|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2017
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Gi meg tlf nr nå!!!!!!!!!. NÅ SKAL JEG HA TLF NR DIREKTE TIL BARNEPOSTEN. HØRER DERE??? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg forventer iallfall å få tlf nr til barneposten på Haukeland i morgon. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Beklager at jeg er sen, måtte ta imot noe akutt!
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Hvordan sender jeg PM da, må det være rekommandert? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Nå har jeg ringt til sentralbordet på Haukeland minst syv ganger. Men dem nekter å sette meg over til Barneposten. Så i dag skal jeg ha tlf nr til Barneposten. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Kjære alle sammen på FP. Jeg har ikke fått sovet i natt fordi at jeg har tenkt så mye på datteren min og det at hun skal innlegges på Barneposten på Haukeland. Så nå ber jeg dere pent om å sende meg tlf nr direkte til avdelingen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Jeg forlater ikke dette forumet før jeg får tlf nr til avdelingen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Kan ikke noen bare sende meg tlf nr på PM? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men vi kan gjøre en avtale, visst jeg slutter å mase så gir dere meg tlf nr til Barneposten, ok?. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
can-jur
|
|
|
|
|
#19 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Dette minner meg om når minstemann trua med å slutte å se på TV og spille på wiien dersom jeg ikke dro på butikken og kjøpte han brus. Han fikk ikke brus for å si det sånn.
|
|
|
|
#20 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men kan ikke noen sende meg en PM da? |
|
|
|
![]() |
|
|