Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville dere sagt noe hvis ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-08, 21:56   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis ...

Guttungen min syntes mamma var et digert troll på butikken i ste, bare fordi jeg ikke kjøpte leker, video, etc etc til ham fordi "han aldri hadde hatt en slik før..."

Gammel 18-12-08, 21:34   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Et tu, Brute?

Gammel 18-12-08, 22:04   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Et tu, Brute?

Hæ?

Gammel 18-12-08, 22:09   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hæ?

Julius Caesar.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:12   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mauser lider av stormannsgalskap. Eller bare sutrer over at Bæret, hans drømmedame, rødprikker ham.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-08, 22:13   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Mauser lider av stormannsgalskap. Eller bare sutrer over at Bæret, hans drømmedame, rødprikker ham.

Men jeg gjorde jo ikke det. Han fikk en fin grønn en.

Det er sikkert derfor jeg er drømmedame. Når jeg mener å være sur og tverr, så er jeg ganske hyggelig da også.

Gammel 18-12-08, 22:15   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Et tu, Brute?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Julius Caesar.

Brutus, vet du!

Det var helt umulig å komme på det. Makan. Jeg er virkelig blond innimellom.

Gammel 18-12-08, 22:15   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men jeg gjorde jo ikke det. Han fikk en fin grønn en.

Det er sikkert derfor jeg er drømmedame. Når jeg mener å være sur og tverr, så er jeg ganske hyggelig da også.

"Du er så søt når du er sint", liksom?

Gammel 18-12-08, 22:16   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

"Du er så søt når du er sint", liksom?

Det er så herlig når noen sier sånt.

Gammel 18-12-08, 22:15   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det nok Mauser som føler at du er som sønnen hans, Bæret. :eneste logiske:

Gammel 18-12-08, 22:18   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Da er det nok Mauser som føler at du er som sønnen hans, Bæret. :eneste logiske:

Ja, ja. If it makes him happy.

Daddy, Ive been naughty.

Gammel 18-12-08, 22:19   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Gammel 21-12-08, 11:09   #13
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg tenker ikke på at folk lyver, men igjen så er jo det et forum så helt sikkert mange som lyver om små og større saker.

Gammel 14-12-08, 12:57   #14
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis...

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Dersom jeg hadde sett en ekkel fyr prøve å sjekke opp en mindreåring på nett med å kaste ut masse løgner hadde jeg absolutt sagt i fra.

Jeg hadde ikke giddet å engasjere meg i om folk skryter på seg kulere bil enn de har eller kulere støvler enn de egentlig har. Sånne løgner er mest pinlige for dem selv.

Når det gjelder det å lyve på nett for å høste sympati synes jeg det er litt vanskelig. Jeg mener at man må være temmelig sikker i sin sak før man anklager noen for å lyve, men jeg mener absolutt man må kunne si i fra hvis man er sikker og løgnen får konsekvenser for andre.

Signerer dette! Hvis folk har så kjedelige liv at de må finne opp ting, så er det deres problem så lenge det ikke går utover andre. Men har nulltoleranse for pedoer som later som de er 14

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 13:21   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville dere sagt noe hvis...

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Hvis persones løgner kun går utover ham/henne selv hadde jeg ikke sagt noe. Tror det hadde vært litt morsomt Og så hadde jeg kanskje blitt litt flau på vedkommendes vegne.

Jeg har noen ganger blitt forferdelig skuffet, derfor tar jeg ikke alt for god fisk lenger. Dessverre.

Gammel 14-12-08, 17:23   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Joika.. Siden du tydeligvis kjenner denne personen så godt at du kan si at han eller hun lyver og i tillegg irriterer deg over det nok til å lage en tråd, kan du ikke bare sende en PM og si i fra til personen?

Signerer denne jeg.

Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:34   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjenner at selv jeg - som er så åpen og delende - ble paranoid av dette og lurer på om jeg har sagt noe som ikke henger på greip ...
*løper og sjekker innboksen, livredd for PM fra Joika*

Sist redigert av Enhjørning : 14-12-08 kl 18:46.
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-08, 17:38   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg kjenner at selv jeg - som er så åpen og delende - ble paranoid av dette og lurer på om jeg har sagt noe som ikke henger på greip ...
*løper og sjekker inn boksen, livredd for PM fra Joika*

Takknemlig for at det ikke bare er meg. En analyse av eget sinn har vist at de sterke oppfordringene om å hensynsløst henge ut den mistenkte egentlig bare bunner i et dypt behov for at jeg selv skal være godtatt.

:enda flauere enn før - jeg går over til å snakke om pupper igjen:

Svar med sitat
Gammel 15-12-08, 13:58   #19
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joika.. Siden du tydeligvis kjenner denne personen så godt at du kan si at han eller hun lyver og i tillegg irriterer deg over det nok til å lage en tråd, kan du ikke bare sende en PM og si i fra til personen?

Hør, hør. Ignorer brukeren eller si fra.

Gammel 14-12-08, 16:35   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå ble jeg veldig nysgjerrig.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.