Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-23, 11:48   #221
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Samfunnsredaktør Torbjørn Røe Isaksen i e24 må slite litt nå med gammel og ny rolle.

Kanskje han bare kan dra inhabilitetskortet?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 11:54   #222
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.257
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

.


Nei, det er egentlig ikke så vanskelig. Saken skal trykkes når den er kvalitetssikret og klar. Punktum. Dette skjer jo med varierende sensasjonsstørrelse ved hvert eneste valg, så her er redaksjonene godt trent.

Jeg jobber ikke i media, men publiserer likevel ett og annet i blant. Syns ikke det alltid er klokkeklart når noe er "kvalitetssikret godt nok", det er jo en vurderingssak, men det er kanskje annerledes i pressen?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 11:56   #223
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Ligger ute en kommentar fra Røe Isaksen på E24 nå. En grei oppsummering. no

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:05   #224
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.645
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg jobber ikke i media, men publiserer likevel ett og annet i blant. Syns ikke det alltid er klokkeklart når noe er "kvalitetssikret godt nok", det er jo en vurderingssak, men det er kanskje annerledes i pressen?

Jeg har heller ikke peiling, men jeg har fått med meg at det finnes noen prinsipper om imøtegåelse og tilsvarsrett og whatnot som må være ivaretatt før de kan publisere en sak. Også må de jo selvsagt få bekreftet at informasjonen stemmer. Og sikkert masse andre greier. (Jeg innrømmer glatt at kildene mine er Trine Eilertsen og Gard Steiro og sånt, altså. )

Det står litt om det her: https://www.journalisten.no/raymond-...a-saken/587553

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:05   #225
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.854
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg jobber ikke i media, men publiserer likevel ett og annet i blant. Syns ikke det alltid er klokkeklart når noe er "kvalitetssikret godt nok", det er jo en vurderingssak, men det er kanskje annerledes i pressen?

Nei, det er jo en vurdering. Det finnes jo noen objektive parametre, men det vil alltid være diskusjoner rundt dette i en sånn sak.

Jeg synes det er konspiratorisk å skrive at pressen holder tilbake saken pga egen politisk vinning. Jeg blir helt satt ut, faktisk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:13   #226
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.674
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg har også tenkt spillegalskap helt fra starten. Og Erna har nok definitivt prøvd å trenere dette så langt som mulig til etter valget.

Men, jeg tror fortsatt ikke på at hun tidligere visste om hva han drev med. Den risikoen tror jeg ikke hun skulle ha tatt når hun var statsminister.

De som kan noe om spillegalskap sier jo at vi ville sett et helt annet mønster og mye større tap pm det var tilfelle. Synes det er skremmende hvordan lekfolk plutselig slenger om seg med diagnoser fordi de ikke tror på at folk rett og slett bare er drittsekker.

På politisk kvarter hadde Dagbladet (tror jeg) en grei oppsummering av tidslinja i denne saken.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:18   #227
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 652
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Med fare for å bli beskyldt for å være konspirasjonsteoretiker, så tror jeg det finnes råtne egg og folk med egeninteresser i alle bransjer, enten det er økonomisk, politisk, eller noe helt annet.


Jeg tror likevel at det som kan ha spilt inn her er HVEM de er, og at man på bakgrunn av det blir mer forsiktig og vil forsikre seg veldig godt om at man har ting riktig før de går i trykken.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:27   #228
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Det er så fantastisk slemt og inhumant at jeg mangler ord.

Det finnes ingen humanitet i Nav og Erna har vært en av de sterkeste stemmene i forhold til å stramme inn, kontrollere enda mer og kjøre virkelig hardt mot mottakere av nav-stønader. Jeg er enig i at det skal være strengt, siste utvei osv osv, men slik dette systemet har blitt, er det rett og slett ondskapsfullt og jeg skulle så veldig gjerne ønsket at folk flest gadd å sette seg inn i hvordan dette er for mange og hvordan konsekvensene av denne politikken faktisk slår ut overfor ganske mange enkeltmennesker som har en rimelig tøff hverdag i utgangspunktet. Jeg har vært heldig og har stort sett bare gode erfaringer, men jammen meg har Nav-systemet skapt mange brutale skjebner og det er viktig å forstå at det er politikk som styrer også dette.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:33   #229
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Nyheten om måten Finnes - med KJEMPERISIKO - gamblet på børsnedgang dagen før koronainnstramningene i september 2020 gjør meg så frådende forbanna.

Her satt kona og snakket om "hadde de nå egentlig råd til disse tingene før pandemi" og spytta alle permitterte i ansiktet mens mannen hennes cashet inn på innstramningene som gjorde livet tungt og vanskelig for mange - og for noen av mine bekjente så tungt og vanskelig at de ikke lenger lever.

Det er til å spy av.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:35   #230
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.645
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Med fare for å bli beskyldt for å være konspirasjonsteoretiker, så tror jeg det finnes råtne egg og folk med egeninteresser i alle bransjer, enten det er økonomisk, politisk, eller noe helt annet.

Utvilsomt. Det konspiratoriske er likevel å hevde at dette gjør seg gjeldende på systemnivå i en så stor organisasjon som det er snakk om her. Det var mer enn én journalist som satt på denne saken i dagene før valget.

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Jeg tror likevel at det som kan ha spilt inn her er HVEM de er, og at man på bakgrunn av det blir mer forsiktig og vil forsikre seg veldig godt om at man har ting riktig før de går i trykken.

Ja, sånn regner jeg jo med at det er. Jo større konsekvenser en sak har, jo sikrere vil de sikkert være før de trykker den. Tenk om de kjørte saken før valget, også viste det seg etter valget at de hadde upresise kilder eller feil dokumentasjon?

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 12:54   #231
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.905
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nyheten om måten Finnes - med KJEMPERISIKO - gamblet på børsnedgang dagen før koronainnstramningene i september 2020 gjør meg så frådende forbanna.

Her satt kona og snakket om "hadde de nå egentlig råd til disse tingene før pandemi" og spytta alle permitterte i ansiktet mens mannen hennes cashet inn på innstramningene som gjorde livet tungt og vanskelig for mange - og for noen av mine bekjente så tungt og vanskelig at de ikke lenger lever.

Det er til å spy av.

Jeg er så helhjertet enig!!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 13:28   #232
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.638
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.


At pressen har visst dette og skjult det for å hjelpe Høyre tror jeg absolutt ingenting på. Er med Blondie i at det er konspiratorisk og Trump-retorikk å tro at er samlet pressekorps ville gjøre noe sånn.

Nei, det gir heller ingen mening om man tar med at mesteparten av norske journalister er (til dels ild-)«røde». Da har de i hvert fall ikke hatt personlig motivasjon til å gjøre noe sånt. Heller tvert imot.

https://www.aftenposten.no/norge/pol...e-journalister

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 13:36   #233
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.465
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, det gir heller ingen mening om man tar med at mesteparten av norske journalister er (til dels ild-)«røde». Da har de i hvert fall ikke hatt personlig motivasjon til å gjøre noe sånt. Heller tvert imot.

https://www.aftenposten.no/norge/pol...e-journalister

Disse undersøkelsene tar med ALLE journalister, også ukebladsjournalister og kulturjournalister. Det er gjort undersøkelser på nyhetsjournalister og politiske journalister som viser at de oftere stemmer på sentrumspartier og borgerlig. Skal se om jeg finner igjen kilden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 13:38   #234
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Aftenposten (som E24 sorterer under) er utvilsomt en høyreavis, da, og har alltid vært det. Den blir jo komplett uleselig hver gang det er valg. Uten at jeg har noe spesielt konspiratorisk syn på pressens rolle i akkurat denne saken.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 13:59   #235
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.929
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Røe Isaksen er unektelig blå.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 14:06   #236
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.209
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Det er i alle fall pussig om man stoler fullt og fast på at Erna Solberg, som er profesjonell politiker (og har ekstremt mye å tape her), ikke kan ha holdt tilbake opplysninger på grunn av politisk vinning, samtidig som man antyder at en mer eller mindre samlet presse har gjort det. (Mener ikke at det var det som skjedde i denne tråden, dette var til ymse kommentarer man ser rundt omkring.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 14:15   #237
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Aftenposten (som E24 sorterer under) er utvilsomt en høyreavis, da, og har alltid vært det. Den blir jo komplett uleselig hver gang det er valg. Uten at jeg har noe spesielt konspiratorisk syn på pressens rolle i akkurat denne saken.

Husker jeg feil, eller gikk Aftenposten ut med støtte til V i Oslo før valget?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 14:19   #238
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.900
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er i alle fall pussig om man stoler fullt og fast på at Erna Solberg, som er profesjonell politiker (og har ekstremt mye å tape her), ikke kan ha holdt tilbake opplysninger på grunn av politisk vinning, samtidig som man antyder at en mer eller mindre samlet presse har gjort det. (Mener ikke at det var det som skjedde i denne tråden, dette var til ymse kommentarer man ser rundt omkring.)

Ja, jeg ser jo på det som langt mer sannsynlig at det er Solberg/partiapparatet som har holdt tilbake informasjon her enn at det skulle være pressen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 14:20   #239
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.127
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Husker jeg feil, eller gikk Aftenposten ut med støtte til V i Oslo før valget?

Jo. Og det ble jo litt bråk av det fordi datteren til politisk redaktør stod på Venstre sin liste i Oslo.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 14:51   #240
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politikeres ektefeller og aksjehandel

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Aftenposten (som E24 sorterer under) er utvilsomt en høyreavis, da, og har alltid vært det. Den blir jo komplett uleselig hver gang det er valg. Uten at jeg har noe spesielt konspiratorisk syn på pressens rolle i akkurat denne saken.

VG er vel sentrumsavis, og E24 sorterer under dem også. (Eller, de skal vel være uavhengig.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no