|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Prikker og PM-erSkremmern: Jeg vet ikke hva som er smartest eller lurest eller hjelper deg mest. Kanskje er det å ta det opp slik du har gjort i tråden her?
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Prikker og PM-erFF, bare som en kommentar: Det er bare en måneds tid siden jeg skjønte at jeg kjente Skremmern fra før, og jeg har vært her i over to år, og som sagt møtt henne i virkeligheten. Jeg syns du kunne latt henne få velge å komme ut av skapet selv, det er ikke bare-bare å ha vært så profilert på andre forumer før. Jeg var ikke like profilert, men ville like fullt blitt irritert om noen outet mitt gamle nick på åpent forum, og i hvertfall om det ble gjort på den måten du gjorde det. Den prosessen du og Skremmern har vært gjennom var ikke noe morsom for Skremmern heller, det kan jeg love deg!
|
|
|
#3 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Prikker og PM-erDette er min siste post i denne tråden, og kanskje til og med på FP. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Prikker og PM-er
Men om alle tar feil, hvorfor i alle dager prøver du ikke å vise det da? Du sier jo ingenting som støtter din egen sak.
|
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Det tenkte jeg også, og jeg holder ikke med noen, bare så det er sagt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erJeg tror ikke noe spesielt om deg ut fra karakteristikk hverken her eller der, FF. Jeg kommenterer ikke annet enn det jeg selv ser at du faktisk har skrevet. |
|
|
|
#8 |
|
guru advisor
|
Enig i den første setningen. Men dette er en åpen konlikt på et forum hvor mange tar parti, og da er det vel ikke så rart at det kan vel føles ganske voldsomt (for begge parter) når høyt respekterte brukere velger side. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ekvilist
|
Jeg kjenner at jeg ikke synes det er en dum ting å gi klart uttrykk for at outing av en annen bruker, med dertil drapslignende trusler i tillegg ikke er greit. Humoristisk eller ei, jeg synes ikke den var spesielt morsom. Og det at det store flertallet på FP ikke skjønte innholdet i det Ff formidlet gjorde det etter min mening enda verre. Det å ikke ta parti framstår i større grad som støtte av mobbing, synes jeg.
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Prikker og PM-erVi vet om prikkene. De ligger i tråden her. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erPsst - rine - komplimentet gikk fra meg til deg - så det var helveis. |
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erIrma er som vanlig meget gjennomtenkt og klar. Godt skrevet. Enig. |
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Sv: Prikker og PM-erVi vil gjerne gjøre det helt klart at det er et overtramp, og brudd på forumreglene, å oute nick som folk har på andre fora. I den aktuelle situasjonen var vi i dialog med Skremmern etter at Fruktflua skrev innlegget sitt, og en av grunnene til at vi ikke gjorde noe, var at vi vurderte det slik at saken ville få mer oppmerksomhet dersom vi gjorde noe med det, slik at enda flere dermed ville få det med seg. Men det er helt klart et regelbrudd - outing av personlige opplysninger om andre er en av de få tingene vi har eksplisitt forbud mot. Det er ikke akseptabelt å gjøre det, og heller ikke å avfeie det etterpå med at det bare var en spøk.
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Prikker og PM-erSp - innspill. Jeg syns dere kunne slettet det en annen gang jeg. Med en pm til den som har skrevet innlegg ala det om at det er slettet og grunnen. Uten mer føzz i tråden. |
|
|
|
#16 |
|
flisespikker
|
Det kunne vi gjort, og det burde vi kanskje også. Der og da slettet vi ikke fordi Skremmern ikke ba om det, og fordi det kanskje/muligens ville gi ekstra oppmerksomhet. Vi kunne slettet i ettertid.
|
|
|
#17 |
|
Ekvilist
|
Sv: Prikker og PM-erJeg skjønner godt vurderingene dere har tatt Skilpadda.
|
|
|
#18 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er litt ut og inn av tråden her som privatbruker og som moderator, når jeg er moderator så står det det på slutten av innlegget.
|
|
|
#20 |
|
Vaklende
|
Sv: Prikker og PM-erJeg synes for min del at det er greit hvis denne oppvasken tas og at vi er ferdige med det og forhåpentligvis kan slippe tåpelig hinting og spydigheter/liksom-morsomhet rundt denne historien. |
|
|
|
![]() |
|
|