|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåBittert oppgulp.
![]() |
#202 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg syns ikke det er greit å komme med ufine kommentarer til etablerte brukere heller, nei. Det må vel ikke være enten eller?
![]() |
#203 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Men rine: selv om denne brukeren diktet opp navnet, så finnes det fortsatt omlag 2500 personer i landet som faktisk heter Kent. Og formodentlig ca 5000 mennesker som har valgt å kalle sønnen sin for det. Og de blir jo like såret/snurt/fornærmet av navnehetsen, selv om akkurat HI går klar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåOg hvorfor syns du det er snillere å hetse et navn på nett enn i RL? På nett får du jo langt mer spredning enn i RL, vanligvis. Og det er vel ikke slik at det er mindre sårende å lese at Kent er et håpløst navn enn det er å høre det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg har en nevø som heter Kent. *deler* |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Jeg synes du gjør det, når du kaller det vi skriver for bittert oppgulp. Jeg vet ikke om det var for å lære oss noe, eller om du ikke skjønner at det var en ugrei ting å si?
![]() |
#207 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Mine barn har en tremenning som heter det - fetteren min er ikke spesielt trollete.
![]() |
#208 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg tenker ikke troll utifra navnene, altså. De kan være anonymisert for alt jeg vet.
![]() |
#210 |
Halloen!
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg synes egentlig diskusjonen om hva som er verst og mest sårende av å lese ting på nett eller å høre det RL er interessant. Tenker å lage en spinnoff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg synes det er mer fascinerende hva folk er i stand til å lire av seg i sitt forsøk på å være rettferdig eller påpeke noe de anser som urett. Jeg synes Charlie går langt over streken for hva som er greit i sitt svar.
![]() |
#212 |
Bedreviter
|
Ja, det kan vi godt diskutere. Jeg har vel ikke tenkt så grundig gjennom akkurat det selv heller, når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sånn ser jeg det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Licence to thrill
Jeg var ikke klar over at jeg hadde "liret av meg" noe. Hva er det som er "langt" over streken, rent konkret? Jeg syns det er flaut endel i denne tråden. Jeg syns det er unødvendig. Og jeg syns ikke det er særlig god oppførsel hvis man vil være en god rollemodell for hvordan barn skal oppføre seg. Det står jeg for. Men hva du mener er over streken i innlegget mitt rent konkret synes jeg er interessant. Shoot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
?
![]() |
#216 |
Halloen!
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåEr det mange barn i denne tråden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Ringskrømt
|
Jeg synes du sprer om deg med anklager når du beskylder de som har deltatt i tråden og punktert trollet for å være mobbere og dårlige rollemodeller for sine barn. Alt er ikke mobbing, og jeg synes du bruker begrepet helt feil utifra den felles forståelsen vi har for hva mobbing er. Jeg er ikke interessert i å henge på et forum hvor troll får leve fritt og startet tulletråd etter tulletråd om helt absurde problemstillinger. Det er med på å gjøre forumet mindre seriøst. Så at man altså da fjaser i en av disse tulletrådene betyr ingenting annet enn at man mater trollet og holder liv i tråden, noe som kanskje er unødvendig, men mobbing er det ikke, og ikke kan det ikke sammenlignes med det som skjer i skolegården, heller.
2003 2007 2009 2011 Sist redigert av Skremmern : 03-02-13 kl 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2013
![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHvem siterer du egentlig her? Jeg hører dere sier masse rart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Personlig pessimist
|
Det er vi ikke alene om.
![]() |
![]() |
#220 |
Licence to thrill
Hvilken opplevelse du har kan jeg ikke ta fra deg. Akkurat som det er den som mobbes som definerer om det oppleves som mobbing - ikke andre som hevder de bare fjaser. Jeg har aldri brukt ordet mobbing. Jeg syns det er dårlig oppførsel. Jeg syns ikke det er særlig fint å se at enkeltpersoner blir gjenget opp på, verken IRL eller på nett. Selv om de har vært ukloke som utgangspunkt. Det var veldig uventet at det skjedde her på FP. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|