|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Anbefaler å ikke ha lekkasje i røret under vasken på kjøkkenet.
![]() |
![]() |
#204 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?I dag anbefaler jeg å droppe treningen, kjøpe en stor pose Toffin og slenge seg i sofaen i stedet. Aaaaaah.
![]() |
#207 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler fredagschampagne etter å ha tilbragt noen timer på sykehus med luftrøret fullt av instrumenter.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?
Medanbefaler! Elsker denne!
![]() |
#209 |
TittelTøs
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å finne den dypt savnede Kims Chips O'hoi i butikken på en fredag.
![]() |
#210 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å sette en deig til eltefrie rundstykker om kvelden, slik at man kan få ferske og supergode rundstykker tre kvarter etter at man har stått opp. Perfekt helgefrokost!
![]() |
#211 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler småtroll som sover lengre om morgenen enn mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oppskrift, please?
![]() |
#213 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å huske å sjekke om vekkerklokken er slått av før man legger seg!
![]() |
#214 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?I dag anbefaler jeg at mor i huset bruker mer penger på seg selv enn til barna, og det med god samvittighet |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Kald på føttene
|
Jeg bruker denne som utgangspunkt (men bruker sukker i stedet for honning, og dropper solsikkefrøene, siden jeg ikke er så glad i det. Dessuten varierer det litt hva slags grovt mel jeg bruker.). Det er så kjempegodt, og det omtrent uten innsats!
![]() |
#217 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å la den lokale kinarestauranten stå for middagen, som inntas i egen stue så man bare kan rulle seg overende i sofaen etter å ha spist!
![]() |
#219 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å unngå Disney on ice-helvete OG la barna få med seg Disney on ice-himmelen OG unngå krangel om hvem som skal få bli med når man bare har tre billetter OG la mor og far få kafetur alene sammen, ved å la eldste ta med de to minste i Spektrum alene.
![]() |
#220 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva anbefaler du i dag?Jeg anbefaler å møte venninner på shoppingsenter, shoppe litt og deretter finne en kafe, sette seg ned i en god stol og skravle i minst to timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|