Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hver gang vi møtes

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-12, 23:25   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hver gang vi møtes

Jeg synes ikke de virker halvfulle i det hele tatt. Jeg liker programmet godt og episoden i dag var veldig fin. Min favoritt var Kanskje kommer Kongen.

Gammel 11-03-12, 00:13   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker programmet og jeg liker å mimre. Det er bare noen få sanger fe serien som har fått plass på spillelistene mine, men uansett er det god underholdning å se programmet. Meeen det er vel ikke å komme forbi at de i enkelte programmer fremstår som litt små risen mot slutten av kvelden.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 22:08   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjempefin episode Likte det meste her!

Gammel 10-03-12, 22:09   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Veldig bra episode. Jeg tror jeg er litt forelsket i Vinni.

Gammel 10-03-12, 22:13   #5
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er fjortisforelsket i Vinni jeg også!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 22:22   #6
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Syns dette var knall, og det blir så trist når det er over.

Har hørt på ku i tunnelen jeg nå.

Gammel 10-03-12, 22:55   #7
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg himler mer og mer for hvert program, og synes dette er skikkelig teit. Halvfulle artister som sitter der og jubler og tåredrypper for hverandres tolkninger uansett hvor trasige de er.
Egon Hostad hadde noen ord om dette i Nordlys denne uken, og det var egentlig veldig greit sagt.

http://www.nordlys.no/kultur/article5960314.ece

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 08:52   #8
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg himler mer og mer for hvert program, og synes dette er skikkelig teit. Halvfulle artister som sitter der og jubler og tåredrypper for hverandres tolkninger uansett hvor trasige de er.
Egon Hostad hadde noen ord om dette i Nordlys denne uken, og det var egentlig veldig greit sagt.

Sitter du og ser på et program du ikke liker? Da tror jeg sannelig jeg himler litt av øynene av deg.

Gammel 11-03-12, 08:59   #9
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Sitter du og ser på et program du ikke liker? Da tror jeg sannelig jeg himler litt av øynene av deg.

Jeg bor ikke alene og når tvn står på kaster jeg jo noen blikk på den.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 15:23   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Egon Holstad, ass. Han himler jeg over.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-12, 17:01   #11
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Egon Holstad, ass. Han himler jeg over.

De gangene jeg orker å lese så himler jeg veldig ofte jeg også.

Gammel 11-03-12, 08:16   #12
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg drømte om Vinni i natt. Det sier sitt. :bluss:

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 08:48   #13
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker konseptet og gleder meg til sesong to. Hadde vært gøy med Morten Abel, Espen Lind, Lillebjørn Nilsen bl.a

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 09:23   #14
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Mer bredde hadde v'rt fint, og gjerne artister med enda flere kjente sanger. Kan ikke si jeg synes de virker s[ beruset, for meg har det sett ut som det har g[tt mye i eplemost og vann. Har ikke sett de siste programmene, men har sett p[ sangene p[ TV2s nettsider i etterkant.

Gammel 11-03-12, 09:45   #15
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Syns dei har verka glade, ikkje berusa.

Gammel 11-03-12, 11:23   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Apropos Lillebjørn Nilsen i et nytt program, så er jeg veldig spent på om det blir noe av. Han har da sunget gamle sanger om igjen i flere tiår, og produserer vel ikke musikk lenger, gjør han det? Det er vel en fordel å drive med i dette programmet? (Det er ikke ment spydig, jeg er fortsatt kjempeglad i musikken til Lillebjørn Nilsen, og drar gjerne på konsert med ham for å høre gammel musikk om igjen.)

Gammel 11-03-12, 12:53   #17
emma-li
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
emma-li har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vinni forelska

emma-li er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 13:02   #18
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg likte programmet i går veldig godt, men nå er jo jeg vokst opp med Knutsen og Ludvigsen. Det spilles fremdeles ganske ofte her i huset. Jeg har ikke sett alle gangene, men jeg synes ikke de virker småfulle i det hele tatt.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 13:10   #19
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes gårsdagens sanger var kjedelige, unntatt Vinni. De andre var jo bare helt ordinære synginger, særlig Halvdan skuffet.

Gammel 03-03-12, 21:58   #20
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg syntes de første programmene var fine, men nå kjenner jeg at jeg går litt lei. Vet ikke helt hvorfor.

Jeg tror det handler om artistene. Dette programmet har ikke fenget meg, og det tror jeg er fordi jeg ikke er så kjent med Elvira, og at jeg føler at hun ikke har gitt så mye av seg selv i de foregående programmene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:53.