Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er du på Google+?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-07-11, 20:39   #201
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du på Google+?

Jeg har da minst 15 venner. (og alle er fra FP ).

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:42   #202
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har visst ingen kjente der inne enda. Har invites om noen vil ha.

Gammel 11-07-11, 20:43   #203
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

"Feilen" min er vel at jeg ikke har lagt til alle jeg har invitert, sånn delvis fordi jeg ikke tenke på det, og delvis fordi jeg tenkte at siden jeg ikke egentlig kjenner dem, så ville det være litt påtrengende, de kan heller få legge meg til om de føler for det.

But I don't know, jeg kan ikke kotymen for slikt vennegreier...

Gammel 11-07-11, 20:44   #204
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP-vennene har jeg på FB også, og de fleste har jeg møtt irl.

Gammel 11-07-11, 21:41   #205
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Blir man automatisk venner om man inviterer noen man egt ikke er venn med, eller må man fysisk legges til som venn?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:44   #206
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Blir ikke automatisk venn nei, men kan etter å ha invitert velge å legge dem til også.

Gammel 11-07-11, 21:46   #207
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du må legge dem til i en 'vennesirkel'. Og så er det opp til deg hvilken sirkel det er, og om du ikke vil legge dem til så er det greit nok det også.
Jeg regner også med at dersom noen ikke VIL være 'bekjent'/'venner' så har de vett på å si i fra. Inkludert de som jeg har invitert.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:10   #208
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Småskummelt om man er skyggeredd ja, men egentlig er vel FB minst like skummel, ettersom de påberoper seg å EIE bildene dine og rettighetene til dem?

De sitter ikke på nettleserhistorikken din da. Men tror man kan slå av det....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:12   #209
indie

indie sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil gjerne ha invitasjon, sender deg en prikk Malama

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:18   #210
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Takk for invitasjon Malama. Jeg er inne, men skjønner ikke bæret av det.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:27   #211
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

De sitter ikke på nettleserhistorikken din da. Men tror man kan slå av det....

Sant nok.

Google er.... småskumle, om de vil har de innmari mye info om oss etterhvert.

Forresten er ikke verden så enkel som jeg trodde heller, for nei, tenk, jeg har ikke funnet broren min, hadde åpenbart funnet navnebroren hans. (Godt gjort, med ikke akkurat verdens mest brukte etternavn) Så da får jeg invitere min egentlige bror, tipper jeg.

(Og være glad for min vagt forsiktige tilnærning hvor jeg ikke faktsik delte noe med min "bror" før jeg visste om det var ham da.)

Gammel 11-07-11, 22:29   #212
Malama

Malama sin avatar

Standard

jeg har forøvrig ikke funnet så mye "bær" å forstå.

Der er en strøm, antakelig noe som tilsvarer "veggen"? Jeg vet ikke, jeg har aldri vært på FB. Der står i alle fall det jeg skriver, og mine venner og andre bekjente kommenterer, og antakelig også det mine venner skriver som de deler med meg, bare at det har ingen gjort.

Og der er vi ved sakens kjerne. Det er ingen der som deler noe med meg, for jeg kjenner ingen der. Derved er det ganske øde...

Gammel 11-07-11, 22:31   #213
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ja, strømmen er som veggen. Og så har man en profilside, som på FB. Men det irriterer meg at jeg ikke kan skrive en melding på andre sin profilside! Og det er heller ikke mulighet for PM slik jeg ser det.

Gammel 11-07-11, 22:32   #214
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tipper det kommer mer funksjonalitet etterhvert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 22:44   #215
Malama

Malama sin avatar

Standard

Kan dele direkte med bare en venn, men ikke noe "pm" eller skrive på andres profil nei. Men det kommer nok mer, det er jo under utvikling, det er derfor ikke alle kommer inn, egentlig...

Gammel 11-07-11, 23:02   #216
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, strømmen er som veggen. Og så har man en profilside, som på FB. Men det irriterer meg at jeg ikke kan skrive en melding på andre sin profilside! Og det er heller ikke mulighet for PM slik jeg ser det.

Joda, du skriver noe der det står Del siste nytt, og så velger krysser du vekk de du vanligvis deler med, skriver navnet på den du vil dele med og da er det bare synlig for dere to. Evt. kan du legge til så mange du vil, så det blir som en slags gruppesamtale.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:06   #217
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Skjønner. Men å skrive på profilen til noen, slik som på FB, kan man ikke?

Gammel 11-07-11, 23:08   #218
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke som jeg har funnet i hvert fall. Akkurat det synes jeg er litt dumt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 23:08   #219
Malama

Malama sin avatar

Standard

Aner ikke hvordan det er på FB, men har ikke sett slike muligheter så langt i alle fall.

Gammel 11-07-11, 23:46   #220
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde visst ingen venner likevel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:33.