Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du malt i dag?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-15, 22:36   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du malt i dag?

Det er høst, og arbeidslysten har meldt seg, og til min store fordel så fikk mannen spørsmål om å reise ut en uke før tiden nå, noe han sa ja til. Da har jeg tre lange uker på å gå løs på soverommet vårt!! Uten at han vet

Det jeg skal gjøre er: Rydde. Kommer til å ta dager, og nå får han bare godta at alt rotet hans havner i en eske

Så skal det males. Trehvitt tak, lister, vinduskarmer og dør inn til kryploft skal bli hvite.

Nye gardiner. Her må jeg legge hodet i bløtt, da jeg har et ordinært vindu med et trekantet vindu over. Men det må jeg vel få til, på ett eller annet vis.

Gleder meg til å gå løs på dette!!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-15, 22:40   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Spennende, Carrera!

Gammel 29-08-15, 23:01   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Skal bli utrolig deilig å få det gjort.

Mannen vet jo at det skal skje, men jeg foretrekker å ta det når han er borte, for da løser jeg problemet med soveplass enklere. Jeg alene kryper enten inn til en av ungene, eller så legger jeg meg på loftstua. Litt mer styr når vi er to voksne som må flytte på oss.

Litt usikker på om jeg skal male veggene ¨på rommet i samme slengen. Er en helt ok farge der nå, så vi får se. Men mulig jeg skal ha en vegg med en annen farge en resten. Må se litt når jeg har tømt rommet for rot.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-15, 23:11   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, Robyn, det der høres inderlig kjent ut.

Gammel 03-09-15, 22:24   #5
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

I kveld har jeg malt lister, en kommode og en vegg.

Trøster meg med at det blir bra når det er ferdig.

Fargegjengivelsen er ikke helt god, men jeg får det ikke bedre.

Sist redigert av Cuyahoga : 04-09-16 kl 19:31.
Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-15, 23:11   #6
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lekkert!

Gammel 04-09-15, 08:44   #7
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Nydelig! Pent gulv forresten.

Gammel 15-09-15, 22:22   #8
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Mindre maling i det siste, og desto mer tapetskraping.

Men jeg har malt et tak og noen karmer og noen småmøbler, slik som disse. Ble de ikke søte?

Sist redigert av Cuyahoga : 04-09-16 kl 19:32.
Gammel 16-09-15, 17:14   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så imponert over presisjonen, jeg griser veldig når jeg maler. Selv om jeg bruker maskeringstape.

Gammel 17-09-15, 14:30   #10
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempesøte stoler!

Lite maling inne her for tida, men desto mer beising av husvegger. Kjeeeeedelig.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-15, 22:24   #11
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg gir meg jo ikke. Har malt gulvlister og taklister, og grunnet og malt første strøk på et skap.

Gammel 20-09-15, 22:53   #12
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

...

Sist redigert av Cuyahoga : 23-02-18 kl 22:03.
Gammel 20-09-15, 23:18   #13
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Du er rå!

Jeg skal muligens kanskje få ut fingeren og stryke opp noen malingsprøver i morgen. Må velge farge før det blir vinter.

Gammel 01-10-15, 22:07   #14
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Fy søren, du er dødsflink!

Det er ingen som vil vite hva jeg har malt, jeg får heller komme tilbake til saken når jeg har gjort noe fornuftig i hjemmet.

Gammel 02-10-15, 10:54   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hah! I går fikk jeg ENDELIG malt karmene innerst rundt vår "nye" verandadør. Den ble vel satt inn for halvannet år siden.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 16:38   #16
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Noen som har tips om en lavendelfarge? Storesøster vil ha lilla vegg på rommet, men ikke for glorete.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 16:42   #17
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg har malt med Fargerikes Støvete lavendel på rommet til en av ungene. Den er lilla, men ikke voldsomt lilla, om du skjønner.

Gammel 02-10-15, 18:32   #18
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips, skal sjekkes ut!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-15, 18:34   #19
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Standard

Jeg synes i alle fall den er skikkelig fin. Jeg tror jeg har en male-barnerom-gi-meg-styrke-tråd her med bilde av i alle fall første strøket. Jeg har ikke så veldig lyst til å legge det ferdige rommet i åpent forum.

Gammel 07-10-15, 12:20   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg malte kjøkkenet i helga! Og i går fikk jeg opp liftgardiner (måtte sy inn den ene så det ble litt ekstra jobb). Det ble himmelvid forskjell!

Fargen heter Green Harmony.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
jordbærmus

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.