Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Glee - en serie som gjør deg glad!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-15, 23:41   #201
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Ja! Han starter i slutten av april og kjører 12 uker, så til slutten av juli sånn ca. Billettene er lagt ut. Heldiggris hvis du kommer deg av gårde!

Word of warning: Det er visstnok ikke et show som er egnet for barn, i tilfelle det er familieferie det er snakk om. Relativt tøff historie, røft språk, interaktivt opplegg der hovedrolleinnehavere kommuniserer med publikum. NPH viste visstnok tydelig misnøye hvis det var unger/ung ungdom i publikum.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-15, 23:57   #202
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.856
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

OK. Takk skal du ha. Da må jeg nok evt. gå alene.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 12:02   #203
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Meeeen avslutning? Ikke bare sesongavslutning? Ånei, tanken har ikke slått meg før nå. Trodde de skulle bli voksne og få barn og bare fortsette i årevis

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 12:04   #204
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har bare fått fulgt de episodene som ligger på Netflix,men har planer om å se det ferdig.

Hvor mange sesonger er det igjen utenom det som ligger på norsk Netflix, vet du det?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 12:11   #205
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av energibombe, her.

Meeeen avslutning? Ikke bare sesongavslutning? Ånei, tanken har ikke slått meg før nå. Trodde de skulle bli voksne og få barn og bare fortsette i årevis

Serieavslutning. Aldri mer Glee.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Hvor mange sesonger er det igjen utenom det som ligger på norsk Netflix, vet du det?

Jeg vet ikke hvor mange sesonger som ligger på Netflix, men det er 6 sesonger i alt. 4x22 episoder, 20 episoder i sesong 5 (amputert pga. Cory Monteiths død), 13 episoder i sesong 6.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 12:16   #206
energibombe
Aktiv
 
Medlem siden: Oct 2012
Innlegg: 173
energibombe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Serieavslutning. Aldri mer Glee.



Jeg vet ikke hvor mange sesonger som ligger på Netflix, men det er 6 sesonger i alt. 4x22 episoder, 20 episoder i sesong 5 (amputert pga. Cory Monteiths død), 13 episoder i sesong 6.



Men den gode nyheten er at jeg har igjen nesten hele sesong 5 og sesong 6 hadde jeg ikke fått med meg

energibombe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 12:50   #207
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Sesong 6 er en gave til trofaste fans fra begynnelse til slutt. Til tross for kjip "overraskelse" i første episode (jeg visste om den på forhånd fordi jeg leser Glee-blogger og serieskaperne bevisst slapp spoilere i forkant ) har jeg vært i eurofisk ekstase gjennom hver eneste episode de siste 11 ukene.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 13:14   #208
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Sesong 6 er en gave til trofaste fans fra begynnelse til slutt. Til tross for kjip "overraskelse" i første episode (jeg visste om den på forhånd fordi jeg leser Glee-blogger og serieskaperne bevisst slapp spoilere i forkant ) har jeg vært i eurofisk ekstase gjennom hver eneste episode de siste 11 ukene.



__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-15, 23:56   #209
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.054
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Nå har jeg altså snufset og hikstet meg gjennom siste episode. At det går an. Jeg er vrak!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 10:24   #210
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Serieavslutning. Aldri mer Glee.



Jeg vet ikke hvor mange sesonger som ligger på Netflix, men det er 6 sesonger i alt. 4x22 episoder, 20 episoder i sesong 5 (amputert pga. Cory Monteiths død), 13 episoder i sesong 6.

Ok, det ligger bare 4 sesonger på Netflix, så da har jeg litt igjen, skjønner jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 11:13   #211
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.937
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg ser serien sammen med begge jentene (14 og snart 12) og vi liker den veldig godt alle tre. Nå er vi ca midt i sesong 4. Storesøster følger mange av skuespillerne på instagram og har ganske god oversikt over hva som kommer fremover tror jeg.

Min favorittkarakter er Kurt. Jeg synes også at Chris Colfer spiller ham på en helt fantastisk måte.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 12:09   #212
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg henger fortsatt med, men som vanlig henger jeg litt etter. Snart ferdig med sesong 3, ser på netflix når jeg er alene hjemme.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 20:10   #213
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg har tenkt å ta den opp igjen litt. Jeg datt litt ut på slutten av sesong 2 så jeg har mye igjen på Norsk Netflix. Og resten kommer vel etterhvert.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-15, 20:40   #214
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Jeg har sett første episode av sesong 6. Jeg laster av prinsipp ikke ned, så da venter jeg på TV2, da. De har foreløpig sendt to episoder, må få sett den andre snart.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-15, 01:42   #215
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

JJeg laster av prinsipp ikke ned, så da venter jeg på TV2, da.

Jeg kjøper lovlig.

Men for en fin avslutning, ja. Midten av siste sesong ble litt over the top gal syntes jeg, og litt mye virring i storylines og syltynne røde tråder, men de siste episodene var nydelige. Og siste? Hulk! De var flinke og gav serien en flott slutt, akkurat sånn vi ville ha.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-15, 23:49   #216
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Vi er Gleefans alle seks!!!! Men siden jeg vet at Finn dør (både på tv og i real life) klarer jeg ikke å nyte serien. Sitter bare å griner...Drittrist!!!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-15, 17:49   #217
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.024
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!



__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 15:00   #218
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Å, herre. Ungene ble helt engstelig. Hulk.

#quarterback

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 20:29   #219
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 22:14   #220
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Glee - en serie som gjør deg glad!

Hæ? Dør han? #hvorergoogle

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no