i et kvinnefengsel, som fikser en deal med vaktmesteren (eller noe sånt) om at neste gang noen dør, så skal han smugle henne ned i kisten og så komme og grave henne opp. Noen som husker den? Jeg var pissredd. Tror den gikk på tv i 1987. Den gikk i reprise for ikke så lenge siden, men da fikk jeg ikke sett den.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 10:23   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj nei den husker jeg ikke men jeg husker serien. Jeg så den alltid når jeg overnattet hos ei venninne, vi var vel rundt 7 år gamle da så 1987 kan godt stemme. Var det ikke 3 episoder hver gang? Jeg husker en med noen monstre som så helt ut som disse skilpaddene i Super Mario. De sneglet seg rundt i et hus og myrdet folk.

Gammel 10-05-10, 20:09   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Divine, jess. Den er skummel på en annen måte, da. Jeg kan gjerne se thrillere, men alt overnaturlig eller i hvert fall demonisk må jeg bare skygge unna.

Det er forresten ikke helt sant lenger. Rhett har utøvet sterkt press og eksponert meg for Twin Peaks og Carnivale. ( )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25.