|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?
Hmm ..døtrene mine savner disse dagen vi hadde da de var små ...og mor hadde bedre tid.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jadda. Svigermor ringte og maste nå nettopp, så da har vi gått inn i sesongen for krangling om hvor vi skal være i julen.
![]() |
#3 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg fikk julekortene våre i dag, og de ble bare så fine. Hadde jo en Fame cd med familiebilder i dårlig oppløsning, men de ble bare så bra med flere småbilder på julekortet. Bestilte 4-siders julekort fra nfoto.no. Tror disse var nye nå, for de var i alle fall på tilbud forrige uke så jeg hadde ikke tid til å bestille prøvekort. Men de var bare så fine og i god kvalitet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?I dag har jeg bestilt en julegave på nett. Og så har vi kjøpt billetter til en julekonsert. Billettene til juletoget er også i boks, og ungene har skrevet ønskelister. Skal se det blir jul i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har kjøpt over 1/2 parten av julegavene!
![]() |
#7 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg skal kose meg med Norsk Ukeblades juleblad på nattevakt i natt |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har kjøpt Lego City kalender til Storebror og en julegave til Lillesøster fra brødrene hennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Legokallender blir kjøpt i morgen og den skal jeg splitte opp, pakke inn og henge på pakkekallenderen.
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Hvor får man tak i Legokalender billigst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lykkelig
|
But offcourse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Textrovert
|
Hva skjedde i fjor?
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Knerten: Jeg syns du skal lage din egen juletråd der du legger fram juleplanene slik de er pr i dag, også får vi følge utviklingen fram mot jul.
![]() |
#15 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() |
![]() |
#16 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Nei, jeg gjør mitt beste for å overse at julen kommer. (Har ikke fått det som jeg vil, og er snurt.)
![]() |
#17 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg er ferdig med kalenderen til sambos datter. Den var grei,hun er her halvparten av tiden og får kun gaver de dagene hun er her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Da er jeg igang meg fotobok. Det går egentlig greit, Layoutene er jo allerede laget, det er bare å plassere de i riktig rekkefølge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Joho, vi har leid oss hytte fra 23 desember til 2 januar, første gang vi reiser bort hele julen, jeg gleder meg som en liten unge.
![]() |
|
|