Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«B.ms.g.tt» på tv

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-23, 12:51   #201
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Men det bør jo løse seg? Spleisen står i 4 mill, med god økonomistyring bør vel det holde både til fly og etablering i Norge.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 13:04   #202
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Men det bør jo løse seg? Spleisen står i 4 mill, med god økonomistyring bør vel det holde både til fly og etablering i Norge.

Det kan være at noen ikke ønsker å være med på spleisen etter at det kom fram mer informasjon. Jeg har forstått det slik at Sparebank1 jobber med å få på plass en løsning som gjør at man kan trekke tilbake pengene om man ønsker det.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 13:18   #203
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Det kan være at noen ikke ønsker å være med på spleisen etter at det kom fram mer informasjon. Jeg har forstått det slik at Sparebank1 jobber med å få på plass en løsning som gjør at man kan trekke tilbake pengene om man ønsker det.

Ja, men slik jeg forsto det så dreide det seg ikke om veldig mange.
Så uansett løser det seg vel, på en eller annen måte.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 13:37   #204
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Det blir jo en god slump penger på ham. Så får man jo håpe at det blir en form for styring av det sånn at det faktisk fører til bedre liv for dem.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 13:56   #205
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

På slutten av Debatten i går, så ble representantene fra Nrk spurt om kona til Granfoss ble spurt om hun fremdeles ønsket at serien skulle bli publisert, etter at hun ble informert om overgrepdsdommen. Som hun ikke ante noenting om på forhånd. Det ble hun ikke. Ingen fra Nrk snakket med henne i det hele tatt, de forholdt seg kun til Granfoss selv. Og han var den som informerte henne. Jeg tror vi kan være nokså sikre på at hun fikk en mangelfull versjon. Hun aner mest sannsynlig ingenting om omfanget, alvorlighetsgraden eller debatten rundt. Dette alene, er så horribelt, at den serien aldri bør se dagens lys igjen. Og Nrk bør hudflettes.

Jeg trodde faktisk ikke en gang det var lov ... Trodde at folk som ble omtalt i aviser, eller reportasjer på film hadde krav om innsyn før publisering?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 14:05   #206
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Serien slettes for godt, og det er vel like greit.

https://www.m24.no/ingen-elsker-bams...C2qSbNlrcMJa8g

Må TS gå fra NRK nå? Hva med etikksjefen og han som er leder for avdelingen på Tyholt i Trondheim?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 14:17   #207
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Serien slettes for godt, og det er vel like greit.

Dette var i det minste en skikkelig unnskyldning (i motsetning til politikerne som har blitt tatt med buksa nede etter tur ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 14:42   #208
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Jeg har ikke sett pressekonferansen, bare gjengivelse fra Vg. Men uttalelsene fra NRK der synes jeg var gode. Godt det endte slik.

VGs gjengivelse av saken er likevel: «En enkel feil han skal ha gjort overfor NAV har ført til at han ble fratatt flere ytelser.» Og det er den jeg ikke skjønner. Hva er den enkle feilen?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 14:52   #209
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.430
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Det er dette jeg også ikke skjønner. Man melder ikke flytting til NAV. Man melder flytiing, eller i dette tilfellet er det utflytting fra Norge, til Folkeregisteret/Skatteetaten.
Men at Nav har gitt han feil skjema og ikke informert om at han mistet trygdeytelser, det kan jeg være villig til å tro.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:01   #210
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Her står det litt. https://www.nrk.no/trondelag/tore-st...tt_-1.16590047
Han måtte melde flytting, og skrev selv (to ganger!) at han skulle være på Filippinene livet ut. Hvordan kan han hevde at han har litt lurt av NAV? At han ikke forsto hva han fylte ut?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:03   #211
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Burde vi hatt en mellomløsning mellom verge og helt kapabel?
Som kan/skal bistå de som strever men ikke nok til å ha verge.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:09   #212
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Jeg synes pressekonferansen var godt håndtert av Nrk, men kringkastingssjefen gjorde en solid jobb med å unngå å svare på hvilken del av «hele bildet» hun ikke hadde i forkant.

I Debatten i går redegjorde den forhenværende advokaten på troverdig vis for samtalen mellom og Granfoss, som har blitt gjengitt som om Granfoss ble rådet til å rømme til Filippinene for å slippe unna barnevernet. Det er nok et visst sprik mellom hva som høres/oppfattes, og faktisk informasjon.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:09   #213
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.076
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Burde vi hatt en mellomløsning mellom verge og helt kapabel?
Som kan/skal bistå de som strever men ikke nok til å ha verge.

Du er såpass teit at vi pålegger deg veiledningstvang? Ja, kanskje. Jeg ser bare ikke hvordan det skal gjennomføres.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:12   #214
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.525
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Veiledningstvang, ja.... nå har jeg akkurat sett en artig liten filmsnutt om hvordan mansplaining oppsto, såeee....


(er det lov å fjase i denne tråden?)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:12   #215
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Sånn veiledning er jo nødt til å være frivillig i et land som Norge.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:17   #216
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Frivillig veiledning? Altså. Kremt Abortnemd osv.
Men nei, jeg tenker ikke frivillig nei. «Du er ganske dum, men ikke så dum at vi umyndiggjør deg, men dum nok til at du SKAL veiledes».
Litt som kvinner som søker abort der altså…. (Jeg er klar over at dette vel er endre nå heldigvis).
Jeg skjønner jo at det er vanskelig. Men der ville vært lurt.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:36   #217
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.889
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Huff, jeg er så satt ut av denne saken. Jeg ble satt ut av FSolvang som spurte Christina Pletten på debatten om hun ikke var på de svaskes side. Satt ut av NRK som tydeligvis ikke har tenkt at kona og sønnen også er parter som skal informeres og høres i denne saken. Satt t av folkedypet som roper "korsfest, korsfest". Og satt ut av TS som på den ene siden mener at det må barnehagepedagoger til for å forklare JE at han ikke kan skrive "livet ut" i en flyttemelding når han ikke mener det, men på den andre siden er i stand til å samtykke til at en utleverende tv-serie om han skulle publiseres på NRK. Og satt ut av at en hel gjeng i NRK ikke har tenkt i presseetiske baner i det hele tatt i denne saken, men heiet på at alvorlige voldstrusler ble bagatellisert og overgrepsdommen forbigått i stillhet

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:53   #218
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.881
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Mitt kommentarfelt støtter bare JE eller Bg som de sier, pluss TS. I feeden er det en som roper om janteloven osv. H*n er til alt overmål lærer. Joda. (Ja, minus Elisabeth Norheim selvsagt).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 15:57   #219
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt på Tore Strømøy som journalist
Er han det altså?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-23, 16:51   #220
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.992
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: «B.ms.g.tt» på tv

Jeg jobber daglig med mennesker som konsekvent tar _ekstremt_ dårlige valg for seg selv. Noen av historiene jeg sitter på ville dere ikke trodd, rett og slett fordi det er så langt fra hva man anser som "opplagt sannsynlig valg" at det fremstår som rimelig å anta at disse valgene er tatt uten at noen har informert dem om konsekvensene. Men det er altså ikke sånn. Mitt mantra er:

Det er voksne, autonome menneskers rett å kjøre livet sitt fullstendig i grøfta uten at jeg kan tvinge frem andre løsninger. Min jobb er å stå på sidelinja og informere om at det finnes andre alternativer.

NAV må man ha svart belte i, og der ER det en sak. Så synd at TS bestemte seg for å drukne den saken i billige tårer og lyden av "klikk".

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no