|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Et møte med dertil hørende sannsynlige løsning av «togavsporingen» jeg deppet over i helgen.
#202 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har også langhelg. Pga. eksamen er all annen undervisning avlyst både fredag og mandag, så jeg skal ikke på jobb før tirsdag.
![]() |
#203 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Ekstremt glad for min nye STRYKEFRIE bunadskjorte!
#205 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Langfri!
#206 |
koko
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Skogstur med hunden. Vi holdt oss til hovudstien, men valgte å ta nokre avstikkarar innimellom. Gauken gol og fuglane kvitra.
#207 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kjempefin runde av arvingen og hesten i dag. Kjekt når det går fremover for hvert stevne. |
![]() |
![]() |
#208 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Nei, det var nå litt gøy med de som vant cupfinalen da. |
![]() |
![]() |
#209 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Sol, fortsatt fri, vin, og vi har fått gjort unna masse disse fridagene både inne og ute. Var deilig med langfri nå, vil ha mer.
#210 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Blir alltid glad av å treffe damen på gårdsbutikken der jeg kjøper egg. I dag ble vi stående og prate om interiør og hage i en halvtime. |
![]() |
![]() |
#211 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Har ikke den beste dagen, men det e skikkelig sommervær i dag, det er da noe. Jeg er glad for å bo på et fredelig sted med mye fugleliv. Ikke noe støy, bare fuglesang og summende bier. Sist redigert av frukt : 21-05-23 kl 17:02. |
![]() |
![]() |
#212 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det å være i hagen, luke litt, stelle litt og forberede grillmiddag og tilbehør og å ikke høre vanvittig mye veistøy slik vi gjorde der vi bodde før. Herlig. |
![]() |
![]() |
#213 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har malt uthuset. Helt nydelig å få det gjort! |
![]() |
![]() |
#214 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En skikkelig flott og lang båttur!
#217 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Herremannen er på vei til Osaka og Asia-tur med tre venner. Tenk så morsomt de kommer å ha det og så mye som de kommer å oppleve! Jeg gleder meg med ham. |
![]() |
![]() |
#219 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Nei, jeg så det heller ikke, mente resultatet, det er ikke noe man ser ofte. Men gøy ja!
#220 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15I dag har FP gjort meg glad flere ganger. Fy søren, så mye bra folk som hjelper hverandre her inne.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
|
|