|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#222 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerFantastisk tråd! Hvordan skal jeg klare meg en hel uke på ferie uten å få med meg hva som skjer her tro?
![]() |
#224 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer
![]() |
#225 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi er på Sunwing akkurat nå (ja, de familie-anleggene med Lollo & Bernie, Miniland osv
![]() |
#226 |
Hjuleglede
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommer... Sist redigert av Sonja Sockersöt : 26-02-18 kl 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerJeg befinner meg nå svært, svært nære et land jeg ikke har vært i før. Folk rundt meg lurte på hvorfor det var så viktig å ha vært i et visst antall land. Jeg forklarte det med at "noen bare er sånn", og så fortalte jeg om en bekjent av meg med charterskrekk som nå befinner seg 3 uker i Bulgaria (og Romania?) for å få fyllt opp sin kvote. Da synes de plutselig ikke at jeg var så rar lenger.
![]() |
![]() |
#228 |
--
|
Jeg synes det er mye mer harry og egoistisk med de som legger ut håndklær tidlig på morgenen og kommer tuslende klokka 10-11. Så meg hadde du nok kalt hysterisk, for det har hendt at jeg ligger og leser en bok fra 8-9, mens resten av familien spiser frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Passiv
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerJeg foretrekker helt klart ferier hvor jeg får solseng jeg kan snu mot sola i fred og ro uten at jeg må ha på vekkerklokke. Ferie med vekkerklokke er |
![]() |
![]() |
#230 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerJeg merker at mine fordommer mot Syden stiger i takt med informasjonen jeg får i denne tråden. Reise til et sted hvor man ikke får plass til å ligge på stranda eller ved bassenget?! Hvem vil det, egentlig?
![]() |
#231 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerNå måtte jeg lese innlegget til Tjorven høyt, og lo skikkelig.
![]() |
#232 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#233 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Nå ble jeg litt mindre optimistisk med tanke på nært forestående 14 dagers ferie på barnevennlig Alcudia hotell.
![]() |
#234 |
Stiv
|
![]() |
![]() |
#235 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerSi hvem er gyllenbrun med gule pletter små ... (Kilde: youtube.com)
![]() |
#236 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerPoden på 6 stoppet straks med sin lek og ble salig i blikket og gikk i sydenkoma når sangen kom på her nå.
![]() |
#237 |
Peppy!
|
Jeg måtte se på linken, og fikk instant dårlig samvittighet for seksåringen min som aldri har vært på tur med bamseklubb og sånt. Han hadde elsket det der! Jeg synes Candy fortjener Årets Mor-medalje for denne sommerferien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerKnegger videre... årets tråd ja..
![]() |
#239 |
Passiv
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerJeg tror ikke Candybarna nyter Lollo og Bernie altså. Jeg tror nok de må entertaines med foreldrekraft. |
![]() |
![]() |
#240 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Candy svelger kameler og flasher fordommerUngene mine elsker Lollo og Bernie. Og da gjør jeg det også.
![]() |
![]() |
Emneord |
candy heaven |
|
|