Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Märtha Louise og media

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-23, 18:52   #201
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.218
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Det er jo i og for seg greit å si det, men ikke tro at man skal få si det uten å møte ganske stor, og sikkert overveldende, motbør.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:01   #202
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.880
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er jo i og for seg greit å si det, men ikke tro at man skal få si det uten å møte ganske stor, og sikkert overveldende, motbør.

Nemlig. Det er dette alt for mange i dag virker å ikke forstå - inklusive Märtha, tydeligvis.

Han må gjerne si at han ble helbredet av sin egen amulett, at kvinners vagina må renses hvis de har hatt mange sexpartnere (hvor mange egentlig? ) og all galskap han måtte ønske. han kan derimot ikke forvente å kunne hevde slik uten at noen reagerer og sier at de synes det er ugreit.
Jeg synes det er ubehagelig å følge med på hvordan han turer frem - hva har han egentlig gjort for å sette seg inn i hvor Märtha kommer fra, og hvordan det norske samfunnet fungerer?

Jeg er enig med Pamina - enhver berettiget kritikk blir i noen kretser karakterisert som hat, uansettt hvordan det fremføres.

Det provoserer meg at Märtha går ut mot den norske pressen slik hun gjør. Og å hevde at hun er den mest forfulgte i Norge ...? Det er trist og ganske provoserende.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:05   #203
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.659
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Mest kritisert i hele Norge.

Det er så du hører Harry og Meghan krepere av latter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:21   #204
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns ikke hun svorsket (det gjør jeg mye selv, det er helt nødvendig i mange sammenhenger ), men snakket et ganske anstendig svensk, riktignok uperfekt og med aksent.

Jeg var med i møte med en svenske nå sist uke. Han andre som var med svorsker noe sinnsykt. Jeg får det bare ikke til. Og hun svenske som var med anstrengte seg ikke veldig med å snakke mindre uttalt svensk heller.

Jeg kuttet ut den verste stavangerskes da. Men jeg må seriøst heller snakke engelsk før jeg forsøker meg på svensk.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:25   #205
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Og jeg må innrømme jeg himlet litt over hele Märtha og kritikken hennes. Føler hun drar en Harry & Meghan og har ekstremt lite forståelse for hvorfor det kommer kritikk. Og hun velger jo virkelig å leve i offentlighetens lys. Man kan virkelig ikke velge det, og så bli sur over at man ikke blir møtt med halleluja og amen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:26   #206
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.856
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Märtha svorsket ikke, som sagt. Hun snakket svensk som jeg snakker engelsk. Du hører at jeg ikke er innfødt, men ellers forståelig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:31   #207
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.648
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.


Det provoserer meg at Märtha går ut mot den norske pressen slik hun gjør. Og å hevde at hun er den mest forfulgte i Norge ...? Det er trist og ganske provoserende.

Men hvem er egentlig mer «forfulgt» (av presse)enn henne i Norge? Giske, kanskje.
Hun har kanskje rett i at akkurat nå er hun blant de som følges mest med en viss kritisk interesse (siden det har kommet så mye rart fra den kanten). Døtrene hennes synes jeg ikke er gjenstand for kritikk, tvert i mot synes jeg de to eldste har framstått på en fin måte i media siste året.

Det dramatiske er å bruke ordet «forfulgt».

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:32   #208
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.959
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg synes at svensken hennes var helt grei.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:36   #209
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.856
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Men hvem er egentlig mer «forfulgt» (av presse)enn henne i Norge? Giske, kanskje.
Hun har kanskje rett i at akkurat nå er hun blant de som følges mest med en viss kritisk interesse (siden det har kommet så mye rart fra den kanten). Døtrene hennes synes jeg ikke er gjenstand for kritikk, tvert i mot synes jeg de to eldste har framstått på en fin måte i media siste året.

Det dramatiske er å bruke ordet «forfulgt».

Sophie Elise?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 19:44   #210
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.851
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg har ikke sett intervjuet (og har ikke planer om det heller), begynte å lese utdrag på en nettavis og hun fremstår jo helt iokko. Men, det har hun jo gjort siden engleskolen.
Synes mer synd på foreldre og bror enn barna...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 20:23   #211
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.445
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

I og med at ML har levd i medias søkelys lenger enn både Sophie Elise og Giske så må jeg faktisk gi henne litt rett i den, altså. Og jeg syns pressen godt kan ligge unna henne, Durek og den gang Ari for en rekke uvesentlige ting. Norsk presse ER ikke alltid redelige, de kan presse temmelig hard og jeg tror ingen greier å forestille det hvordan det er å leve med.

Når det er sagt syns jeg selvsagt ikke hun kan unndra seg kritikk for kvakksalveri, verken når hun bedriver det selv eller kjæresten hennes gjør det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 22:09   #212
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.517
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Enig, Tallulah.
Og at jeg kalte det svorsking, er fordi hun sa det selv i starten av programmet. Men det var veldig bra svensk, selv om hun kom med noen norske ord innimellom som programlederen omsatte til svensk.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 22:48   #213
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.817
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Etter det jeg har hørt fra pressemiljøet opp igjennom er den norske kongefamilien blitt forskånet fra oppslag om ganske mye, som man har valgt å la være å publisere på tross av at det kunne gitt fete oppslag (og opplag). Det hadde de aldri sluppet unna med i endel andre land. Norsk presse er veldig snill. Ser også at de bruker materiell fra oppslag i aviser i andre land, og går man til originalartiklene står det nummer og navn som norske medier velger å anonymisere når de bruker stoffet.

Synes hun i veldig liten grad har blitt omtalt uten at hun har lagt opp til det. Og noterer meg at både hun og døtrene ikke bare søker med lever av å bli publisert. Hun kunne valgt å benytte seg av fysioterapeut-utdannelsen hun valgte. Tantene hennes har levd greit tilbaketrukket i en kvinnealder, så rollemodellene har vært der. Velger man å leve av å bli publisert så følger det at man kan bli både diskutert og kritisert. Det skjer med «alle».

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:08   #214
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.157
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Hun sier hun fikk veldig mye kritikk i tenårene. Det kan jeg ikke huske egentlig, hva slags kritikk var det? Norsk presse er jo vanligvis milde mot umyndige.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:11   #215
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.856
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hun sier hun fikk veldig mye kritikk i tenårene. Det kan jeg ikke huske egentlig, hva slags kritikk var det? Norsk presse er jo vanligvis milde mot umyndige.

Husker bare hest og noen kjærester, egentlig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:17   #216
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Jeg har bare sett det lille av intervjuet de viste på 21-nyhetene på NRK. Jeg syns svensken hennes var ganske grei, med litt norske ord innimellom. Litt rart er det jo kanskje at hun snakker svensk - på den annen side er det mange svensker som ikke skjønner pøkk av norsk. Så jaja.
Når det kommer til innholdet syns jeg hun bommer litt. Ja, hun har helt klart fått mye tyn av norsk presse. Ari også. Men den mest kritiserte? Det er alltid uheldig når man går så langt at man påberoper seg å vinne stakkars meg-kategorien.

Og jeg syns det er rart at hun vinkler det som om kjærestene hennes får kritikk i egenskap av å være sammen med henne? At det altså handler om henne, og ikke det de faktisk sier og gjør selv?

Jeg hadde sansen for henne tidligere. Kjente meg igjen i mye av det hun sa om f. eks høysensitivitet. Hun hadde mye rart for seg - engleskole og slikt, men jeg var en av de som mente at hun må få være i fred likevel. Men etter at hun møtte Durek syns jeg hun har mistet gangsynet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:17   #217
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.856
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Sitat:

Ungdomsårene var tunge for Märtha Louise. Pressen forfulgte henne, det var ikke rom for privatliv.

– Det gikk over grensene mine og jeg fikk skyldfølelse fordi også vennene mine opplevde å bli forfulgt. Det var mye som lå og ulmet i denne perioden. Det var en sorg og sårhet i meg som jeg ikke fikk ut før senere, forteller hun.

Fra et intervju fra 2022. Eller en podcast, egentlig.
https://www.klikk.no/underholdning/k...-15-ar-7048435

Jeg googlet ikke etter dette, men etter hva i all verden den kjæresten jeg tenkte på het.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:33   #218
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.851
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Så ikveld på en nettavis at medienes sammenligner henne med en prins I Storbritannia.

https://www.vg.no/rampelys/i/q1mmGw/...let-mediekorps

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:34   #219
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.856
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Prince Harry, antar jeg?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-02-23, 23:36   #220
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.851
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Märtha Louise og media

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Prince Harry, antar jeg?

Ja, står jo det i artikkelen og på bildet.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no