Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Største filmskuffelse?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-07, 00:02   #201
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Største filmskuffelse?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg likte Insomnia veldig godt, jeg. (De andre filmene Elinblu nevner skal jeg ikke si noe om en gang, for det sa hun bare for å provosere. That's my story and I'm sticking to it. ) Men hvis man så den med "politi-thriller"-blikk, kan jeg veldig godt forstå at man ble skuffet.

Jeg likte også Insomnia veldig godt, det var en knakende god psykologisk thriller.

Gammel 04-08-07, 23:21   #202
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Definitivt Matrix-triologien - her er det visst noe jeg ikke har skjønt - syns det var noe skikkelig ræl.h

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 11:41   #203
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Definitivt Matrix-triologien - her er det visst noe jeg ikke har skjønt - syns det var noe skikkelig ræl.h

Jeg gadd aldri se mer enn den første og den likte jeg ikke særlig. Det sier en del i grunnen, for jeg er glad i science fiction.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 12:04   #204
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg gadd aldri se mer enn den første og den likte jeg ikke særlig. Det sier en del i grunnen, for jeg er glad i science fiction.

Matrix er en av de få filmene i den sjangeren som jeg har likt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 17:11   #205
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det var originalt. Jeg trodde alle likte The Matrix jeg. Jeg husker iallefall at jeg skrøt vilt og hemningsløst av den, og at jeg også dro med meg folk som vanligivs er skeptiske til science fiction og spesialeffekter for å se den igjen, og at alle syns det vart stor stas selv om forventningene må ha vært ganske høye. (I ettertid har jo dessverre den nesten utrolige dårligheten til oppfølgerne smittet litt over på den første også da, så den er ikke så stas lenger.)

Ben "Whoa!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 17:21   #206
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

(I ettertid har jo dessverre den nesten utrolige dårligheten til oppfølgerne smittet litt over på den første også da, så den er ikke så stas lenger.)

Begynner du også å snakke om "oppfølgere" nå? Det finnes ingen oppfølgere til The Matrix, har jeg jo sagt. Dere må lide av en slags kollektiv psykose eller noe.

Gammel 05-08-07, 17:52   #207
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

American beauty. Det kan være jeg hadde for høye forventninger til filmen, eller at jeg rett og slett ikke skjønte den, men den var en stor skuffelse.

Gammel 05-08-07, 17:54   #208
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte ikke Matrix. Tullefilm.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 19:23   #209
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke jeg heller.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 20:37   #210
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det var originalt.

Jeg er unik!

Gammel 05-08-07, 23:17   #211
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er jeg veldig skuffet over at "gudinnestemmen" til Calypso i Pirates 3 var klin lik Galadriel i LOTR da hun ble tilbudt ringen av Frodo.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-08-07, 23:41   #212
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Mulholland Drive. Fy flate for en kjedelig film! Jeg holdt på å gå i introen,
men "uheldigvis" er jeg en sånn som MÅ se filmer ferdig, uansett hvor dårlige de er.

Gammel 06-08-07, 00:26   #213
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Ikke jeg heller.

Jeg er unik!

Åpenbart ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 11:36   #214
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Åpenbart ikke.

Kunne du ikke latt meg leve i troen da? Jeg hadde ikke sett de innleggene jeg.

Gammel 12-08-07, 09:05   #215
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Teknodansescenen i parodifilmen "Matrix part deux" er virkelig grusom
Og jeg har en ny favoritt til tråden:

Die Hard 4.0. Hallo?
Killing me softly more likely.
Som å se en hel dårlig sesong av 24 meislet ned til 2h. Fysj!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 09:09   #216
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Die Hard 4.0. Hallo?
Killing me softly more likely.
Som å se en hel dårlig sesong av 24 meislet ned til 2h. Fysj!

Dårlig 24-utgave var min umiddelbare reaksjon også. Møkkafilm!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 10:12   #217
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan noen fortelle meg hvorfor partyscenen i Matrix II er så dårlig eller dum? Er det fordi man ikke liker musikken? Fordi man ikke tror de hører på slik musikk i "fremtiden"? Fordi man ikke tror de danser før de skal i krig? Jeg syns for øvrig elskovscenen er mye mer pinlig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 11:16   #218
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns for øvrig elskovscenen er mye mer pinlig.

Iiiik, ja.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 14:41   #219
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Av en eller annen grunn hadde jeg gledet meg til "kunsten å tenke negativt" - men for en meningsløs film! Jeg er generelt glad i norsk film, norske bøker og norsk musikk. Synes det har kommet mye bra norsk film de seinere åra, og trodde nok at denne skulle være en av perlene, men altså...

Ellers er jeg veldig enig med HSJ73, de beste filmene jeg har sett er dem der jeg har møtt fullstendig med blanke ark.

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Det er skummelt med filmer som får veldig gode kritikker, og som mange anbefaler. Da er fallhøyden stor, og jeg opplever ganske ofte å bli skuffet. Sånn er det vel gjerne, både med film, bøker og det meste annet som går på smak og behag.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-07, 17:00   #220
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ser til mine overraskelse at mange filmer jeg liker mislikt. Men slik er det vel. Mitt bidrag i første omgan er Smala Sussie. Det var møkk det. Har den liggende hvis noen vil ha den. Kommer aldri i dvd spillern igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.