Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Medlemssalong II

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-07, 20:10   #221
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Hmmm. får slutte å jobbe og gi fra meg ungene for å ha tid til å være her nok til å møte krava...akkurat nå fristende tanke generelt....

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:16   #222
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Pft. Voy var fint. Jeg var nå en av de som har fått gjennomgå i tide og utide på voy, men det er jo bare internett. Voy var en nødvendighet på den tiden. Nå har man jo forum som dette der man faktisk kan diskutere slikt som blir fjernet på andre forum.

Hm.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:52   #223
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Det jeg lurer på da er hvor mange som pr. idag tilfredstiller kriteriene for M2?

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er det slik at man også må godkjennes? I tillegg til antall poeng osv.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:55   #224
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Det jeg lurer på da er hvor mange som pr. idag tilfredstiller kriteriene for M2?

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er det slik at man også må godkjennes? I tillegg til antall poeng osv.

Dette skriver HP tidligere i denne tråden :



Ja, jeg har tenkt på dette. Tilgangskrav 1000 ryktepoeng, feks. Ca 60 medlemmer har det idag.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 23:22   #225
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

For det er ikke til å komme i fra at "kæmmis" faktoren spiller inn endel på prikkingen

Og så? Jeg synes ikke det gjør noe. Man vil jo ha et lukket forum for å være mer privat, og at man prikker venner for å få dem med ser ikke jeg på som "juks".

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 00:27   #226
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Det jeg lurer på da er hvor mange som pr. idag tilfredstiller kriteriene for M2?

Nå har jeg ikke lest hele tråden, men er det slik at man også må godkjennes? I tillegg til antall poeng osv.

42 brukere tilfredstiller kravet (1000/1000) idag, utenom moderatorer og administratorer.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 00:33   #227
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

42 brukere tilfredstiller kravet (1000/1000) idag, utenom moderatorer og administratorer.

Og hvor mange av disse er ikke allerede i det andre/tredje lukkede forumet som eksisterer?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 00:37   #228
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Det vet jeg ikke eksakt enda, men jeg ser ikke hvorfor det har relevans i denne diskusjonen.


Sist redigert av HP : 11-03-07 kl 01:40. Årsak: :)
HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 00:42   #229
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Tredje?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:39   #230
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Tredje?

Føler du deg utenfor?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 11:45   #231
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Nei, selvsagt ikke, men jeg er nysgjerrig.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 12:18   #232
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.792
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Det som vel kanskje fører til at folk "tigger" prikker er jo nettopp det at slike "hemmelige" fora virker kjempespennende for en som ikke har tilgang. Men samtidig kan jeg jo skjønner at det kan være et poeng med et eget fora for de som er mye mer aktive enn det som skal til for å komme inn på medlemssalong I. Jeg er langt unna innleggsmessig og enda lenger unna ryktemessig, men jeg syns ikke det foregår så mye spennende i medlemssalongen at jeg dør hvis jeg ikke får tilgang der på et års tid. Og har jeg kommet dit at jeg har såpass mange innlegg og så høyt rykte at jeg kommer inn, så kan det jo hende at jeg syns jeg kjenner de som har tilgang til MII så godt at jeg til og med hadde turt å vise frem Snupp i et lukket fora. rivat: For meg er MI fortsatt så åpent at jeg er forsiktig med å vise sider av meg selv som det ikke kunne vært oppslag om på Dagsrevyen, for å si det litt flåsete.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:02   #233
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.862
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det vet jeg ikke eksakt enda, men jeg ser ikke hvorfor det har relevans i denne diskusjonen.

Jeg synes det har relevans. Og ja, jeg visste om det lukkede rommet fra før.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:09   #234
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Nå ler jeg godt, dette var jo bare en smule patetisk.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:16   #235
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

Er det et lukket rom her inne fra før? :har falt av lasset:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:18   #236
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Moddene har vel et indre liv, men det er kanskje ikke det som menes her?

Jøss så rart. Her som alt (tilsynelatende) var så "åpent".

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:20   #237
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medlemssalong II

At moddene har ee eget moddeforum er jo naturlig, men jeg fikk ikke inntrykk av at det handlet om det her? Ikke at det betyr noe egentlig, men jeg ble bare litt nysgjerrig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:35   #238
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes det har relevans. Og ja, jeg visste om det lukkede rommet fra før.

Jeg mener det ikke har relenvans fordi de fra denne lukkede, statiske gruppen også er blant de mest aktive ute i forumet. Det vi diskuterer i denne tråden er en priviligert tilgang til et område for brukere som har mer enn 1000 innlegg / 1000 ryktepoeng. Dette området ville komt uavhengig av denne tråden, da det er noe jeg har vurdert en stund.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway

Moddene har vel et indre liv, men det er kanskje ikke det som menes her?

Jøss så rart. Her som alt (tilsynelatende) var så "åpent".

Dette med denne lukkede gruppen har ikke vært noen hemmelighet, og den har også vært nevnt tidligere her på forumet. Vi har ikke sett noen grunn til å annonsere denne lukkede gruppen, som ble opprettet før resten av forumet.

Det har hele tiden vært vår intensjon å åpne for flere lukkede grupper (som ikke har tilgangskrav basert på aktivitet alene), men vi har ikke gjort det enda fordi vi har vurdert at det vil kunne gå utover aktiviteten i det åpne forumet. Vi har jobbet en stund med utarbeiding av rettningslinjer for oppretelse av nye grupper, og vi vil lansere denne muligheten når disse er klare.

Det skjer ingenting i den lukkede gruppen som vedkommer andre enn de som er der. Dette er vi veldig strenge på.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:38   #239
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Medlemssalong II

Når man diskuterer tilgangskrav, så er det vel en idé å komme med ulike måter å gjøre det på. Bl.a. så nevnes det her i tråden dette med å sende søknad. Dere velger jo hvem som skal være med i den statiske gruppen. Det var vel satt regler for det også, de 50-60 første eller noe, og såvidt meg er bekjent så har folk blitt lagt til etter det. Ergo er vel den ikke særlig statisk. Og da er det jo naturlig at folk stiller spørsmål ved den.

Mener jeg, uten at akkurat den gruppen bryr meg særlig sånn bortsett fra at jeg ser relevansen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 13:43   #240
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Medlemssalong II

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dere velger jo hvem som skal være med i den statiske gruppen. Det var vel satt regler for det også, de 50-60 første eller noe, og såvidt meg er bekjent så har folk blitt lagt til etter det. Ergo er vel den ikke særlig statisk.

Gruppen startet som en Yahoo! gruppe / epostliste, de som er lagt til senere er etternølerne derfra.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no