Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 22:27   #201
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Noen små Nannah-knekkebrød med brie med syltetøy / honning / spekeskinke
Lunsj: Atkins-bar
Middag: Kylling fylt med chilifeta og surret i bacon, fylt paprika og blomkålmos med ost
Kvelds: Oopsie-foccaccia med smør og ost

Salt er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 22:32   #202
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Hva fylte du paprikaen med?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 22:33   #203
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Bare tomat, vårløk og chilifeta i dag. Var et litt spontant påfunn, så jeg tok det vi hadde.

Salt er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 23:47   #204
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Dagen i dag planlegges å se slik ut:
Frokost/lunsj (sov lenge): 6 små, tynne Nannah-knekkis med eggesalat og hjemmelaget bringebærsyltetøy. (ikke på likt da) Stappmett!
Middag/jobbelunsj (sannsynligvis alt for sent i kveld): Rester fra kyllingwok fra igår.
Kvelds:??

Ble ikke heeelt som planlagt da, det ville uansett blitt for lite mat.
Frokost: 6 små, tynne Nannah-knekkis med eggesalat og hjemmelaget bringebærsyltetøy. (ikke på likt da)
Lunsj: Shake med proteinpulver
Middag: Rester av kyllingwok fra igår
Mellom: 6 Malteser-sjokoladeballer. (dumme folkene på jobb som har tatt med "reisegave" tilbake)
Kvelds: 1 grillpølse
Kvelds 2: 3 Nannahknekkebrød, eggesalat og bringebærsyltetøy

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 11:14   #205
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I går:
Frokost: 2 Nannahknekkebrødmed smør og ost, og en kaffe latte
Lunsj: eggerøre med ost og skinke
Mellom: en skyr
Middag: litt kremet tomatsuppe med egg, lavkarbopasta og kjøttboller
Kvelds: bringebær, fløte, kremost og litt sukrin i blenderen

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 11:16   #206
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I dag:
Frokost: 1 Nannahknekkebrød med ost og smør, og en kaffe latte
Lunsj: middagsrester fra igår
Middag: salat fra Mac`en (ferie Storebrors første skoledag)
Kvelds: ? sikkert noen knekkebrød, eller kanskje de to nøttemuffinsene jeg har igjen i frysen

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 11:57   #207
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: 2 minipizza laget av oopsie-rolls, litt pizzasaus, baconpølse fra Jacobs Utvalgte delt på langs og ost (måtte spise opp pølsene), 1 avokado
Lunsj: Skyr og Nannah-knekkebrød, tenker jeg
Middag: Salat, skal spise ute på jobbmøte i kveld, får se hva de har

Salt er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 12:05   #208
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Hva er oopsie for noe? Ser flere av dere nevner det i forbindelse med diverse dere har spist....

Skytte er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 12:28   #209
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Her! http://forum.lavkarbo.no/showpost.ph...65&postcount=6

Dette er på hamburgerbrød, da. Jeg byttet ut malte solsikkekjerner med 2 ss fiberhusk. Også hadde jeg i pizzakrydder, som ble veldig godt! Også stekte jeg på 150 grader i 30 min.

Salt er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 18:36   #210
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg kvier meg veldig for brøderstatninger etter sist jeg prøvde meg på lavkarbo, men jeg må kanskje jobbe litt med det.

Frokost: Skyr m/bringebær
Lunsj: Omelett fylt med spinat, creme fraishe, brie og skinke
Middag: Stekte pølser og salat
Ellers: 2,5 liter vann (!), paranøtter og litt lavkarbo marsipan laget med sukrinmelis.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 18:40   #211
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I dag har jeg spist for lite, og eller feil

Frokost: 3 fiberknekkebrød med graddost og paprika
Lunsj (alt for sent, men jeg sovnet ...): 3 fiberknekkebrød med graddost og paprika, samt litt kyllingsalatrester.
Middag: to Jacobs spesialpølser, tomater og en halv avokado
Dessert: Sætre speltkjeks med Selbu blå og eplesyltetøy
Snack etter middag: litt seranoskinke, men speltkjeks og Selbu blå med syltetøy ... *fysen*

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 18:45   #212
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Jeg spiser for lite hver dag, tror jeg -men jeg har jo ikke lyst på mere mat. Skal jeg tyne i meg fett, liksom?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 20:59   #213
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.097
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: 1/2 boks cc, 1 ss creme fraiche, et par valnøtter og fun light
Mellom: usalta peanøtter
Lunsj: 4 Nannahs knekkebrødkjeks, muggost og 1/2 pære
Mellom: 1 avokado
Middag: spanske kjøttboller, Jacobs baconpølse og blomkålmos

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 18-08-10, 21:43   #214
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.945
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: En skyr
Tidlig lunsj: Bittelitt kylling og salat/paprika, det var ikke noe godt (rester)
Lunsj 2: Tre karin-brødskiver m/hhv baconpostei med en sylteagurk, hamburgerrygg og smør og peanutsmør
Middag: Marinert laks med brokkolipure brokkoli, smør og fløte). En rå gulrotstav
Kvelds: Rester av tomatfiskesuppa fra i går

Hm. Hva tror vi om det?

Hyacinth er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 00:32   #215
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Shake med sjokoladesmak
Mellom: 2 cherrytomater
Lunsj: Salat, agurk, paprika, feta og skinke
Mellom: 1 milk duds-karamell
Middag: 1 baconpølse i lompe (dumme, dumme narvesen-kiosker som må ha tilbud på det jeg liker aller best. Passerer jo bare 6 stk kiosker på vei hjem også!!!)
Senmiddag: Tacosalat med ostechips til brød
Kveldskos: Atkins endulge "snickers", 3 striper Cloetta sockerfri og noen t-skjeer bringebærsyltetøy (hjemmelaget)

Ikke den beste dagen nei.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 10:38   #216
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.818
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I går spiste jeg:

Frokost: 2 nannah knekkebrød med rekesalat og brie
Lunsj: salat med kylling og rømmedressing
Middag: kjøttsaus (dolmio) + en ørliten mengde spaghetti. Det var det vi hadde, så jeg hadde ikke noe særlig valg.
Mellom: Skjørost, creme fraiche og sukrin
Kvelds: nannahs knekkebrød med brie, spekeskinke og rekesalat

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 17:53   #217
gladjenta
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 10
gladjenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Lollypops ketolysegrovbrød - 2 brødskiver med crabstickssalat
Lunsj: I brødskive (lollypops ketolysegrovbrød) med ost varmet i microen
Middag: 2 speilegg og 5 baconskiver med 2 stekte tomater til med ost på.
Kvelds: vet ikke enda....

Er i ketose jeg da...

gladjenta er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 18:14   #218
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.868
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

I dag har jeg skeiet ut, men det er greit. På`n igjen i morgen. Det er Nessie og Agurke sin feil.

Frokost: tre fiberknekkebrød med graddost
Lunsj: Liten foccacia med brie, Bacon og salatblad
Og *kremt* skogsbærpai (med havregryn) og masse softis (klarte ikke å spise opp heldigvis)
Middag: Kyllingfilet med parmesan og creme fraicesaus. Tomater.
Snack: en rute 70% sjokolade med appelsin
mer snack: Selbu blå på tynne speltkjeks og eplemos
Kvelds: vet ikke ennå

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 19:22   #219
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: Skyr og 1 oopsie-foccaccia med ost og spekeskinke
Lunsj: Glemte jeg
Middag: Røkt kolje med kokt blomkål og eggesmør med purre
Kvelds: Nannah-knekkebrød med brie og syltetøy / honning
Kos: Baconsvor og kesam med bringebær og litt mandler

Salt er ikke aktiv  
Gammel 19-08-10, 19:32   #220
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.097
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lavkarbo - hva har du spist i dag? Del 2

Frokost: standard CC frokost
Mellom: et par nøtter
Lunsj: 3 fiberrik med sagaost og 1 pære....føler at jeg skeier skikkelig ut med den pæra, altså, men det er bare såå godt til muggost
Mellom: 1 atkinsbar
Middag: rester fra i går
Kvelds: 1 lavkarbo havrekjeks med sitronkrem.
Gubben kom hjem fra USA i dag, med kofferten full av lavkarbovarer. Bl.a. sukkerfrie oreokjeks og lavkarbopasta.

Benzo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no