|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Tror du på hjelpere? | |||
| Ja |
|
67 | 38,29% |
| Nei |
|
75 | 42,86% |
| Vet ikke |
|
33 | 18,86% |
| Deltakere: 175. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Tror du på hjelpere?
Min mor tror på og bruker alternative behandlingsmetoder, hun hører vardøger, hun tror at det masse greier mellom himmel og jord og tror på synske. Søsteren min er en fast gjest på alternativmessen og har krystaller i lomma.
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Da skjønner jeg egentlig bedre hvorfor du har behov for å ta sånn avstand fra det.
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er du absolutt inne på en vesentlig ting. Det er jo rene mobbertendesener angående emnet/emnene til tider. Å ha respekt for andres meninger er viktig, også på nettet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Tror du på hjelpere?Og de eksemplene du nevner, Mim, handler jo ikke om tro. Dette er jo ting som er motbevist. Det er motbevist at det er sunt for barn å ha sex med eldre menn, da holder det ikke bare å "tro". Mange ting som man tror på er heller ikke motbevist.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Jah! Nemlig!
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
|
|
|
#7 |
|
Ustabil
|
Sv: Tror du på hjelpere?Tinetoff: jeg er sikker på at om vi satte oss ned og pratet en times tid så ville vi helt sikkert finne ting hos hverandre som vi selv definerer som å vite, mens den andre kan (med rette) hevde at man egentlig tror. |
|
|
|
![]() |
|
|