Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den nye tråden om forskjellige greier

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-09, 19:19   #1
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Jeg skal aldri - aldri - aldri mer reise på kjøpesenter med 3 barn. :so help me god:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:28   #2
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg finner ikke brillene mine.
Noen synske her?

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:29   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Albertine - det var litt av en avatar.

Rattata, de er på nesen din. Eller så trenger du dem ikke. Du skriver her - ergo ser du.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:31   #4
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Albertine - det var litt av en avatar.

Rattata, de er på nesen din. Eller så trenger du dem ikke. Du skriver her - ergo ser du.

Jeg er storforlangende og vil se UTEN å få vondt bak øya. :bortskjemt:

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:31   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Jeg er storforlangende og vil se UTEN å få vondt bak øya. :bortskjemt:

Øy - kan noen stikke innom Rattata med en ibux?

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:32   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Kan noen stikke innom med BRILLENE MINE!

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:34   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ja, eventuelt brillene hennes da. Hvis man på liv og død skal ordne ting med back to basic.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:37   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Vi liker back to basic.
Og vi skjønner ikke hvordan i all verden briller kan bli sporløst borte fra de tas av om kvelden til man står opp dagen etter. Det skjønner vi virkelig ikke. :my preciousssss:

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 19:41   #9
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Det er lånerene som har lånt brillene dine - det er bare å si i fra at du vil at de skal legge de tilbake. Så lukker du øynene i noen sekunder og går å henter de fra den plasse du la de fra deg sist.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:15   #10
Frantzen
Passiv

Standard

De kledte du godt Surre.
Av en eller annen grunn ser de helt annerledes ut på deg enn på meg.

Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:16   #11
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

De kledte du godt Surre.
Av en eller annen grunn ser de helt annerledes ut på deg enn på meg.

Alt kler den smukke.

Gammel 07-11-09, 23:16   #12
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Du har bare fin rumpe.

Gammel 07-11-09, 23:17   #13
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Så fin du ble med briller, Surre!

Dersom tørketrommelen ikke reagerer uansett hvilke brytere du skrur på, så er den død, ikke sant? Eller kan den ha svimt av for et øyeblikk? :håper:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-09, 23:19   #14
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Puttet i kontakta?

Jeg har opplevd at min sa opp jobben midt i et program. Men ombestemte seg igjen dagen etter, og trakk tilbake oppsigelsen.

Gammel 07-11-09, 23:23   #15
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Puttet i kontakta?

Jeg har opplevd at min sa opp jobben midt i et program. Men ombestemte seg igjen dagen etter, og trakk tilbake oppsigelsen.

Jepp, men nå har vi dratt ut sikringen for en liten stund så den skal få hvilt seg. Så prøver vi igjen om litt. Den har jobbet hardt i dag stakkar, så det er mulig den bare har gått til streik.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 01:04   #16
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K

Dersom tørketrommelen ikke reagerer uansett hvilke brytere du skrur på, så er den død, ikke sant? Eller kan den ha svimt av for et øyeblikk? :håper:

Om du har flaks har den bare tatt en pause!

Bilen min streiket i går. Ville ikke starte (nei, ikke pga batteriet) og det virket som at bensinpumpa hadde streiket iflg noen med mer peiling enn meg. Så gårsdagen var jeg deppa, arrangerte med jobben at jeg ville måtte komme sent neste uke pga tog/buss, sjekket biler på finn, studerte privatøkonomien framover, osv. Så i dag, startet den bare som om ingenting hadde hendt.

Gammel 08-11-09, 04:49   #17
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kirsebær - jeg aner ikke om de har kirsebær-coke, men det skal jeg jammen se etter neste gang jeg er på Here Everything Better (yess, butikken heter faktisk det!).

Sitter her med et lille glass vin. En stk sovende unge, en stk ser-på-Disney-Channel-unge og uten en stk mann, som er med Hyggelig Amerikaner Som Verken Er Republikaner Eller Kristen (de finnes her i Texas, Halleluja!) på konsert med et band som visstnok var hardrock country eller noe sånn.

Veldig snart skal Trøtt Storesøster legge seg, og Mamma skal se film som pappa ikke vil se sammen med mamma. Tror jeg har noe sånn liggende. Egentlig burde jeg studert, men så var det noe med den rødvinen da .

Life is good!

Gammel 08-11-09, 11:17   #18
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

En fjasetråd.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-09, 11:48   #19
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Om du har flaks har den bare tatt en pause!

Bilen min streiket i går. Ville ikke starte (nei, ikke pga batteriet) og det virket som at bensinpumpa hadde streiket iflg noen med mer peiling enn meg. Så gårsdagen var jeg deppa, arrangerte med jobben at jeg ville måtte komme sent neste uke pga tog/buss, sjekket biler på finn, studerte privatøkonomien framover, osv. Så i dag, startet den bare som om ingenting hadde hendt.

Er det ikke herlig når man bare stresser rundt, og tror at verden kommer til å ramle ned, og alt er bare , og så sitter man der til slutt og bare "åja. Vakke så gærn`t likevel"?

Gammel 08-11-09, 15:56   #20
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Og i dag funker den ikke igjen!

Tror jeg sier som svensken som sjekket blinklyset. "Funkar, funkar inte, funkar, funkar inte!"

Emneord
marsvinselvmord, nøkkelringrelatert utstyr, sjokolade

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02.