|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinen
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Æ e da ingen pusekatt!
Katta kom ned til slutt. En snill nabo tok på klatreutstyr, klatra opp, henta katta, slapp den fri på bakken - og svusj, satt katta i toppen av treet igjen. Samme snille naboen hentet da en sekk, klatret opp en gang til, stappa dyret i ranselen, og slapp den ikke ut igjen, før den var trygt inne i stua vår.
|
|
|
#4 |
|
Snikende tiger
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenNæringsmiddelindustrien styrer domafiaen. Dogåing har nemlig en sammenheng med inntak av næring og dihydrogenmonooksid. Men det de færreste vet er at næringsmiddelindustrien (som styrer domafiaen) i sin tur igjen er styrt av egge- og sylteagurkmafiaen. De bruker næringsmiddelindustrien til å få folk til å tro at de trenger nettopp egg og sylteagurk. Og da må vi også på do.
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenJa, jeg holdt akkurat på å sitere meg selv og lure på om jeg heller skal bli trehugger. :ser på naboens tre som tar solen om sommeren:
|
|
|
#7 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenMen hvis jeg sitter i treet, skygger det jo ikke for meg. : problem solved: Så kan den sure naboen bare ha det så godt.
|
|
|
#10 |
|
Snikende tiger
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDa må man bare passe på å bli i treet for evig tid. Hvis ikke blir man kjørt ihjel. :note to self:
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenHei, hei, hei.. |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
..så er det ikke automatisk tillatt å latterliggjøre den som tar feil. |
|
|
|
#15 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Hm...Jeg tror du tar feil. Hadde hennes intensjoner vært hvite som snø så hadde hun begynt tråden på åpent, ærlig og redelig vis. Hun skulle/burde/kunne ha sagt: Jeg lurer jamen meg på om denne HPV-vaksinen kan være skummel. Hva tror dere? Det som får meg til å lure er at jeg har lest det og det og det. Har jeg forstått det riktig når jeg tror at HPV-vaksinen har drept 11 jenter? Jeg blir redd når jeg leser sånn.
|
|
|
#18 |
|
Introvert optimist
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenDette er en av de fornøyeligste trådene vi har hatt på lenge.
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Jada, joda - hun burde vært ærlig fra starten av, og jeg er heller ikke fan av denne måten spre frykt og usannheter på. Men, jeg tror fortsatt at hun brenner for saken sin, og at hennes intensjoner er med HI var gode. Det at hun tar feil betyr ikke at det er grønt lys for å latterliggjøre henne. Og saklighet? Venhild er vel den som mer enn noen andre (med unntak av Esme, kanskje), faktisk holder seg til saken her. |
|
|
|
#20 |
|
Metallica!!
|
Sv: [Folkets info] Urovekkende info om HPV-vaksinenNå må du gi deg.
|
![]() |
| Emneord |
| folkets info, hpv-vaksinen, klassiker |
|
|