|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Denne tråden har jeg ikke helt orket å gå inn på for den var så lang, etter at jeg kom hjem fra en lissom-tur til Lima, der jeg angivelig traff mannen min som jeg tydligvis ikke har møtt så mye i det siste. Sist redigert av Pelen : 17-02-10 kl 04:08. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Jeg trekker det tilbake. Jeg er ikke flink til å legge sammen :skuler bort på en diiiiiger haug med klær:
Jeg også, ref nick
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, ikke sant. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?(Kilde: youtube.com)
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg mistenker at det er en torsketilståelse.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|