Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-09, 10:59   #1
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg kan ikke fjase jeg, og det er en kjempenedtur kan jeg bare si. Det forumet her ville jo ikke vært det samme uten fjaset, og så får man ikke til å delta en gang. Fjasekurs anyone?

,

Nei, det er kanskje det riktigere å si at jeg ikke får til å fjase FP-style. Jeg både fjaser og maser i RL, men for meg faller det ikke naturlig å fjase i vei med folk jeg ikke kjenner på nettet. Det betyr altså ikke at jeg ikke skjønner at mange får det til og synes det er kjempegøy

Gammel 05-09-09, 13:50   #2
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

,

Nei, det er kanskje det riktigere å si at jeg ikke får til å fjase FP-style. Jeg både fjaser og maser i RL, men for meg faller det ikke naturlig å fjase i vei med folk jeg ikke kjenner på nettet. Det betyr altså ikke at jeg ikke skjønner at mange får det til og synes det er kjempegøy

Da er vi i det minste to i denne båten.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:58   #3
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Da er vi i det minste to i denne båten.

:dulter tilbake:

Gammel 04-09-09, 22:36   #4
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske det var mulig å få opp siste innlegg i blogger jeg abonnerer på på kontrollpanelet mitt, jeg. For det er der jeg ramler av lasset. Jeg glemmer å gå inn i bloggdelen for å sjekke de få bloggene jeg følger.

Til andre blogger på nett har jeg jo Bloglovin'. Men for blogger her er det verre.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 11:11   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Jaggu! Jeg har referert til blogg en eller annnen gang for himla lenge siden! :lyspære:

Er det jeg som er Noen? Oh, the irony.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 23:56   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh! Jaggu! Jeg har referert til blogg en eller annnen gang for himla lenge siden! :lyspære:

Er det jeg som er Noen? Oh, the irony.

Det hadde virkelig vært ironisk. Men jeg tror Noen var/er Sitrus?

Gammel 01-09-09, 18:01   #7
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er også enig med Irma.
Det jeg savner mest her på FP er gode diskusjoner og der tar jeg selvsagt også ansvar i forhold til at det er lite av det for tida. Jeg for min del skygger unna diskusjoner med VG-linker og deltar knapt ute i det helt åpne forumet. Jeg ser at det etter at VG-linkingen kom er veldig mange lesere inne i trådene og da har jeg ikke lyst å diskutere der. At dette er viktig for forumet i forhold til økonomi kan sikkert hende, men for meg har slike diskusjoner mistet interesse etter dette.

Nå har jeg konstatert over her at jeg ikke er paranoid, men jeg har også registrert at enkelte lenketråder har 30-50 passive tilskuere jevnt og da mister jeg også litt interessen for å diskutere. Kanskje jeg er paranoid allikevel?

Gammel 01-09-09, 18:08   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Nå har jeg konstatert over her at jeg ikke er paranoid, men jeg har også registrert at enkelte lenketråder har 30-50 passive tilskuere jevnt og da mister jeg også litt interessen for å diskutere. Kanskje jeg er paranoid allikevel?

Litt paranoid, kanskje?

Det gjør meg ingenting å diskutere VG-saker med passive tilskuere. Jeg står jo for hva jeg mener. Men jeg hadde ikke lagt ut bh-en min i en tråd med så mange tilskuere. Eller diskutert persolige ting angående meg selv eller familien. At fremmede leser hva Milfrid syns om Kongo-saken er meg derimot revnende likgyldig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:05.