Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hvorfor leser dere prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 23:59   #201
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kommer du til å endre prikkevanene dine nå som du vet at det er adgang for moddene til å lese dine prikker?

Jeg bruker svært lite prikkesystemet, generelt, men kommer ikke til å endre noe som helst på vanene der jeg bruker det.

Når det gjelder her inne, så skjønner jeg jo at at man ikke bør bruke det i det hele tatt.

Med det samme vil jeg spørre dere som har greie på det; jeg ble hilst velkommen til forumet med en rød prikk av et medlem? Den var ny for meg, og jeg vil gjerne vite om det er en slags "velkommenspøk" eller noe her inne? Det er forresten den første, og hittil eneste, røde prikken jeg noen gang har fått

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:02   #202
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.


Når det gjelder her inne, så skjønner jeg jo at at man ikke bør bruke det i det hele tatt.

Hvorfor ikke? Med mindre du driver med noe lysskye greier, så er det vel ingenting å være redd for?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Med det samme vil jeg spørre dere som har greie på det; jeg ble hilst velkommen til forumet med en rød prikk av et medlem? Den var ny for meg, og jeg vil gjerne vite om det er en slags "velkommenspøk" eller noe her inne? Det er forresten den første, og hittil eneste, røde prikken jeg noen gang har fått

Var den fra meg? Du må nesten fortelle meg hvilket innlegg det var på, så kan jeg sikkert forklare.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:02   #203
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg synes noen av dere sutrer sånn at jeg blir flau langt nedi tåneglene. ALLE administratorer som driver fora kan lese prikker, pmer og alt som er på forumet om de vil. Det er sånn virkeligheten er. Get over it or get lost!

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:06   #204
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.776
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg bruker svært lite prikkesystemet, generelt, men kommer ikke til å endre noe som helst på vanene der jeg bruker det.

Når det gjelder her inne, så skjønner jeg jo at at man ikke bør bruke det i det hele tatt.

Nei, ikke hvis man har tenkt til å bruke dem til å bryte forumreglene i allefall. Da kan man risikere at de blir lest. Gud forby.

Opprinnelig lagt inn av Julekona

Med det samme vil jeg spørre dere som har greie på det; jeg ble hilst velkommen til forumet med en rød prikk av et medlem? Den var ny for meg, og jeg vil gjerne vite om det er en slags "velkommenspøk" eller noe her inne? Det er forresten den første, og hittil eneste, røde prikken jeg noen gang har fått

Jeg har hverken fått eller gitt en slik velkomstmelding. Det høres ut som om noen har bomma på rød/grønn, eller at det er noen som misliker deg fra før av. Ikke særlig hyggelig i tilfelle.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:10   #205
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Var den fra meg? Du må nesten fortelle meg hvilket innlegg det var på, så kan jeg sikkert forklare.

Jeg er ganske spent på grunnen:

http://www.foreldreportalen.no/forum...2716#post12716

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:12   #206
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, ikke hvis man har tenkt til å bruke dem til å bryte forumreglene i allefall. Da kan man risikere at de blir lest. Gud forby.
Jeg har hverken fått eller gitt en slik velkomstmelding. Det høres ut som om noen har bomma på rød/grønn, eller at det er noen som misliker deg fra før av. Ikke særlig hyggelig i tilfelle.

Tror ikke det var noen som bomma nei, men nå får vi kanskje snart forklaringen

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:14   #207
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.776
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Var vel bare noen som var uenig med deg da.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:15   #208
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Var vel bare noen som var uenig med deg da.

Sikkert, bare rart at kommentaren var velkommen til forumet. Jeg forsto det rett og slett ikke. Jeg sendte til og med en pm, og beklaget hvis jeg hadde sagt noe sårende i den tråden, men fikk ikke noe svar. Så det var den erfaringen. Men, nå er vi helt på viddene her. Back to topic

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:17   #209
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg er ganske spent på grunnen:

http://www.foreldreportalen.no/forum...2716#post12716

Den var lett. Dette var et innlegg jeg fant en smule teit. Jeg syns nemlig det er temmelig naivt å forvente at alle skal stå med luen i hånden og bukke til alle nye medlemmer. Men så er jo jeg i overkant slem også.

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Tror ikke det var noen som bomma nei, men nå får vi kanskje snart forklaringen

Du fremstilte ikke innlegget ditt helt korrekt. Det var ikke sånn at jeg prikket rødt på en velkomsthilsen fra deg. Jeg prikket deg rødt på et innlegg jeg syns var patetisk - der du faktisk klaget over at du fikk dårlig velkomst. Big difference. Huge.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:19   #210
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

J Jeg tror også at det er lettere å misbruke en mulighet man har liggende, enn å gå aktivt inn for å få tilganger (slik en eller annen nevnte om å laste ned og installere modifikasjoner).

Eh, alle VBulletin forum kommer standard med dette moderatorverktøyet.

Mulighet til å lese PM er utelatt, inkludert her, fordi dette regnes som uetisk av majoriteten av foumeierne (skjønt jeg har lært at der finnes dem som gjør det også, hvilket jeg også finner forkastelig).

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:21   #211
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Den var lett. Dette var et innlegg jeg fant en smule teit. Jeg syns nemlig det er temmelig naivt å forvente at alle skal stå med luen i hånden og bukke til alle nye medlemmer. Men så er jo jeg i overkant slem også.
Du fremstilte ikke innlegget ditt helt korrekt. Det var ikke sånn at jeg prikket rødt på en velkomsthilsen fra deg. Jeg prikket deg rødt på et innlegg jeg syns var patetisk - der du faktisk klaget over at du fikk dårlig velomst. Big difference. Huge.

Ehhh....du skrev i kommentar med den røde prikken: "Hei Jeg heter safran! Velkommen!"

Hvordan skulle jeg tolke det da?

Hva er det som ikke er korrekt? Jeg kunne ikke tolke så mye mer enn det som sto der?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:23   #212
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Ehhh....du skrev i kommentar med den røde prikken: "Hei Jeg heter safran! Velkommen!

Hvordan skulle jeg tolke det da?

Hva er det som ikke er korrekt? Jeg kunne ikke tolke så mye mer enn det som sto der?

Hehe, skjønner du det ennå ikke? Du klaget over at vi ikke sto skolerett og hilste deg velkommen, og da måtte jeg jo rette opp det inntrykket.

Og hvis du ser på svarene du fikk i den tråden, så ser du at jeg ikke var den eneste som reagerte på utspillene dine.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:24   #213
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:31   #214
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hehe, skjønner du det ennå ikke? Du klaget over at vi ikke sto skolerett og hilste deg velkommen, og da måtte jeg jo rette opp det inntrykket.

Og hvis du ser på svarene du fikk i den tråden, så ser du at jeg ikke var den eneste som reagerte på utspillene dine.

Vel, det var nok ikke meg som klaget på at jeg ikke fikk nok hilsener, men jeg støttet hovedinnlegger underveis. Men, det meste straffer seg her inne.

Ellers ser jeg at jeg har fått rød prikk nummer to, safran! Den ventet jeg vel nesten! Det er faktisk ganske barnslig, og bevitner at her inne må man jaggu passe seg!

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:33   #215
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.219
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Ellers ser jeg at jeg har fått rød prikk nummer to, safran! Den ventet jeg vel nesten! Det er faktisk ganske barnslig, og bevitner at her inne må man jaggu passe seg!

Hvis man synes det er skummelt med røde prikker, så bør man nok passe seg, ja.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:33   #216
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Vel, det var nok ikke meg som klaget på at jeg ikke fikk nok hilsener, men jeg støttet hovedinnlegger underveis. Men, det meste straffer seg her inne.

Ellers ser jeg at jeg har fått rød prikk nummer to, safran! Den ventet jeg vel nesten! Det er faktisk ganske barnslig, og bevitner at her inne må man jaggu passe seg!

Ja, det er selvsagt jeg som er barnslig. Det er jo jeg som sladrer. Tips: Gå inn i kontrollpanelet ditt og skru av ryktefunksjonen. Det er nok best for oss alle.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:38   #217
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Jeg tåler fint de røde prikkene, fin farge egentlig Stå på, safran, for da sikrer du deg at jeg aldri havner på de private rommene i all fall.

Kan du vise meg hvor jeg har klaget på at jeg ikke ble hilst nok velkommen?

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:51   #218
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av Julekona, her.

Jeg tåler fint de røde prikkene, fin farge egentlig Stå på, safran, for da sikrer du deg at jeg aldri havner på de private rommene i all fall.

Kan du vise meg hvor jeg har klaget på at jeg ikke ble hilst nok velkommen?

Jeg regnet med du snakket om deg selv også, da du så iherdig hevdet at vi alle burde ta oss bryet med å hilse nye medlemmer velkommen. Tok jeg så feil, altså? Jaja, du fikk iallefall en velkomsthilsen fra meg. Kom ikke å si at jeg er uhøflig. Jeg er iallefall ikke den som trekker frem prikker og sladrer om hvor slemme de andre er med meg.

Og jeg bryr meg faktisk lite eller ingenting om du skulle være i de private rom eller ei. Jeg prikker innlegg etter magefølelsen, ikke etter strategi.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:57   #219
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kommer du til å endre prikkevanene dine nå som du vet at det er adgang for moddene til å lese dine prikker?

Vet at spørsmålet ikke var til meg men jeg svarer for det.
Jeg kommer i allefall til å ikke skive navn, adresse og telefonnummer i noen prikk mer, viste at admin og forumeiere kunne lese prikkene, men ikke modder, og etterhvert som forumet vokser så blir det sikkert flere modder også, så hvis det er informasjon som jeg ikke vil at en hel drøss skal kunne lese så lar jeg være å skrive det i en prikk, men bruker heller en pm som ikke moddene kan lese, synes det var veldig greit å få vite dette

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 00:58   #220
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor leser dere prikker?

Det var dumt av meg å svare deg, safran, da du spurte om det var du som hadde sendt meg den røde prikken. Men, jeg trodde helt seriøst at du skulle se at det kanskje ikke var noen grunn til å rødprikke den gang, da jeg faktisk ikke tror jeg har klaget på for dårlig velkomst for min egen del. Jeg støttet en annen bruker. Spesielt ikke rødprikke sammen med den egentlig greie kommentaren. Nei, nå skal jeg komme meg ut av denne tråden, mens jeg enda har humøret i behold

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forumdriften, klassiker, krangling


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no