|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: ID Escentuals sminke
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ID Escentuals sminkeNå har jeg prøvd foundationen litt og føler at den ikke glatter ut huden nok, men at jeg ser eldre ut! Den fra makeup store har jeg brukt. Jeg bruker øyenskyggene fra ID og og er forsåvidt fornøyd med dem og kommer til å fortsette med dem. Men foundationen - der kommer jeg nok til å gå tilbake til flytende. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: ID Escentuals sminkeJeg har vært superfornøyd med i.d. pudderet helt fram til noen uker siden. Nå er huden min veldig vintertørr og da synes jeg plutselig at huden ser veldig markert og pudret ut - noen den slett ikke har gjort tidligere.
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Ja - jeg er fornøyd med den flytende fra jane iredale. Noen andre som har? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: ID Escentuals sminkeNoen som har prøvd den vannfaste maskaraen? Jeg har nå fått min andre i posten og de er så tørre. Er jo umulig å få noe på vippene. De skal vel ikke være sånn?
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: ID Escentuals sminkeJeg bruker foundationen, den er helt topp |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: ID Escentuals sminkehttp://cgi.ebay.com/Bare-Escentuals-...QQcmdZViewItem |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: ID Escentuals sminkehar prøvd ID ja, og synes den er veldig bra. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ID Escentuals sminkeNeida, det er en grei måte å prøve mineralsminke på - selv om jeg nå mener at hemmeligheten ligger i å bruke de riktige børster til forskjellige formål, så 1 babybuki børste vil ikke kunne få fram pudderets kvaliteter.
|
|
|
#11 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Sv: ID Escentuals sminkeNå har jeg bestilt. De to kostene fra strawberrynet er allerede fremme, men pakken med foundation fra ebay har jeg fått melding om at den er sendt, men det ser ikke ut som den har kommet til postkontoret ordentlig enda alikevel. Her er meldingen jeg får.
Kanksje det er på tide å etterlyse den fra selgeren? Det er tross alt en uke siden jeg fikk melding om at den var sendt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ID Escentuals sminke |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Den så for god ut til å være sann, ja. Det var ikke denne jeg kjøpte. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#15 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ID Escentuals sminkejeg trenger en som dekker pigmentflekker.... fargetips? concealer? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: ID Escentuals sminkeNoen er tregere enn andre, men nå har jeg surret meg til å prøve I.D. Bare Minerals pudder foundation, og gosh, jeg ser jo fantastisk ut!
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: ID Escentuals sminkeSandvika storsenter selger et starter kit for 1000 kroner. I en frisørsalong i den nye delen. Kjøpte tilsvarende i USA for noen år tilbake. Det er supert. |
|
|
|
![]() |
|
|