|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?
Du kan godt sende til meg og?
![]() |
#203 |
Passiv
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Jeg trenger løk og sukker. :desperat: |
![]() |
![]() |
#205 |
Passiv
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Nå trenger jeg sukker og sjokolade. Kan de ikke slutte med å spy ut nye retter da? Jeg er sjanseløs når det trengs sukker til alle sammen. Det vil ikke gro noe slikt i hagen min heller. Æsj. |
![]() |
![]() |
#206 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Det er alt for mange nye retter, har ikke sjangs å få tak i alt jeg trenger.
![]() |
#207 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Jeg blir så usikker altså. Det er så mange retter; bør jeg konsentrere meg om å skaffe ALLE rettene, få dem på 1, eller bør jeg heller konsentrere meg om å levle opp noen få? Jeg har level 10 på én rett på forretter og hovedretter, på dessert tror jeg den fruktspydgreia ligger på 8 eller 9. Og så har jeg endel av holiday-rettene, bla. snømannen, pepperkakehuset, kalkun, den med 4 gulrøtter osv. Tips?
![]() |
#208 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Tja ta det du gidder? Du får jo ikke servere mer enn 3 (?) retter pr hovedgruppe uansett. Men det er jo kjekt å bygge opp etter hvert sikkert?
![]() |
#209 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Lurt, lurt! Da skal jeg ha 3 retter på level 10 i hver kategori! Nå ble jeg plutselig litt mer motivert.
![]() |
#211 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?
![]() |
#213 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Hvordan får jeg kjøpt sushibaren? Jeg finner den ikke noe sted. Jeg har alle rettene utenom 1 nå, men selve baren finner jeg ikke.
![]() |
#214 |
Passiv
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Se om den ligger i functionaltaben din? Det er en av sushirettene som gir deg baren. |
![]() |
![]() |
#215 |
Passiv
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?du må også ha retten opp til nivå 10 før du får sushibaren. Jeg husker ikke hvilken det var. Hvis du har lyst til å bytte ingredienser kan du stikke innom meg. Jeg er ferdig med alle rettene, og kan bytte bort ganske mye. |
![]() |
![]() |
#216 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Åh! Takk.
![]() |
#218 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?FOF: du tullet ikke nei, du har jo en halv million av hver ingrediens! Jeg sendte pinlig mange requests til deg nå, men du får ta de du gidder.
![]() |
#220 |
Passiv
|
![]() Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?Jeg har ikke mint, nei, men regner med at det kommer i free giftslista etter hvert. Et tips er å sende ut så mange gaver som mulig (ingredienser) hver dag, så har dere noe å bytte i, fordi man får ganske mye tilbake. |
![]() |
![]() |
|
|