|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenVi har blitt bedt med på hytte på Hvaler i helgen så det blir båtkjøring, krabbefiske og St.hansfeiring på et idyllisk sted i år.
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til sensuren på dagens avlagte eksamen
00 04 10 Sist redigert av era : 20-06-12 kl 17:36. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til gutta reiser med mormor på sommerferie |
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenAkkurat nå gleder jeg meg aller mest til siste skoledag på fredag. Dette skoleåret har vært veldig tøft. Jeg trenger en lang pause fra enkelte individer. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg har ferie om 3 timer. Gleder meg! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å feire vår første bryllupsdag nå på lørdag.
|
|
|
#8 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å gå tur med en kompis i morgen. Deilig frisk luft og noen timer uten å ha tre barn som krever oppmerksomhet
|
|
|
|
#9 |
|
Studenten
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg har så mye og glede meg til for tiden, og det er igrunn veldig deilig! Jeg gleder meg til vi skal flytte inn i vår egen leilighet!
|
|
|
#11 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til 3 netter på hotell i Bergen med lillebror og min kjære i sommer
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å gå på Peppe's i morgen med frøkna og feire at hun er ferdig med 1. klasse mens yngste er i bursdag.
|
|
|
#15 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenVenninna mi har fått "lov" av kona til å reise på jentetur sammen med meg; Det blir reprise fra før vi fikk barn: Vi skal kjøre ned til Hamburg, bo på hotell, shoppe, spise god mat og sjekke utelivet. Blir ikke før i november tror jeg, men åh som jeg gleder meg!!!
|
|
|
#16 |
|
Studenten
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å tilbringe hele formiddagen med alene Ekornungen mens Nøtteliten er i barnehagen. Kvalitetstid!
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg over at det endelig er sol og litt varme!
|
|
|
#18 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenJeg gleder meg til å komme hjem. Har vært bortreist siden søndag og er nå på vei hjem. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
her skal det bli liv
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenGråtass forestilling på andre siden av fjorden i morra med lille-Zlatan blir kos i Fredrikstad min oppvekstby! Håper på godvær da!
|
|
|
#20 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Den store "Hva gleder du deg til?"-trådenTil å reise til Kreta grytidlig i morgen. Skal være der i neste fire uker. I kveld går turen til Gardermoen hvor vi skal tilbringe noen nattetimer i kafeen igjen. (Ikke første gang.) Alt er pakket og klart og huset skinner. Til og med stekeovnen er rengort innvendig. P.S Har allerede hatt ferie i 2 dager. |
|
|
|
![]() |
|
|