|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Vet din partner ...
Men assa, partneren vet jo hvor gammel barnet er, da, så om h*n ikke akkurat vet at 5 år er 110, er det bare å spørre ekspeditøren "hei du, ungen min er 5 år, hvilken størrelse er det?" På H&M er det i tillegg sånne oversikter.
|
|
|
#3 |
|
geskjeftig
|
Ja, virkelig.
|
|
|
#4 |
|
Ringskrømt
|
Jepp.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Alle barn passer ikke inn i standarden, gitt. Jeg er glad for at vår familie greier å huske litt mer enn alder, hvis ikke hadde ikke barnet vårt fått et eneste plagg som passer.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Vet din partner ...Men altså, selv om mannen min ikke nødvendigvis vet hvilken størrelse de ulike klærne eller skoene har, så klarer han jo å se hvilke klær som tilhører hvem.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Hvem sier det?
Nettopp.
|
|
|
#8 |
|
geskjeftig
|
Sv: Vet din partner ...Vi har det også sånn som dere, Glitter.
Jeg reagerte altså på dette:
Må partner gjøre alt det der siden han er barnas far, altså? For å vite hva som rører seg i familien? Det er jeg ikke enig i.
Dette stemmer jo bare dersom mannen virkelig var så evneveik at han ikke greide dette om jeg skulle bli syk eller borte.
|
|
|
#9 |
|
Ringskrømt
|
Jeg håper for guds skyld at mannen din holder seg hjemme, for jeg synes jeg ser deg der med voksende oppvask, men ingen såpe.
|
|
|
#10 |
|
geskjeftig
|
Ja, det ville rett og slett være et mareritt. Jeg ville jo bare stått der og sett apatisk på haugen.
|
|
|
#11 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Vet din partner ...Mannen min hater å gå i butikker som ikke inneholder tekniske duppeditter, han hater å handle klær til seg selv, så hvorfor i all verden skal jeg tvinge han ut på handleturer når han ikke må?
|
|
|
|
#12 |
|
Tidsklemma
|
Det er forskjell på å være i stand til og det å ha et ønske om å gjøre det. Mannen min er fullt i stand til å handle akkurat hva det måtte være, men han ønsker ikke, og ser helst at han kan slippe hvis han kan det. Og det kan han, fordi jeg ikke har den samme aversjonen som han mot å handle klær. Jeg liker det.
|
|
|
|
#13 |
|
bits and pieces
|
Joa fint, det, men da kommer han hjem med klær til lillebror på snart 4 år og ikke til storebror som bruker 128 men som er 5 år
|
|
![]() |
|
|