Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - vår!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-11, 22:15   #221
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsketråd - vår!

(Blir helt gal av å titte innom denne og shoppetråden, det er jo så mye fiiiiiint dere graver frem )

Gammel 21-01-11, 22:22   #222
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Åh!

Hvor har du sett den?

Tintin har fått den inn i et par farger.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 22:35   #223
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Litt her og der. Den røde er fra Mango. De har jo norsk nettbutikk, med veldig lav porto. Vurderer å bestille endel derfra.

Norsk nettbutikk altså, så da får man selvf ikke toll og tull..? bare porto. Skal sjekke ut den...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-11, 23:00   #224
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Men fordelen er at den kan strammes til da. Jeg tror str 2 ville blitt trangt i armene i grunn.
Den er nydelig da, prøvde den igjen nå. Eneste jeg er litt usikker på er om jeg kan gå med den med kun strømpebukse under... Særlig med den splitten i siden.
Hvilken farge skulle jeg evt hatt under i underkjole? (de er jo sjelden mye lengre de også i grunn).

Jeg har en grå/sort Cream-underkjole som jeg fikk sammen med kjolen. Tror du ikke du kan ha en offwhite eller lysegrå underkjole til den? Jeg synes den blir for kort uten noe under, og du er jo endel høyere enn meg ...

Gammel 22-01-11, 10:35   #225
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Chill Norway - ikke velur

Takk!
Chill uten logo og hjerter, mulig det er på ryggen Er sikker på at en slik kant nede er flatterende for kraftige legger. Så noe lignende på Ellos også.

Og den ligner på en lin kjole jeg hadde fra Transit, som jeg fikk hull i av barnas bilstol klips.

Gammel 22-01-11, 15:46   #226
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd en kjole fra By Ti-mo i dag og den ønsker jeg meg. Jeg fant ikke bilde av den på nett, men prøvde den på på Carma i dag.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 16:21   #227
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Takk!
Chill uten logo og hjerter, mulig det er på ryggen Er sikker på at en slik kant nede er flatterende for kraftige legger. Så noe lignende på Ellos også.

Og den ligner på en lin kjole jeg hadde fra Transit, som jeg fikk hull i av barnas bilstol klips.

Kan være at sånne sidekanter kan irritere etterhvert. Jeg har det med å sette fast kåpen i bildøra så jeg kan godt se for meg kjolekanten der også ja.. Men jeg tror den er fint sydd - og nettopp det at den er uten det værste chill dillet appellerte til meg.

Gammel 25-01-11, 16:06   #228
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å. Lyst på.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 16:24   #229
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å. Lyst på.

Du kan ikke ha den fargen som babymamma, altså (skjønt den er ikke så verst praktisk allikevel, kanskje, for gulpemammaer som meg ).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 16:25   #230
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du kan ikke ha den fargen som babymamma, altså (skjønt den er ikke så verst praktisk allikevel, kanskje, for gulpemammaer som meg ).

Nei, tenkte på til sommeren når jeg ikke er babymamma lenger. Men jeg har shoppestopp siden jeg akkurat sved av nesten 9000 på parkett og lister. Ouch!

minibolle mai 2012
Gammel 25-01-11, 17:45   #231
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fin, kokos! Den er på salg også nå, er den ikke?
Jeg har også egentlig kjøpestopp, men fristelsen ble for stor i nettbutikken til Mette Møller gitt.

Gammel 25-01-11, 21:28   #232
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Plutselig viser det seg at jeg kjenner moren til Mette Møller. Burde ikke det gi meg noen fordeler?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:36   #233
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

På salg ja, men jeg tror (heldigvis) at str. 38 blir for stort for meg siden jeg har en kjole derfra i 36 fra før.

minibolle mai 2012
Gammel 25-01-11, 21:46   #234
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

På salg ja, men jeg tror (heldigvis) at str. 38 blir for stort for meg siden jeg har en kjole derfra i 36 fra før.

Det blir den nok da ja. Jeg har Vicky, men ikke i silke, is str. 36, og jeg innbiller meg at du er litt smalere enn meg.

Gammel 25-01-11, 21:53   #235
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Det blir den nok da ja. Jeg har Vicky, men ikke i silke, is str. 36, og jeg innbiller meg at du er litt smalere enn meg.

Sjekket målene på kjolen og tror at 36 ville passet best. Midjen min er 68, hofte 91 og pupper 88, så da ser 38 for stort ut. og

minibolle mai 2012
Gammel 25-01-11, 22:13   #236
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg snublet over en fantastisk Fransa-kjole i dag, men fikk ikke helt rotet meg til å kjøpe den grønne. (ikke vant til å bruke grønt) De hadde en i brunt, men den ble for stor (!) for meg. Noen som har kjøpt Fransa på nett?

Gammel 25-01-11, 22:13   #237
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekket målene på kjolen og tror at 36 ville passet best. Midjen min er 68, hofte 91 og pupper 88, så da ser 38 for stort ut. og

88, din heldiggris.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:16   #238
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

88, din heldiggris.

Du må huske at dette er ammepupper da. Til vanlig tror jeg det er maks 83.

minibolle mai 2012
Gammel 27-01-11, 19:41   #239
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 21:16   #240
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Standard

Teflona; sånne vil jeg ha også...er det swed.hasbeens eller annet merke?

Altså Kokosbolle: Jeg har de samme målene som deg rundt bryst og hofter med unntak av midje, er 73 cm. Er dog 167 høy - har så lyst på en MM kjole men må jeg ha 38 str.da? Er de trange i midjen tro?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.