Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Om forumtone og takhøyde

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 21:58   #221
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Vi er alle forskjellige, vi har ulik bakgrunn og ulike følelser og sinnsstemninger. Vi kan ha hatt en bedriten dag, pms, grinete mann, whatever og det vil kanskje påvirke hvordan vi tolker et innlegg fra en annen. Og motsatt, andre dager er vi i kjempehumør, alle mennesker er flotte og vi føler oss usårlige. Da kan man trekke på skuldrene av en sur kommentar eller svare noe tilbake.

Jeg er en person som ikke liker krangler eller negative tilbakemeldinger. Jeg innrømmer gladelig at det går inn på meg når noen svarer ekkelt på sakligheter.

Signerer dette!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:41   #222
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.720
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jeg trekker meg unna en del av avsporingene, og vil bare si at noe av det jeg er mest enig i, i Desembermammas innlegg, er at ufine innlegg får stå, og andres reaksjoner på denne får komme. Jeg er av dem som av og til kan skrive litt kjapt og tråkke på noens tær uten å tenke meg om. I de tilfellene det skjer synes jeg det er en mer effektiv "straff" å få alles reaksjoner i fleisen slik at jeg skjønner at flere syntes at jeg gikk over streken, enn at innlegget skulle fjernes uten et ord (noe som kanskje heller ville fått meg til å rette fokuset mot de dustete moddene, heller enn å ta til meg kritikken :barnslig: ). I tillegg gir det en mye bedre anledning til å forklare seg og å be om unnskyldning på en måte som gjør at alle får det med seg.

Hvis noen skriver et sårende innlegg om meg vil jeg også at det skal bli stående, slik at folk kan se hva jeg ble såret over og lese hvorfor. Ting blir nemlig ikke uskrevet selv om de fjernes. Dersom den som skriver innlegget selv går inn og redigerer det derimot, er det en fin måte å be om unnskyldning på, å gå tilbake på det man har sagt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:54   #223
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Flott innlegg, Desembermamma!

Jeg er en av de som ofte viker unna diskusjoner som tar litt av. Er ikke så veldig flink til å formulere meg når jeg blir engasjert. Kan da ofte bli usakelig og ta ting mer personlig enn det som opprinnelig var ment.Ihvertfall her hjemme. Men jeg tror ingen her har opplevd meg aktivt i hete diskusjoner heller. Tror jeg må begynne sakte, men sikkert. Har jo lyst til å bli flink til å diskutere. : oppfordrer meg selv:

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 01:15   #224
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Ville bare informere om at jeg er en leser, så jeg vet nok mer om dere enn dere vet om meg. :BØ: *skummel*

Som oftest når jeg kommer inn i en tråd, er den blitt så lang at det er minst 5 stk som har sagt hva jeg mener. Kunne jo ha spandert en signerer men ...

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:14   #225
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Desembermamma: velformulert og viktig og bra innlegg. Som alltid.

Når det gjelder begrepet 'takhøyde' så syns jeg det har blitt et begrep som fungerer som frikort til å oppføre seg som man vil. Ikke bare her altså - men generelt i samfunnet. Blir nesten som å gå i russedress....da er jo ALT lov.... Derfor liker jeg ikke uttrykket heller.

Ellers må jeg si at denne tråden er ganske representativ for dette forumet. Jeg syns det er mye bra - og mye veldig dårlig. Og med veldig dårlig mener jeg at det er mye slenging med leppa, skyting fra hofta og andre lite hyggelige måter å kommunisere på.

Det jeg mange ganger har lurt på, er; kommuniserer dere på denne måten i RL også?

Ryktesystemet/tilbakemeldinger: jeg syns det er rart at så mange tydeligvis har behov for å gi noen negative/stygge/hatfulle/irettesettende/
mobbende/osv osv. tilbakemeldinger i det skjulte. SAMTIDIG som flere sier at de like gjerne kunne ha skrevet det ute i forumet. Hvorfor gjør dere ikke det da? Personlig gir jeg ikke røde prikker. Ikke fordi jeg mener alt som skrives og alle holdninger som er representert her er bra (for det er det IKKE), men jeg syns som oftest at de negative tilbakemeldingene jeg ønsker å gi - kan gis på en mer ordentlig måte enn en suramaga rød prikk. Og hvis man tar seg bryet med å skrive i forumet så tror jeg også tilbakemeldingen blir mer nyansert og gjennomtenkt, for man gjør seg mer flid med noe mange kan se. Røde prikker skrevet i affekt blir ikke konstruktive, og jeg er av den oppfatning at negative tilbakemeldinger bør være akkurat det. Ellers blir det fort litt for mye sandkasse-mentalitet med krangling om hvem som har den sterkeste pappa'n osv.

Grønne prikker gir jeg imidlertid. Og grønne prikker som blir skrevet i affekt tviler jeg på at kan ramme noen negativt

fra hovedsaklig leser av forumet, medlem av Lavkarbo (Fedonisten), medlem av Iluna (Hege) og medlem av RL (Hege der også)



PS: Hva betyr 'å oute røde prikker'? *uvitende*


Sist redigert av Billeba : 17-02-07 kl 09:16. Årsak: hadde bare glemt no'
Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:37   #226
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.


PS: Hva betyr 'å oute røde prikker'? *uvitende*

Å fortelle at noen har prikket en og evt hva som står der. På endel forum er det ikke lov. Vi har valgt å la det være lov for at vi ikke synes noe om slik munnkurv, samt at vi ikke vil at det skal ligge til rette for anonym skittkasting på bakrommet "fordi ingen adre ser det der".

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:39   #227
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Å fortelle at noen har prikket en og evt hva som står der. På endel forum er det ikke lov. Vi har valgt å la det være lov for at vi ikke synes noe om slik munnkurv, samt at vi ikke vil at det skal ligge til rette for anonym skittkasting på bakrommet "fordi ingen adre ser det der".

Takk for forklaring!

*glad og fornøyd for at jeg også vet hva å oute betyr*

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:46   #228
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

Desembermamma: velformulert og viktig og bra innlegg. Som alltid.

Når det gjelder begrepet 'takhøyde' så syns jeg det har blitt et begrep som fungerer som frikort til å oppføre seg som man vil. Ikke bare her altså - men generelt i samfunnet. Blir nesten som å gå i russedress....da er jo ALT lov.... Derfor liker jeg ikke uttrykket heller.

Ellers må jeg si at denne tråden er ganske representativ for dette forumet. Jeg syns det er mye bra - og mye veldig dårlig. Og med veldig dårlig mener jeg at det er mye slenging med leppa, skyting fra hofta og andre lite hyggelige måter å kommunisere på.

Det jeg mange ganger har lurt på, er; kommuniserer dere på denne måten i RL også?

Ryktesystemet/tilbakemeldinger: jeg syns det er rart at så mange tydeligvis har behov for å gi noen negative/stygge/hatfulle/irettesettende/
mobbende/osv osv. tilbakemeldinger i det skjulte. SAMTIDIG som flere sier at de like gjerne kunne ha skrevet det ute i forumet. Hvorfor gjør dere ikke det da? Personlig gir jeg ikke røde prikker. Ikke fordi jeg mener alt som skrives og alle holdninger som er representert her er bra (for det er det IKKE), men jeg syns som oftest at de negative tilbakemeldingene jeg ønsker å gi - kan gis på en mer ordentlig måte enn en suramaga rød prikk. Og hvis man tar seg bryet med å skrive i forumet så tror jeg også tilbakemeldingen blir mer nyansert og gjennomtenkt, for man gjør seg mer flid med noe mange kan se. Røde prikker skrevet i affekt blir ikke konstruktive, og jeg er av den oppfatning at negative tilbakemeldinger bør være akkurat det. Ellers blir det fort litt for mye sandkasse-mentalitet med krangling om hvem som har den sterkeste pappa'n osv.

Grønne prikker gir jeg imidlertid. Og grønne prikker som blir skrevet i affekt tviler jeg på at kan ramme noen negativt

fra hovedsaklig leser av forumet, medlem av Lavkarbo (Fedonisten), medlem av Iluna (Hege) og medlem av RL (Hege der også)



PS: Hva betyr 'å oute røde prikker'? *uvitende*

Heyy... så koselig å se deg her . Dessuten så er jeg veldig enig i det du skriver!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:52   #229
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

I likhet med Billeba lurer også jeg på om enkelte her kommuniserer på samme måte IRL som her på forumet.

For øvrig godt skrevet hovedinnlegg av Desembermamma.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 09:55   #230
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jeg har ikke fått sagt det før, men innlegget ditt var veldig bra skrevet Desembermamma... som alltid!

Hadde ikke systemet begrenset ville du hatt mange flere grønne prikker fra meg... inklusiv en for det.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:16   #231
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

I likhet med Billeba lurer også jeg på om enkelte her kommuniserer på samme måte IRL som her på forumet.
.


Vet du det lurer ofte jeg på også. Jeg mistenker (Men har også erfart) At noen er tøffere bak nicket enn de er i virkeligheten.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:40   #232
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Selvfølgelig blir det annerledes IRL, enn på nett. Det behøver ikke å ha noe med tøffhet å gjøre, men at man uttrykker seg bedre skriftlig enn muntlig.

Jeg diskuterer sjelden IRL, men på et diskusjonsforum, hvor målet blant annet er å oppnå diskusjon, kaster jeg meg selvsagt med i kampen. Man kan heller ikke se ansiktsuttrykk, man kjenner ikke menneskene så spøk og ironi går en kanskje hus forbi.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:45   #233
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Jeg er bare tøff i pysjamas. :fyllesyk for èn gangs skyld:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:59   #234
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Selvfølgelig blir det annerledes IRL, enn på nett. Det behøver ikke å ha noe med tøffhet å gjøre, men at man uttrykker seg bedre skriftlig enn muntlig.

Jeg diskuterer sjelden IRL, men på et diskusjonsforum, hvor målet blant annet er å oppnå diskusjon, kaster jeg meg selvsagt med i kampen. Man kan heller ikke se ansiktsuttrykk, man kjenner ikke menneskene så spøk og ironi går en kanskje hus forbi.

Jeg tror at en del av oss har ulike målsetninger med å være på et forum som dette. Jeg er slettes ikke bare her for å "oppnå diskusjon".

Jeg er også er fordi det er hyggelig (akkurat som man snakker om hyggelige ting RL), for å lære, fordi det er en ressurs om det er noe jeg lurer på knyttet til familieliv, interiør, kosthold, barn osv. Ja jeg kunne nevnt flere hensikter også uten at jeg kommer på det her og nå, men heftige diskusjoner er ikke en viktig målsetning for meg.

Tvert i mot, synes jeg alle de hissige diskusjonene er ganske demotiverende.. og da snakker jeg ikke om temperamentsfulle diskusjoner på sak... men diskusjoner hvor folk er nedlatende, surmagede og gir personkarakteristikker.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:02   #235
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Selvfølgelig blir det annerledes IRL, enn på nett. Det behøver ikke å ha noe med tøffhet å gjøre, men at man uttrykker seg bedre skriftlig enn muntlig.

Ingen tvil om at kommunikasjonen IRL blir annerledes, men jeg tenker spesielt på de gangene det er verbale sleivspark og litt mer spontane uttrykk (som f.eks. noen tydeligvis mottar en del av på prikk-systemet). Er dette måten vi kommuniserer IRL? Er det måten vi ØNSKER å kommunisere? Eller blir det lett å ty til fordi vi sitter beskyttet bak hver vår skjerm?

Forresten må jeg si - at hvis noen av innleggene jeg leser på nettet (ikke bare her, men absolutt her også) er i kategorien "uttrykker seg bedre skriftlig enn muntlig", ja da blir jeg skremt.

Jeg skulle forresten ønske meg en lov til her jeg - i tillegg til Kardemommeloven.

"Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg"

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:04   #236
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Tvert i mot, synes jeg alle de hissige diskusjonene er ganske demotiverende.. og da snakker jeg ikke om temperamentsfulle diskusjoner på sak... men diskusjoner hvor folk er nedlatende, surmagede og gir personkarakteristikker.

Enig. Og jeg må si at det er FORDI diskusjonene her ofte ødelegges av lite konstruktive og hyggelige tilbakemeldinger at jeg hopper over dem. Og det er jo litt dumt - for mange her skriver jo så UTROLIG bra!

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:04   #237
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.


"Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg"

Ja, det ønsker VIRKELIG jeg også. For da kunne ingen sutre og klage over såkalte sleivspark fra min side hvertfall.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:06   #238
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg tror at en del av oss har ulike målsetninger med å være på et forum som dette. Jeg er slettes ikke bare her for å "oppnå diskusjon".

Jeg er også er fordi det er hyggelig (akkurat som man snakker om hyggelige ting RL), for å lære, fordi det er en ressurs om det er noe jeg lurer på knyttet til familieliv, interiør, kosthold, barn osv. Ja jeg kunne nevnt flere hensikter også uten at jeg kommer på det her og nå, men heftige diskusjoner er ikke en viktig målsetning for meg.

Tvert i mot, synes jeg alle de hissige diskusjonene er ganske demotiverende.. og da snakker jeg ikke om temperamentsfulle diskusjoner på sak... men diskusjoner hvor folk er nedlatende, surmagede og gir personkarakteristikker.

Jeg skriver virkelig "hvor målet blant annet er ..." Det betyr ikke at man skal provosere og egge til diskusjon i hver setning, men jeg for min del elsker diskusjonen på FP, og synes de er mer spennende og interessante enn skravletråder om stygt vær, syke unger og syk mann.

Jeg liker også å være til hjelp hvis noen trenger råd hvor jeg tilfeldigvis har litt erfaring.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:07   #239
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Billeba, her.

"Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg"

Det kan jo hende at det er noen her inne som vil at andre skal opptre nedlatende, komme med sleivspark under beltestedet mot en osv .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 11:10   #240
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.111
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om forumtone og takhøyde

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ja, det ønsker VIRKELIG jeg også. For da kunne ingen sutre og klage over såkalte sleivspark fra min side hvertfall.

Jeg ville ikke klart å "leve" med meg selv, om jeg var like ekkel mot andre som en del her inne er.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no