Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

40-årsdag, hjelp?!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-11, 22:11   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 40-årsdag, hjelp?!

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Men hvis man er så gammel som enkelte i denne tråden så har den aldersbetingede gradvise nedjusteringen av normale høflighetsnormer begynt å kicke inn.

Gammel 28-10-11, 17:46   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det må da være greit å disse folk som er halvparten så gammel som en. Hva er poenger med å bli gammel hvis ikke? Jeg gleder meg vilt til å bli 65 og gå rundt på senteret og fortelle ungdommen om livsvisdommen min, slik svigerfar gjør. (ja, for real!)

Jeg tenker det samme rundt tattis som Candy.

Gammel 28-10-11, 20:14   #3
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, Poly, hele poenget var jo at en 20-åring kommer inn og spør hva en 40-åring vil ha, som om de var helt like. Da synes jeg det er helt valid å si at "jeg er snart 40, og det ville jeg ikke hatt"?

Jeg synes også det er valid å bare si fra at ikke alle liker revy også, da. (Åpenbart. )

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 20:20   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Mokkabønner. Den fineste gaven.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:50   #5
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødprikk?!

Gammel 28-10-11, 21:52   #6
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Rødprikk?!

Que??

Jeg synes fremdeles det ville være lettere å gi tips dersom HI sa litt om prisnivå. Det er litt forskjell på en bok og en New York-weekend, lissom.

Jeg blir forresten glad for alt jeg får jeg. :engel:

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:05   #7
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Que??

Jeg synes fremdeles det ville være lettere å gi tips dersom HI sa litt om prisnivå. Det er litt forskjell på en bok og en New York-weekend, lissom.

Jeg blir forresten glad for alt jeg får jeg. :engel:

Okei, da kan jeg resikulere et par av mine gyselige lappeteknikkgaver?
Stikkord; grønn og orange.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:08   #8
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Okei, da kan jeg resikulere et par av mine gyselige lappeteknikkgaver?
Stikkord; grønn og orange.

Njaaa.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:06   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rødprikk?!

Knis. Noen som følte seg tråkket på da?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 21:57   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Her utviser man bittelitt fjortishån også kommer andre gamle kjerringer og rødprikker!? På vegne av den de var? Den de vil være? Barna sine?

Gammel 28-10-11, 22:06   #11
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her utviser man bittelitt fjortishån også kommer andre gamle kjerringer og rødprikker!? På vegne av den de var? Den de vil være? Barna sine?

Det er nok noen som bærer gammelt nag, for jeg har ikke fått og jeg tror jeg var "slemmere" enn deg.

Men nå kommer den nok.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 22:08   #12
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg anser meg ikke om noen gammel kjerring, Harriet. Og rødprikken var ikke på vegne av den jeg var, den jeg ville være og _hva-har-du_. Det var en reaksjon på det jeg syntes var en ufin måte å møte en nybegynner på forumet som hadde et ærlig spørsmål. Greit, det var kanskje et klønete formulert spørsmål, men jeg synes virkelig ikke det er noen grunn til å håne og latterliggjøre et menneke om har regget seg her inne for å få svar på noe hun lurte på. Og å bruke alderen hennes mot henne er usaklig, en 20-åring liker antagelig like lite å blir kalt fjortis som vi liker å bli kalt kjerringer. Dette stiller i en helt annen kategori enn skoleelever som vil ha leksehjelp (i sånne tilfeller ber de om trøbbel ).

Jeg skal innrømme at jeg kanskje var litt kjapp på avtrekkeren, men jeg syntes du og Agenten dro i gang noe som kunne blitt stygt. Heldigvis fikk Fine Forumet fjaset det vekk. (Og at Agenten ikke fikk noen, var en glipp. Jeg bærer så absolutt ikke noe gammelt nag til Harriet!)

(Gammel kjerring!? )

Gammel 29-10-11, 10:19   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ho-ho- jeg er glad det er leeeenge til jeg blir førti, for dette var litt av et minefelt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 14:31   #14
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Hmmm, cool tekopp? Jeg har mammas enorme snirkeltkopp med råsa og gull og alskens dingeldangel på den er jeg veldig glad i og kjøpt på indiska for itnosærlig pæng. En annen ting jeg er veldig gad i når jeg er kariære 40ich dame er termokaffekoppen min den er fin den. En ordenlig fansyfin en koster rundt 400spenn og er en helt adekvat 40års gave fra 20årig svigerdatter.

Gammel 29-10-11, 14:45   #15
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Pappa fikk ei høne av naboene da han fylte 40.
Jeg vet ikke om det funker helt som universaltips, heller.

Den så omtrent sånn ut, og passet dermed godt inn i mine foreldres hvite hjem:

Gammel 20-11-11, 22:00   #16
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Ah, denne tråden var jo helt kostelig!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 22:05   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil IKKE ha en høne!

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 11:29   #18
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg må nok vente til 50 års dagen før jeg kan finne en tråd om hva datter/svigerdatter skal kjøpe til min store dag. Gleder meg allerede!

Jeg tror HI skjønner komikken i dette jeg. Håper hun har klart å plukke med seg noen tips underveis

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.