Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

ID Escentuals sminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-08, 19:22   #1
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: ID Escentuals sminke

Kjempe fornøyd med all i.d sminken jeg har.
Kjøper alt på ebay. Holder lenge og ser naturlig ut.
Har fått mange kommentarer på at jeg ikke ser sminket ut osv.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-08, 19:57   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg prøvd foundationen litt og føler at den ikke glatter ut huden nok, men at jeg ser eldre ut! Den fra makeup store har jeg brukt. Jeg bruker øyenskyggene fra ID og og er forsåvidt fornøyd med dem og kommer til å fortsette med dem. Men foundationen - der kommer jeg nok til å gå tilbake til flytende.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-04-08, 21:08   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært superfornøyd med i.d. pudderet helt fram til noen uker siden. Nå er huden min veldig vintertørr og da synes jeg plutselig at huden ser veldig markert og pudret ut - noen den slett ikke har gjort tidligere.

Noen som har prøvd en flytende mineralfoundation?

Gammel 02-04-08, 22:16   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har vært superfornøyd med i.d. pudderet helt fram til noen uker siden. Nå er huden min veldig vintertørr og da synes jeg plutselig at huden ser veldig markert og pudret ut - noen den slett ikke har gjort tidligere.

Noen som har prøvd en flytende mineralfoundation?

Ja - jeg er fornøyd med den flytende fra jane iredale. Noen andre som har?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 20:26   #5
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har prøvd den vannfaste maskaraen? Jeg har nå fått min andre i posten og de er så tørre. Er jo umulig å få noe på vippene. De skal vel ikke være sånn?

Gammel 11-05-08, 20:53   #6
cindycindy
Nybegynner

Medlem siden: May 2008
cindycindy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg bruker foundationen, den er helt topp

cindycindy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-08, 16:58   #7
Capri
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2007
Capri har et hav av muligheter foran seg
Standard

http://cgi.ebay.com/Bare-Escentuals-...QQcmdZViewItem

Handler 9 grams foundation fra denne selgeren på ebay.
19,50$ og 7$ i frakt. Ca.133 norske kroner. Det tar ca en uke.

Capri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 20:11   #8
Alva
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2008
Alva har et hav av muligheter foran seg
Standard

har prøvd ID ja, og synes den er veldig bra.

Alva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 22:13   #9
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Sulphur er litt kulSulphur er litt kul
Standard

Hva tenker man om denne annonsen på Ebay? Det må jo være tull.

Sulphur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-08, 22:22   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Neida, det er en grei måte å prøve mineralsminke på - selv om jeg nå mener at hemmeligheten ligger i å bruke de riktige børster til forskjellige formål, så 1 babybuki børste vil ikke kunne få fram pudderets kvaliteter.

Gammel 04-06-08, 15:02   #11
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Standard

Nå har jeg bestilt. De to kostene fra strawberrynet er allerede fremme, men pakken med foundation fra ebay har jeg fått melding om at den er sendt, men det ser ikke ut som den har kommet til postkontoret ordentlig enda alikevel. Her er meldingen jeg får.

Status: Electronic Shipping Info Received

Sitat:

The U.S. Postal Service was electronically notified by the shipper on May 29, 2008 to expect your package for mailing. This does not indicate receipt by the USPS or the actual mailing date. Delivery status information will be provided if / when available. Information, if available, is updated every evening. Please check again later.

Kanksje det er på tide å etterlyse den fra selgeren? Det er tross alt en uke siden jeg fikk melding om at den var sendt.

Gammel 04-06-08, 15:07   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sulphur, her.

Dette er en typisk annonse for etterligninger av Bare Escentuals. Man selger DVD-en fra Bare escentuals sammen med etterligningssminke. Det er mange eksempler på dette på ebay.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-08, 15:42   #13
Sulphur
Plæstic pusher

Sulphur sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dette er en typisk annonse for etterligninger av Bare Escentuals. Man selger DVD-en fra Bare escentuals sammen med etterligningssminke. Det er mange eksempler på dette på ebay.

Den så for god ut til å være sann, ja. Det var ikke denne jeg kjøpte.

Gammel 04-06-08, 15:48   #14
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Du har helt rett ! Godt jeg aldri har bestillt dette (har kun kjøpt fra Limebeauty og Strawberrynet).

Gammel 09-06-08, 00:29   #15
TheVoice
priiiima donna

TheVoice sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

jeg trenger en som dekker pigmentflekker.... fargetips? concealer?

TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 13:18   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: ID Escentuals sminke

Noen er tregere enn andre, men nå har jeg surret meg til å prøve I.D. Bare Minerals pudder foundation, og gosh, jeg ser jo fantastisk ut!
Men, sånn helt seriøst er det veldig bra da, og superraskt å påføre.
Dette blir nok fast fremover ja.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-08, 21:26   #17
Godemine
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Godemine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sandvika storsenter selger et starter kit for 1000 kroner. I en frisørsalong i den nye delen. Kjøpte tilsvarende i USA for noen år tilbake. Det er supert.

Godemine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-08, 00:04   #18
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Er det slike sett som dette ein stakkars nybegynner bør starte med ?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.