Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-12, 15:24   #201
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-tråden

Opprinnelig lagt inn av Ekorn, her.

Fikk du huset?!

Jeg fikk huset. Jeg fikk huset!! Og jeg rakk å kjenne på skuffelsen over å ikke få det, så nå kan jeg trygt glede meg over malingsjobb. Med forbehold.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 15:27   #202
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg fikk huset. Jeg fikk huset!!

Gratulerer!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 15:28   #203
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg til vi flytter inn i ny leilighet om to uker. Ny leilighet med eget soverom til storepoden, med stort og praktisk bad, med dypt og deilig badekar, med vestvendt balkong, med praktisk kjøkken. Ååååå, som jeg gleder meg!

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 15:37   #204
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Jeg fikk huset. Jeg fikk huset!! Og jeg rakk å kjenne på skuffelsen over å ikke få det, så nå kan jeg trygt glede meg over malingsjobb. Med forbehold.

Gratulerer så mye, det må være verdens beste følelse. Jeg håper jeg snart er der, jeg også

Gammel 20-06-12, 15:49   #205
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg fremdeles masse til mamma kommer hjem

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 17:25   #206
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til sensuren på dagens avlagte eksamen og så gleder jeg meg til å være sammen med miste på besøk i nybarnehagen i morgen, og fest i helgen og sommerferie -og mest av alt å kunne sette meg ned og gjøre ingenting eller bare det jeg vil, utten å ha intens dårligsammvittighet fordi jeg burde ha lestværtsammenmedbarnevaskethusbetaltregninger SOMMRFERIEEEEEH

Sist redigert av era : 20-06-12 kl 17:36.
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-06-12, 18:35   #207
Left
Passiv

Standard

Jeg gleder meg til gutta reiser med mormor på sommerferie Selv om jeg kommer til å savne dem noe helt sinnsykt, så skal det jammen bli godt å kunne tenke bare på seg selv i over TO uker! Får vel litt av en telefonregning i august, but who cares. Mens de er borte, får jeg besøk av to venninner som jeg ikke har sett ordentlig på mange år, så det blir så fiiiiint

Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 00:31   #208
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Akkurat nå gleder jeg meg veldig til klokka er 15.30 i morgen, og jeg kan ta sommerferie!!

Gammel 21-06-12, 00:37   #209
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå gleder jeg meg aller mest til siste skoledag på fredag. Dette skoleåret har vært veldig tøft. Jeg trenger en lang pause fra enkelte individer.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 12:56   #210
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har ferie om 3 timer. Gleder meg!

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 14:40   #211
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg til å feire vår første bryllupsdag nå på lørdag.

Gammel 21-06-12, 23:03   #212
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg gleder meg til å gå tur med en kompis i morgen. Deilig frisk luft og noen timer uten å ha tre barn som krever oppmerksomhet

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-12, 23:26   #213
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Jeg har så mye og glede meg til for tiden, og det er igrunn veldig deilig! Jeg gleder meg til vi skal flytte inn i vår egen leilighet!

Gammel 21-06-12, 23:40   #214
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg til masse tid sammen med poden i sommer

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 00:03   #215
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Jeg gleder meg til 3 netter på hotell i Bergen med lillebror og min kjære i sommer

Gammel 22-06-12, 00:10   #216
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gleder meg til å gå på Peppe's i morgen med frøkna og feire at hun er ferdig med 1. klasse mens yngste er i bursdag.

Gammel 22-06-12, 00:12   #217
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gleder meg til skuldrene mine skjønner at de har ferie.

Gammel 22-06-12, 00:20   #218
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gleder meg til bestisen min kommer hjem etter 1år iBolivia. Bare tre uker igjen nå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-12, 11:57   #219
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Venninna mi har fått "lov" av kona til å reise på jentetur sammen med meg; Det blir reprise fra før vi fikk barn: Vi skal kjøre ned til Hamburg, bo på hotell, shoppe, spise god mat og sjekke utelivet. Blir ikke før i november tror jeg, men åh som jeg gleder meg!!!

Gammel 22-06-12, 12:11   #220
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Standard

Jeg gleder meg til å tilbringe hele formiddagen med alene Ekornungen mens Nøtteliten er i barnehagen. Kvalitetstid!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.