|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
rakkarpus
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At hunden min holdt på med tørrfôr og godbitsøk utenfor døra i ca 1 time, spiste over et halvt måltid.
|
|
|
#202 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20En dag uten planer så ligger strak på sofaen.
|
|
|
#203 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg ikke er fyllesyk etter party party, var på cowboyfest på bygda i går, og det kunne jo bikket flere veier.
|
|
|
#204 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Eg bestemte meg for å bli heilårsbadar tidlegare i haust og no har vi blitt ein gjeng på fem som møtast ved/i sjøen kvar dag. Å ha dette daglige sosiale dryppet/dyppet kvar dag er så innmari fint og gjer meg glad.
|
|
|
#205 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har og bestemt meg for å bli helårsbader etter at jeg oppdaget at jeg klarer faktisk å få kontroll på pusten og ikke kave sånn.
|
|
|
#206 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Og på fredag har jeg dagvakt for en gangs skyld, og skal være ansvarsvakt. Alltid gøy med nye utfordringer på jobb.
|
|
|
#207 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Et laaaaangt badekarbad etter frokost, det varmet mye og lindret en del smerter. |
|
|
|
|
|
#208 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20På badetemaet: jeg og en av de andre søndags-badedamene mistet ikke motet av at badekulpen vår hadde altfor mye vann og strøm, men dro til en annen dam og badet der i dag. Det var deilig, som alltid!
|
|
|
#209 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag hadde Posten vært her for å levere pakke, men ringeklokka virker ikke. Da jeg ringte opp igjen én time etterpå, så sa han at han gjerne kunne komme innom igjen én gang til med pakka mi. For en service!
|
|
|
#210 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Forestilling med danselinja
|
|
|
#211 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Sjokolade.
|
|
|
#212 |
|
Klar
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Hip hop! |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I går kveld, nesten ut av det blå, 14 åringen har lyst å begynne å spille fløyte igjen.
|
|
|
#214 |
|
søt
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At jeg skal til frisøren i dag! Det er et år siden sist jeg var, og det trengs virkelig. Særlig med tanke på at jeg sist var innom frisørlinja, og da ble håret rosa-oransj i stedet for lyse striper.
|
|
|
#215 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I går: den vanlige danseglede-eksplosjontimen på SATS.
|
|
|
#217 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Foredrag med Marco Elsafadi.
|
|
|
#218 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Helt ut av det blå sendte studentsønnen, 22, en tiktok av en sønn som ble sminket og kledd til Halloween av sin mor. Han sendte den fordi dette fikk han til å tenke på koselige minner fra da jeg og han holdt på med det samme. Sånt varmer mammahjertet skikkelig - altså å få en helt konkret bekreftelse på at han har koselige minner fra barndommen. |
|
|
|
|
|
#219 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er glad for at jeg fremdeles kan hjelpe ungene mine med skolearbeidet selv når de er i gang med høyere utdanning.
|
|
![]() |
|
|