Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Eurovision Song Contest 2014

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-14, 00:24   #201
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eurovision Song Contest 2014

Patetisk!

Gammel 11-05-14, 00:25   #202
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Faen for en sutrete dramaqueen! Arg! Siterer Bluen - patetisk!

Gammel 11-05-14, 00:25   #203
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg likte Danmark sin, jeg.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 00:26   #204
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Syns det er teit h*n vinner pga politikk. Syns man kan dra politikken andre steder jeg da men.

Gammel 11-05-14, 00:32   #205
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Neeei! Det var Nederland som skulle vinne!

Gammel 11-05-14, 00:33   #206
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal melde meg på neste år.

Skal bare legge inn noe silikon og finne en himla fin politisk sak og fremme.

Gammel 11-05-14, 00:36   #207
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Jeg skal melde meg på neste år.

Skal bare legge inn noe silikon og finne en himla fin politisk sak og fremme.

Jeg vil også være med. Har en bunad som er for liten i puppen. Det blir poeng av slikt.

På tide å ta kvelden. Har helt glemt å bake dugnadskake til i morgen, så da må jeg tidlig opp. Takk for følget i kveld, alle sammen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 00:37   #208
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Jeg vil også være med. Har en bunad som er for liten i puppen. Det blir poeng av slikt.

På tide å ta kvelden. Har helt glemt å bake dugnadskake til i morgen, så da må jeg tidlig opp. Takk for følget i kveld, alle sammen.

Jepp da er vi 2

Gammel 11-05-14, 00:37   #209
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Forresten, har vi pupper og trange kjoler, trenger vi ikke noen politisk sak.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 00:41   #210
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Både Nederland og Sverige var bedre enn skjeggedama

Gammel 11-05-14, 00:48   #211
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jepp da er vi 2

slenger meg på!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 00:49   #212
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hvor får man billigst pupper? Polen?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 00:57   #213
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Syns det er flott at det er rom for alle i mgp jeg. Sangen var bra, fantastisk stemme, flott kjole. Hvem artisten er ellers spiller egentlig ingen rolle.

Gammel 11-05-14, 01:00   #214
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 52
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

8. plass er fint. Topp 10, men på trygg avstand fra å måtte arrangere pengesluket neste år.

Vinneren? Grei den synes jeg.

Gammel 11-05-14, 04:08   #215
Bertine
Fullverdig medlem

Bertine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Bertine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Syns det er teit h*n vinner pga politikk. Syns man kan dra politikken andre steder jeg da men.

Uenig, jeg er veldig glad slike internasjonale arrangement kan kaste lys over viktigste politiske temaer. Dette er en ganske stor seier for transseksuelle; å se noen som representerer dem bli stemt til topps i en såpass stor konkurranse!

Selv om jeg var mest fan av Finland, Italia og Nederland, så er jeg fornøyd med seieren på andre måter. Stemmen hennes var jo flott den, og sangen grei, om ikke litt vel kjedelig.

Bertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 07:29   #216
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Den beste melodien vant! Ja, den var kanskje mye gjenbruk, men det var faktisk de andre bidragene som kjempet i teten også. Jeg synes dessuten det er harry å kalle ham"skjeggedamen". Han er mye mer enn det.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 10:36   #217
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Det var en pen mann i pen kjole med en fin stemme som fikk flest stemmer og dermed vant hele konkurransen. Selv hadde jeg Nederland som favoritt, men Østerike var også en av mine favoritter.

Det er alltid noen som er uenig i vinneren i ettertid, men det er synd når det går på utseende og legning.

Jeg syns det var en viktig seier!

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 11:06   #218
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Var det ikke utrolig mye suppebalader i år? Hva har skjedd med morsomme MGP-sanger?

Gammel 11-05-14, 11:09   #219
Trollet
Aktiv

Trollet sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Island hadde en fengene og bra sang (de med forskjellige farger på dressene sine). Frankrike prøvde seg også med en sprelsk låt, men den var jo grusom... De fikk vel bare ett poeng totalt i år!

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-14, 11:14   #220
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte Frankrike.

Men ja, mye kjedelig, reprodusert oppgulp i år. Også vårt eget bidrag egentlig. Den svenske sangen husker jeg ikke melodien på engang.

Jeg synes Conchitas sceneopptreden var veldig stilren og enkel. Han er en mann, med mannlige former og skjegg, som gjør damete ting og har på seg kjole og sminke. Ikke noe mer hokus-pokus enn det. Ikke vulgært-overdervet-damete som i Great Garlic Girls.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
esc, eurovision

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.