Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-11, 08:47   #221
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Snuppa, nå fikk du meg til å bestille rosa (!) vårdress og en overtrekksbukse. Har ikke prøvd T2H før, er litt skeptisk til vannsøyle 8000 om våren når det regner, men jeg har vel noe annet utenom, kjenner jeg meg rett.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 09:11   #222
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Jeg har brukt ticket i flere år nå. Dressene i hvertfall. Ungene bruker dem som regntøy og de holder mål.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 10:47   #223
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av dharma, her.

Snuppa, så mye fint du har kjøpt.

Minni, storebror har også de vottene. De er virkelig ekstremt varme. Var mye 25- her i vinter og de holdt han varme.

Så bra.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 10:51   #224
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.884
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Snuppa, nå fikk du meg til å bestille rosa (!) vårdress og en overtrekksbukse. Har ikke prøvd T2H før, er litt skeptisk til vannsøyle 8000 om våren når det regner, men jeg har vel noe annet utenom, kjenner jeg meg rett.


Vi hadde Ticket i fjor, brukte det som regntøy og poden var helt tørr.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 11:20   #225
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.592
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Litt klargjøring til høst og vinter.








+ diverse ullundertøy.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 11:24   #226
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.592
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Storebror tester vinterdressen fra KappAhl i år:

Vesla arver storebror sin gamle ReimaTec-dress og har fått NameIt-dress kjøpt på salg som reserve.

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 12:39   #227
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.592
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012




Ble visst plutselig handlet litt til våren også nå...

__________________
Sønn 2006 og datter 2009
Nada er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 13:36   #228
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012





Handlet litt hos lillemartine.no jeg også.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 14:28   #229
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

På tide å begynne å handle inn nye barnehageklær for høsten så i går fikk snuppa denne med tilhørende bukse. HM.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg hmprod.jpg (24,2 KB, 3 visninger)
Luvi er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 14:54   #230
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.832
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Høst-/vårdress til lille:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 16:44   #231
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

I og med at jeg ikke fikk det jeg skulle ha hos pdl har jeg funnet klær til jentene mine hos prinsessebutikken.dk:

Dette x 2:

Corbeille er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 17:07   #232
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012













+ longs i grønn, lilla, blå og lyng.


Storhandel hos Nøstebarn i dag, så nå er ullbeholdningen ferdig oppfylt.

Ina er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 17:10   #233
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Og en hverdagskjole i cord fra Zara.



+ en genser storebror valgte ut til lillesøster

Ina er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 21:23   #234
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Vintershopping til vesla:



Her er jakken bak:

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes

Sist redigert av Embriksmamma : 03-09-11 kl 21:28.
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 21:24   #235
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Ups, schvære bilder!
Vel, da får dere iallfall sett Cupcakefleecen skikkelig, den er så fiiin!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 21:35   #236
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Til nevøen


Til eldste


Ser ut som hos en ticketforhandler i garderoben nå :P

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv  
Gammel 03-09-11, 22:43   #237
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Litt Nøstebarnull:

Lilla votter, disse er så gode på små hender! Har både røde og lilla fra i fjor som jeg håper passer en høst og en vinter til.


Tre ulltrøyer med kort erm:

Da har jeg fått brukt litt penger en lørdagskveld...

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Gammel 04-09-11, 11:55   #238
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Har brukt opp Trumfpoengene mine.

To ullfrottédresser:



To Ulvangluer:


Regnjakke til Snuppa:


Og tre par Ulvangsokker:

__________________

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 04-09-11, 16:53   #239
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.840
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Jeg og sønnen min dro i går for å kjøpe vintersko. Endte opp med Viking thermo og Viking chilli, og litt ull fra Pierre Robert.

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 10-09-11, 09:56   #240
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.392
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtråd høst og vinter 2011/2012

Dress fra Ticket i str. 146 til -02 modellen, kjøpt hos barnihagen.no. Den jeg kjøpte er marineblå, men den fant jeg ikke bilde av, fargen heter Total eclipse.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no