|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Passiv
|
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinen
Og enda viktigere - hvorfor står det om "dere kvinner" der, mens du er mor her?
Da har noe definitivt gått galt. Dere kvinner skal ha naturlig anlegg for matlaging, omsorg og rydding og sånn. Og være lubben. Jeg tror dessverre ditt liv er i ruiner. |
![]() |
![]() |
#202 |
Hertuginne
|
Vet ikke om jeg vil kalle deg humørløs, men jeg synes ikke det er så rart at slikt fjases bort, for å diskutere mot debattanter om Venhild føles litt som å sloss mot vindmøller. Så i stedet for å bruke masse tid og krefter på noe som oppleves som en i utgangspunktet tapt sak, velger man å fjase i stedet for. Kanskje fjasingen tok litt vel av, kanskje vi bare burde tiet det ihjel i stedet.
![]() |
#203 |
Personlig pessimist
|
Ærlig talt! Det er først og fremst du her som ikke har satt deg skikkelig inn i saken! Og det er nettopp pga. seriøsitet og ansvarsfølelse at nettsider som den du linker til ikke passerer for god fisk på dette forumet!
![]() |
![]() |
#204 |
Passiv
|
De gjør jo ikke det heller. Det blir ivarettat både humor og kunnskap her nedover? |
![]() |
![]() |
#205 |
Mother of Dragons
|
Venhild, du synes det er ålreit å late som at man liksom er interessert i fakta og ønske en diskusjon og så er du en av de som står bak Folkets Info? Du ville egentlig bare ha litt reklame for stedet ditt?
![]() |
#207 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For ikkje å snakke om den grusomme bivirkningslista for hormonell prevensjon. Likevel blir det rekna som trygt nok for dei fleste.
![]() |
#208 |
Passiv
|
Det synes jeg var lurt. |
![]() |
![]() |
#209 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Re: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenBare et spørsmål- er det mulig for de født i 94 å få denne vaksinen (og da selvsagt betale for den)- eller er det "for sent"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
superbruker
|
![]() Sv: Re: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
Så lenge man ikke har hatt sex er det mulig å ta den. Man må betale den selv.
![]() |
#211 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHaha! Nå kommer denne tråden først opp på googlesøket «Folkets info HPV»
![]() |
#213 |
Crazy Cat Lady
|
Du må betale for den, enten hos helsesøster eller hos fastlegen
![]() |
![]() |
#214 |
Peppy!
|
Oida. Den var drøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Passiv
|
Noe sier meg at dette ikke var det Venhild tenkte at skulle være resultatet av denne tråden. |
![]() |
![]() |
#217 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Urovekkende info om HPV-vaksinenDette med at risikoen for HPV-smitte først blir aktuelt når barna blir seksuelt aktive; korleis kan me som foreldre vite når dette skjer? Klart me bør prekte inn om sikker sex, definitivt. Men likevel.
![]() |
#218 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Re: Sv: Re: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHaha- nei jeg tviler vel litt på det
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#220 |
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2011
![]() |
Tanken var vel at det er budskapet og informasjonen som betyr noe, ikke budbringeren. I etterkant burde jeg vært tydeligere på dette, selvom det ikke har noen påvirkning på selve informasjonen som er fremlagt. Siden er et samarbeidsprosjekt mellom forskjellige folk rundt omkring i Norge, den er hverken tilknyttet partipolitikk eller økonomiske interesser og den er 100% not-for-profit. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|