|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
♡
|
![]() En kvinne med bart ...Det er mye man kan undre seg over. :grunn:
![]() |
#4 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart...Jeg er veldig god med min pinsett og. Jeg skal bestille time på en klinikk her hvor jeg bor, hvor man kan fjerne "barten" for godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Woah, her gikk det for seg!
Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force. ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 06-03-08 kl 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: En kvinne med bart...Jeg er ikke komfortabel med hår i ansiktet og har også fått en god venn i pinsetten.
![]() |
#11 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart...
Dette ble bare verre og verre...
![]() |
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: En kvinne med bart...For min del er det ikke greit med bart på meg (ikke at jeg har det men) andre kan ha det om de ønsker, men vet av egen erfaring at jeg har en tendens til å bli mere opptatt av barten eller skjeggveksten på en kvinne en hva hun prater om.
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt. Sist redigert av Mams : 05-03-08 kl 22:13. Årsak: Måtte bytte ut en bokstav gitt, barn og barn er ikke helt det samme. En barn kan man plukke bort med pinsett, ikke et barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
awesom
|
![]() Sv: En kvinne med bart...Jeg hadde en gang en kvinnelig turnuslege som hadde skikkelig tett bart, jeg klarte ikke se direkte på henne, i frykt for å ta meg i å stirre.
Personality Goes a Long Way. Sist redigert av Lenam : 06-03-08 kl 22:48. Årsak: La til noe vesentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Trodde du skulle skrive...
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 07-03-08 kl 12:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
ja sant nok
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 07-03-08 kl 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|