Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-13, 22:56   #201
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.803
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Du kunne ha funnet et bedre bilde av ham, Bluen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:11   #202
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Ja, og så Jon English, da. (Fjernet gigantisk bilde. )

Han var min første, tror jeg. Mulig David Cassidy var før han eller var det broren, Shaun? Og Leif Garrett.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:15   #203
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Jeg likte Magne Furuholmen, og han tåler heldigvis både før- og etterbilde! Han er faktisk enda kjekkere nå enn som unggutt :studert ham live på The Voice:

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 23:15   #204
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Kom på Pelle i vi på Saltkråkan. Han var jo så søøøøøøt da.


Gaia, jeg har kopiert linken fra en webside på ipaden. Hold fingeren nede på bildet, og da kommer valgene Save image og Copy opp. Hvis du velger Copy skal linken bli kopiert. Nå kan du legge inn et smashing bilde av Robert Sean Leonard!

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 10:51   #205
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.995
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Glemte jo godeste Bastian Balthazar Bux aka Barret Oliver fra The Neverending Story (og D.A.R.Y.L):

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:15   #206
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.360
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Den tidligste jeg kan komme på er ellers Luke Macahan fra I Ville Vesten, som gikk på NRK da jeg var tolv.



Og han er da fremdeles ganske søt i cowboyhatt?

Han her kom nok høyt på listen!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:25   #207
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Hvordan kan det ha seg at alle disse trådene blir til en deling av "den gangen jeg møtte Magne Furuholmen"-historier? :flirer:

Ellers var jeg virkelig bare barnet da jeg så kåbbåifilm med Robert Redford.






Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:32   #208
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Ingen som har nevnt han gutten i Jenta fra verdensrommet, altså?

Sliter med å finne bilder, men var det ikke han her, tro?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:35   #209
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvordan kan det ha seg at alle disse trådene blir til en deling av "den gangen jeg møtte Magne Furuholmen"-historier? :flirer:

Det er vel ganske naturlig med tanke på hvor store de egentlig var på 80-tallet da mange av FP-gjengen var i svermealderen? Tilnærmet alle norske jenter i tenårene hadde sin Aha-favoritt og de var jo virkelig superstjerner. Jeg har vanskelig for å se at det finnes andre nordmenn som har vært så store både nasjonalt og internasjonalt. Også er de jo norske, og bare det gjør dem en god del lettere å treffe på enn mange av de andre som nevnes i tråden her.

Jeg har forøvrig aldri møtt Magne Furuholmen, men jeg har bilde av meg selv sammen med Muffe og Gækki. Bø Sommarland ca. 1988.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:36   #210
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det er vel ganske naturlig med tanke på hvor store de egentlig var på 80-tallet da mange av FP-gjengen var i svermealderen? Tilnærmet alle norske jenter i tenårene hadde sin Aha-favoritt og de var jo virkelig superstjerner. Jeg har vanskelig for å se at det finnes andre nordmenn som har vært så store både nasjonalt og internasjonalt. Også er de jo norske, og bare det gjør dem en god del lettere å treffe på enn mange av de andre som nevnes i tråden her.


Jadajada, jeg bare ertet de gamle damene litt.

:løper fryktelig fort vekk:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:52   #211
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jadajada, jeg bare ertet de gamle damene litt.

:løper fryktelig fort vekk:


__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:57   #212
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.903
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvordan kan det ha seg at alle disse trådene blir til en deling av "den gangen jeg møtte Magne Furuholmen"-historier? :flirer:

Han var min største ungdomshelt, og det var stort for meg å møte ham etter 25 år - beklager så mye om jeg kjedet noen unge/gamle/moderne eller gjorde meg til latter ved å nevne det. Igjen. :sletter for fote:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:58   #213
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Og Julian i Enid Blytons "Fem"-serie:



(Innser at jeg må ha hatt en greie for storebrødre)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 11:59   #214
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Han var min største ungdomshelt, og det var stort for meg å møte ham etter 25 år - beklager så mye om jeg kjedet noen unge/gamle/moderne eller gjorde meg til latter ved å nevne det. Igjen. :sletter for fote:

Åh, kom igjen, det var da bare en spøk? Det er alltid veldig mange i disse trådene som trekker frem Magne, det var ikke deg spesifikt jeg tenkte på, men etter alle årene på FP tror jeg Magne Furuholmen er den mann som har fått mest hederlig omtale. Til og med mer enn Commander Vimes. (Som det muligens er litt vanskeligere å møte IRL. )

Men jeg beklager om jeg virket frekk, det var ikke meningen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:00   #215
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Ja, og så hadde jeg en periode en greie for Alexis i Dynastiet!! Klipte ut bilder og greier. Jeg syns hun var utrolig vakker.



:trådens rareste:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:01   #216
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Det er bra mange i denne tråden jeg aldri har hørt om! Det gjelder stort sett alle de norske som er nevnt bortsett fra a-ha-gutta og Muffe og Gækki, og en hel haug med utlendinger - bl.a. han siste over her, Julian fra en eller annen serie jeg heller ikke har hørt om. Er det fordi mange av dere er yngre enn meg (jeg er født i '71), eller var jeg bare like fjern da jeg vokste opp som jeg er nå?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:04   #217
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.305
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

"Fem" var egentlig mest en bokserie, for meg. Jeg tror jeg dannet meg et bilde av Julian (storebroren i søskenflokken det handler om) basert på en forside eller to. Jeg er også født i 71 og jeg pløyde gjennom disse bøkene igjen og igjen.

Men "jenta fra verdensrommet" husker du vel??

(Og Alexis?! )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:15   #218
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

"Fem" var egentlig mest en bokserie, for meg. Jeg tror jeg dannet meg et bilde av Julian (storebroren i søskenflokken det handler om) basert på en forside eller to. Jeg er også født i 71 og jeg pløyde gjennom disse bøkene igjen og igjen.

Men "jenta fra verdensrommet" husker du vel??

(Og Alexis?! )

Jeg tror jeg har sett bøkene på biblioteket nå i voksen alder, når jeg har hjulpet Frøkna å finne lesestoff - men aldri som barn. Jeg jeg leste MYE.

"Jenta frå verdsrommet" husker jeg, ja - men ikke noen gutt som var fin. Og Alexis vet jeg godt hvem er, selv om jeg selvsagt ikke så Dynastiet, for det gjorde jo alle andre og da var det bare helt uaktuelt for meg, altså.

Det er kanskje de norske jeg lurer mest på. Dag Brandth? Ei eller anna gruppe som heter noe a la Zazoo (orker ikke lete bakover i tråden). Aldri hørt om, eller sett.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:21   #219
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.034
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Jeg er nok preget av å ha vokst opp i et hjem der de voksne ikke gikk/går på kino, med svart-hvitt tv og bare en kanal, uten videospiller (foreldrene mine utvidet til fire kanaler midt på 90-tallet, tre-fire år etter at jeg flyttet hjemmefra, og kjøpte videospiller da jeg var 28-29 ), så mange av de som er nevnt her, særlig fra tv-serier og filmer som jeg ikke kunne se på kino i oppveksten (f.eks. Grease, Hair) oppdaget jeg først da jeg var student og bodde på studentby med kabel-tv.

Men Johnny Depp oppdaget jeg før alle venninnene mine, for jeg bodde i USA i 88-89 og så 21 Jump Street. Han slo vel for alvor gjennom internasjonalt like etter at jeg kom hjem igjen.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-13, 12:22   #220
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.973
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem var din første populærkulturforelskelse?

Shatoo. Jeg er født i 74 og vi digget Overload og Santorini. Men mulig de ko da jeg var 13 (og de varte ikke så lenge), så en videregåendeelev har nok ikke hatt sansen for de nei. De var rimelig mainstreem pop altså.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no