Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 18:19   #201
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

I går kjøpte jeg meg støvletter til 1995,- Så mye har jeg aldri brukt på et par sko før. Jeg kjøpte meg et par svarte av det danske merket Billi Bi.
Så langt veldig gode å gå i.

www.billibi.dk

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:17   #202
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Uff, kjøpte meg akkurat et par sorte, fordi de andre sorte jeg har er litt for høye i hælen til at jeg bruker dem noe særlig. De nye er desverre akkurat like høye, men ble "lurt" fordi hælen er tykkere, og ser derfor ikke så høy ut.
Sukk, må vel kjøpe enda et par. Fordelen er at sambo ikke ser at de er nye

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 00:21   #203
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Tusen takk!

Disse var bare rålekre!

Disse nydelige støvlettene så jeg på salg i dag til kr.300,- på Din Sko!!! Selfølgelig hadde de ikke min størrelse igjen.

Gammel 24-10-06, 16:59   #204
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Er det sant?? Da må jeg jo bare ta meg en tur på shopping da jo

Gammel 24-10-06, 19:56   #205
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Disse har jeg akkurat kjøpt, vidundelige!!!

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-06, 19:56   #206
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Standard

Noen som etterlyste lilla støveletter........

Gammel 24-10-06, 20:00   #207
Bel@ni
Aktiv

Bel@ni sin avatar

Standard

Har også disse som er ganske nye...

Gammel 24-10-06, 23:45   #208
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

De har jeg bestilt!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 00:24   #209
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Solveigmor, her.

Vart støvlar på meg i dag. Ikkje akkurat Ilse Jacobsen, men med kjøpestopp er dei fine nok. På salg Mine er forresten rååsa!

AKKURAT like mine gummistøvler! Jeg har disse knall røde! Kjempegode!

Ellers har jeg:
- Et par forholdsvis nye Ecco-støvletter; lav hæl, sorte med noen spenner på.
- Kjøpte meg et par sorte støvletter med kilehæl på Dna i fjor. Litt sånn rynkete i skaftet
- Brune enkle støvletter fra Bianco, kjøpt for sikkert 4 år siden. De er kjempegode å gå i og har en tur til skomakeren hvert år. Sålen blir tykkere og tykkere etterhvert som de blir lappet på.
- Et par sorte støvletter, middels høy hæl, flat tupp og lavt skaft, kjøpt i København for 3 år siden. De "lider" samme skjebne som de brune for de må også innom skomakeren en gang pr. sesong for å få fikset hæl osv.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:10   #210
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg legger bilde av min nyanskaffelse her også!

Daniel Hechter støvletter med varmt og godt for!

Ellers har jeg flere støvletter, blant annet ett par fra ART med ponnyskinn Hoplahei

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:14   #211
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Jeg legger bilde av min nyanskaffelse her også!

Daniel Hechter støvletter med varmt og godt for!

Ellers har jeg flere støvletter, blant annet ett par fra ART med ponnyskinn Hoplahei

De var utrolig tøffe!! Kosta de flesk også eller?

Gammel 25-10-06, 22:22   #212
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

De var utrolig tøffe!! Kosta de flesk også eller?

tusen takk Jeg er strålende fornøyd.
Jeg tror de kostet 1300? Litt usikker her, men det var noe rundt der ihvertfall.
Så da får man dem billigere på Tysk ebay her: 109 euro.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-06, 23:29   #213
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kameraet mitt er tomt for batteri så jeg kan ikke ta bilder av støvlettene mine akkurat nå. Her er de jeg fikk i posten i dag, lilla støvletter som er kjempegode å gå i, tross høyden! De er egentlig litt mer lilla enn fargen viser på bildet. Har et par sorte Ecco skinnstøvletter som er smale foran og har høy hel, de er favorittstøvlettene mine. Også har jeg kjøpt to par støletter på nettet som er bomkjøp, de ble for store for meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Lilla støvletter.jpg (12,1 KB, 13 visninger)
Gammel 29-10-06, 13:30   #214
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse kjøpte jeg i går:

Gammel 29-10-06, 14:02   #215
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jeg kjøpt av Angelique:

De er veldig gode å gå med.

Disse er fra Bronx, kjøpt på Lille Vinkel. Høye, men veldig gode. jeg har de mørkeste.

De blå-lilla har jeg også kjøpt av Angelique. De var litt trange, men jeg blokket dem ut og lagt på gummi under. Anbefales for alle glatte sko. De brune er Din Sko, også fine, særlig til skjørt.

I tillegg har jeg et bar enkle lysbrune i skinn, med halvhøy hæl, og et par fornuftige vinterstøvletter med lav hæl. Og et par slike:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 041020061646D3nc2HQZaFsPJsuLvQ.jpg (11,1 KB, 26 visninger)
Filtype: jpg BB.jpg (27,0 KB, 19 visninger)
Gammel 29-10-06, 19:58   #216
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaptain Sabeltann, her.

Hvor og hvor mye??

De var sinnsykt kule!

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:00   #217
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvor og hvor mye??

De var sinnsykt kule!

Høyreklik på bildet og på egenskaper får du se hvor

http://duoboots.com/

Vanvittig mange stilige støvler der

Gammel 29-10-06, 20:15   #218
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg har i lenger tid lett etter litt tøffe, høye brune støvletter/boots
Sendt to par i retur til LaRedoute og syntes det har vært vanskelig

I dag tidlig da jeg skulle kjøpe rundstykker til frokost fant jeg støvletter!
Kjørte innom senteret her jeg bor og gikk innom DNA
(lite folk kl.10 lørdag morgen)

Disse rekker til knærne og er fra Buffalo
Kjempegode å ha på

Gammel 29-10-06, 20:26   #219
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Disse har jeg kjøpt av Angelique:

De er veldig gode å gå med.

http://images.google.com/images?q=tb...l/C11587l1.jpg
Disse er fra Bronx, kjøpt på Lille Vinkel. Høye, men veldig gode. jeg har de mørkeste.

De blå-lilla har jeg også kjøpt av Angelique. De var litt trange, men jeg blokket dem ut og lagt på gummi under. Anbefales for alle glatte sko. De brune er Din Sko, også fine, særlig til skjørt.

I tillegg har jeg et bar enkle lysbrune i skinn, med halvhøy hæl, og et par fornuftige vinterstøvletter med lav hæl. Og et par slike:http://is.bluefly.com/mgen/Bluefly/p...157&height=188

Hva heter modellen på de Bronxstøvletterne?

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-06, 20:50   #220
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hva heter modellen på de Bronxstøvletterne?

Det husker jeg ikke. Og jeg tror ikke de har dem lenger. Men de har mange andre støvletter fra Bronx!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:42.