Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-16, 00:14   #201
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Vaskemaskin med overfølsom sensor som registrerer kast i trommelen når den skal sentrifugere, og dermed nekter å sentrifugere.

En totalt unødvendig ting å irritere seg over, men jeg koker hver gang det skjer.

Ja, og så idiotiske lastebiler som ligger foran meg på veien, og som plutselig finner det for godt å kaste en svær (alt er relativt...) stein bakover på meg, slik at frontruta på bilen min må byttes...

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 09:09   #202
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Lungebetennelse. I varmt vær.

God bedring.

Gammel 01-06-16, 09:57   #203
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

PM-er som tror jeg kan trylle!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 10:18   #204
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Pensjonister som skryter av at de kan sitte ute i sola hele dagen mens jeg må jobbe.

Angrer på at jeg har gitt pappa kurs i snapchat.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 10:27   #205
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Pensjonister som skryter av at de kan sitte ute i sola hele dagen mens jeg må jobbe.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 11:06   #206
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ja, skulle gjerne hatt fri i går. Tror det var en deilig dag.
Fikk en time i sola fra 17.30-18.30 før jeg måtte ut på kjøring.

Gammel 01-06-16, 11:28   #207
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Uspiselige tenåringer som beskylder MEG for å ha tatt headsettet sitt. Uspiselige tenåringer som ENDA ikke har skjønt at man skal forberede seg til heldagsprøver i stedet for å spille dataspill når mora ikke er hjemme og maser.

Gammel 01-06-16, 14:17   #208
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 14:48   #209
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Migrene! Arrgh. Er mye bedre enn før da, men den helvetes kvalmen henger jo i dagesvis.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 17:34   #210
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nabo som klipper hele j**** plenen med kantklipper. Holdt på halvannen time nå. Pensjonist er han også. Kunne gjort det før "folk flest" kommer hjem fra jobb. Kanskje jeg skal lære ham å bruke Snapchat så får han noe annet å drive med.

tjolahopp er ikke aktiv  
Gammel 01-06-16, 18:37   #211
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Samme som tjolahopp, men her rundt oss har folk altfor store plenar og ein eller annan klipper alltid!!!!

Gammel 01-06-16, 23:48   #212
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Damn, nå fikk jeg faktisk lyst på snapchat.

Gammel 02-06-16, 08:17   #213
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her klippes det også alltid (vi er de eneste i nabolaget som ikke har sitte-klipper ), men jeg synes ikke det er noe irriterende. Det er verre med dem som hele tiden skal skrive i lokalavisa at folk som klipper-ditt-og-datt-da-og-når hele tiden. At man holder hagen i orden er vel en god ting?

Gammel 02-06-16, 10:33   #214
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Asfaltlegging som bråker veldig mellom midnatt og 6.00 hver natt i en uke!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 11:15   #215
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Alt. PMS er noe koselige greier.

Ikke finner jeg den lille presskanna, så nå har jeg for mye kaffe. Jeg ble ikke mett av knekkebrødene mine og jeg har frø mellom tennene. Jeg skal snart på jobb, men må bake en kake først. Jeg hater å bake. Ingen har ryddet huset mens jeg sov. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg ny el-bil, selv om jeg har lyst på. Jeg er dessuten blakk etter besøk, konfirmasjon og generelt dyr mai-måned så jeg kan heller ikke kjøpe meg den dyre jakka jeg har lyst på. En utmattet gassballong står å stirrer på meg som om jeg bør redde den. Sorry mate, livet ditt er på vei å gå ut av deg.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 11:21   #216
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Alt. PMS er noe koselige greier.

Ikke finner jeg den lille presskanna, så nå har jeg for mye kaffe. Jeg ble ikke mett av knekkebrødene mine og jeg har frø mellom tennene. Jeg skal snart på jobb, men må bake en kake først. Jeg hater å bake. Ingen har ryddet huset mens jeg sov. Jeg har ikke råd til å kjøpe meg ny el-bil, selv om jeg har lyst på. Jeg er dessuten blakk etter besøk, konfirmasjon og generelt dyr mai-måned så jeg kan heller ikke kjøpe meg den dyre jakka jeg har lyst på. En utmattet gassballong står å stirrer på meg som om jeg bør redde den. Sorry mate, livet ditt er på vei å gå ut av deg.

Gammel 02-06-16, 11:28   #217
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Naboer med høytrykksspylker og gressklipper som insisterer på at det er ok å bruke dem kl 2155. "Rolig-tiden er jo fra kl 22".

Gammel 02-06-16, 12:24   #218
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Veggen. Det irriterer meg at jeg ikke har noe å kutte ut sånn at jeg kommer til å treffe den. Søtten ta det irriterer!!

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 13:18   #219
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Varmen. Og den har bare knapt begynt.

Gammel 02-06-16, 13:36   #220
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Hvorfor er det vegarbeid og innsnevring på det aller mest traffikerte og smaleste stykke sykkelvei inn til Oslo akkurat nå. . Det kunne vært gjort sent i fjor høst.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.