|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Største filmskuffelse?
![]() |
![]() |
#202 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Største filmskuffelse?Definitivt Matrix-triologien - her er det visst noe jeg ikke har skjønt - syns det var noe skikkelig ræl.h
![]() |
#203 |
Introvert optimist
|
Jeg gadd aldri se mer enn den første og den likte jeg ikke særlig. Det sier en del i grunnen, for jeg er glad i science fiction.
![]() |
#204 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Matrix er en av de få filmene i den sjangeren som jeg har likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var originalt. Jeg trodde alle likte The Matrix jeg. Jeg husker iallefall at jeg skrøt vilt og hemningsløst av den, og at jeg også dro med meg folk som vanligivs er skeptiske til science fiction og spesialeffekter for å se den igjen, og at alle syns det vart stor stas selv om forventningene må ha vært ganske høye. (I ettertid har jo dessverre den nesten utrolige dårligheten til oppfølgerne smittet litt over på den første også da, så den er ikke så stas lenger.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
flisespikker
|
Begynner du også å snakke om "oppfølgere" nå? Det finnes ingen oppfølgere til The Matrix, har jeg jo sagt. Dere må lide av en slags kollektiv psykose eller noe.
![]() |
#207 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Største filmskuffelse?American beauty. Det kan være jeg hadde for høye forventninger til filmen, eller at jeg rett og slett ikke skjønte den, men den var en stor skuffelse.
![]() |
#208 |
Borte
|
![]() |
#212 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Største filmskuffelse?Mulholland Drive. Fy flate for en kjedelig film! Jeg holdt på å gå i introen,
![]() |
#213 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Største filmskuffelse? |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Største filmskuffelse?Teknodansescenen i parodifilmen "Matrix part deux" er virkelig grusom
![]() |
#217 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Største filmskuffelse?Kan noen fortelle meg hvorfor partyscenen i Matrix II er så dårlig eller dum? Er det fordi man ikke liker musikken? Fordi man ikke tror de hører på slik musikk i "fremtiden"? Fordi man ikke tror de danser før de skal i krig? Jeg syns for øvrig elskovscenen er mye mer pinlig.
![]() |
#219 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Største filmskuffelse?Av en eller annen grunn hadde jeg gledet meg til "kunsten å tenke negativt" - men for en meningsløs film! Jeg er generelt glad i norsk film, norske bøker og norsk musikk. Synes det har kommet mye bra norsk film de seinere åra, og trodde nok at denne skulle være en av perlene, men altså...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Største filmskuffelse?Jeg ser til mine overraskelse at mange filmer jeg liker mislikt. Men slik er det vel. Mitt bidrag i første omgan er Smala Sussie. Det var møkk det. Har den liggende hvis noen vil ha den. Kommer aldri i dvd spillern igjen.
![]() |
|
|